Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fremdeles ingen post :sukk:

Gir de frem til fredag, så blir det mer mas :fnise:

Forøvrig virker det som det skjer ting i kroppen min om dagen. Murrer og stikker, og kommer diverse sekreter osv... Håper det er et tegn på at lap'en har hjulpet... :sjenert:

Gjest Ruccola
Skrevet

Tror det er på tide å "make some magic" innpå her!!!!!

:strix:.:strix:.:strix: .......... :strix: ............... :strix:

........... :strix: ..................... :strix: ........ :strix: .... :strix:

...... :strix: ......................... :strix:........ :strix: :strix: :strix:

:strix: . :strix: . :strix: ...... :strix: .... :strix: ................ :strix:

Skrevet

Håper det er noe på gang :jepp:

Skrevet

Så spennende! Håper lap'n har gitt knallgode resultater for deg

Skrevet

Håper virkelig det er noe på gang altså!!! Heier på at ting skjer fort for deg nå!!! :strix: :strix:

Skrevet

Håper virkelig lap'en har ført til positive endringer for kroppen din :strix: Stikkinger og murringer liker vi :Nikke:

Dumme posten da...må jo komme snart nå!

Skrevet

I dag fikk vi post! :danser:

Vi er herved innkalt til forsamtale for IVF i midten av april, dvs om temmelig nøyaktig 4 uker :hoppe:

Ok, det var litt lenger unna enn jeg håpte, men vi har iallfall en dato, som er relativt overkommelig :jepp:

Det er vel først på denne samtalen vi får vite om det blir AIH eller IVF, så må leve i spenning helt frem til den tid :snurt:

I mellomtiden må jeg teste meg for Rubella (røde hunder), og mannen må levere ENDA en svømmeprøve samme dagen som forsamtalen! :overrasket:

Jammen er det mye som skal utredes og ordnes altså. Merker at jeg er litt lei av alle prøver og flying frem og tilbake til leger. Ligger litt dårlig ann der, ettersom vi ikke enda har begynt på noen forsøk - blir jo EN DEL flere legebesøk da :fnise:

Så da var det bare å nyte dagene i mellomtiden, og telle ned. Håper at tanta enten kommer asap, eller ikke i det hele tatt. Det verste som kan skje er at hun ikke kommer før rett før samtalen, slik at vi må vente heeeeeelt til neste syklusstart på oppstart AIH (om det i det hele tatt blir noen ny syklus - ser for meg skrekkscenario med venting i et par måneder på tanta som ikke dukker opp før de gir meg piller for å få i gang syklusen :filer:)

Men nei! :scorpis: Positiv tenking! Med litt flaks får vi unnagjort to AIH før sommeren, og iallfall en. Og en er jo strengt tatt alt vi trenger :nigo:

Skrevet

Så bra dere har fått time :strix: 4 uker er jo overkommerlig det, selvom man helst ville hatt time i går ;)

Håper dere får satt igang så fort som mulig etter timen og såklart at dere kun trenger en AIH :Nikke:

Skrevet

Så bra at dere har fått brev :hoppe:

Disse 4 ukene kommer til å gå kjempefort håper jeg, slik at dere raskt får det etterlengtede forsøket dere øsnker :jepp:

:klemmer:

Skrevet

Så bra at dere fikk brev og timen såpass fort! :hoppe: Fire uker kommer nok til å fly avgårde! :)

:klemmer:

Skrevet

:daane: Samtale om 4 uker. Vi fikk brevet med dato på forsamtalen 16 uker før den var, det var en herlig ventetid :sprettoy:

Virkelig godt å se at det kan gå raskere hos noen da :Nikke:

Krysser fingrene for at mensen times fint og dere får AIH ikke lenge etter samtalen :pls:

Skrevet

Johoooo for brev og samtaletime!!!! :danser:

Skrevet

Takk jenter :klemmer:

Pusilus :overrasket: Jeg skjønner at jeg skal være takknemlig for 4 uker :pls:

Forøvrig mistenker jeg at EL har vært. Dumt, fordi vi ikke turde ha oss, siden jeg hadde noe blodrester fremdeles, som jeg ikke var sikker på om var ferskvare etter lapen. Da er det jo en viss infeksjonsfare...

Men BRA, fordi det tyder på at lapen virker :hoppe: Håper det holder noen måneder iallfall. Det er vanlig med 3-4 bra sykluser etter lap, før ting går tilbake til samme suppa :filer:

Tempen har iallfall vært høyere noen dager, og utfloden økte forut for temphopp, samt at det murret og stakk, og at jeg nå har et snev av ømme pupper. Syklusmessig passer det greit i forhold til forsamtalen på Riksen dersom vi får begynne med AIH. Da blir det kanskje et par ukers venting på neste tante, etter samtalen, før vi kan begynne første forsøk. Altså kan mai måned bli første prøve-måned :hoppe: I tillegg kan vi jo prøve selv i april, dersom syklusene mine er midlertidig normale :danser:

Goooood lørdag :nigo:

Gjest Ruccola
Skrevet

Så vannvittig bra!!!!!!

Da krysser vi alt vi har for at Zia er gravert før sommerferien, og her er maaaaasevis av BABYSTØV en gang til!!!!!!!!!!

:strix:.:strix:.:strix: .......... :strix: ............... :strix:

........... :strix: ..................... :strix: ........ :strix: .... :strix:

...... :strix: ......................... :strix:........ :strix: :strix: :strix:

:strix: . :strix: . :strix: ...... :strix: .... :strix: ................ :strix:

Skrevet

Ruccola - så mye heiing jeg får fra deg så MÅ det jo snart gi uttelling :fnise:

Becky :klemmer:

Skrevet

Spennende!!!! :hoppe:

Går du fortsatt til gynekologen "vår", eller skjer alt på sykehuset nå fremover?

Gjest boobla
Skrevet

Så spennende da, Zia :danser: Snart er du i gang! ;)

Ikke ta sorgene på forskudd. D er lett for å bli slik, kjenner meg igjen i det. D går som regel mye bedre enn man tror :5:

Masse lykke til. :hjerte:

Skrevet

Dette høres jo bare fantastisk ut! Ser ut til at lap'n har gjort syklusene dine mer normale og godt er jo det så du slipper samme start på året som ifjor. Huff, du har vært igjennom mye når jeg tenker tilbake :klemmer: Men denne våren skal du få mirakelet ditt og gå gravid sammen med Alabama! Sånn er det bare. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...