Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:skratte:

Mange gode forslag her ser jeg :ler:

Mannen har prøvd å hinte om at jeg kan være med han inn på hånd-rommet for litt ekstra moro, men tror vi dropper det altså :ler:

Han får klare seg selv, med hånden sin :fnise:

Jeg er jo som sagt opptatt med å henge i resepsjonen sånn heeeeelt tilfeldig og uten noe å gjøre, og da skader det jo ikke å spørre om ståa når man først er der :engel::nigo:

Vi bor ikke så langt unna, så kan vel muligens avlevere prøve hjemme, men etter historien din Iril, så tror jeg ikke jeg tar sjansen - mannen kan være alvorlig susete i blant, så frykter at vi ender opp med pose moro vi og :skratte:

Forøvrig er formen etter lapen overraskende bra. Kjenner ikke noe til sårene på magen lenger. Flere dager siden det var bra. Og blødningene ga seg rett før helgen. Ikke har jeg hatt noen slike luftssmerter etter gassen heller, som tydeligvis er veldig vanlig. Så tror jeg har sluppet utrolig billig! :hoppe: Litt svimmel og smådårlig i magen er det eneste. Den svimmelheten lurer jeg litt på - det burde jo roe seg nå som det er over en uke siden? :klø:

Endret av Zia
Videoannonse
Annonse
Gjest Ruccola
Skrevet

Er vel kanskje bare svimmel fordi kroppen "fordøyer" den skyllevæsken de skyller med, og fordi den generellt jobber med å reparere sårene? :vetikke:

Pass på å drikke mye ihvertfall, det pleier å hjelpe mot svimmelhet :)

:klemmer:

Skrevet

Her var det mye som hadde skjedd siden sist jeg leste.

Så godt at alt så bra ut under lap'en, og at det ikke er så lenge å vente før dere får en timeavtale med AIH eller IVF avhengig av hva dere ender opp med :jepp:

:klemmer:

Skrevet

"handmade" :skratte:

Vi har så pass kort vei til sykehuset at de prøvene er både "handmade" og "homemade" :ler:

Så godt å se at formen din er god :) Da jeg hadde lap sa jeg bare at jeg hadde hatt et lite inngrep i magen som krevde noen dagers restitusjon.. Overraskende nok var det ingen som spurte og gravde, og jeg fortalte bare om hvilket inngrep det var til to av kollegaene mine som jeg er mye med på fritiden :)

Skrevet

Jobben gikk greit, begynte på tirsdagen, og ingen spurte noe særlig utover det jeg sa :)

I går og i dag har jeg hatt mer sekret. Litt spent på om det innebærer noe spennende :sjenert: Tenk om jeg får normale sykluser, med normale tegn :dåne:

:tommelopp:

Mannen er forøvrig klar til dyst i morgen. Har time litt ut på dagen, så han får god tid til å varme opp før han skal i aksjon :lur:

Gjest Ruccola
Skrevet

Hehe, du får ta på deg noe spennede og sende ham et bilde mens han er på vei på sykehuset :lur:

Skrevet (endret)

Hehe, du får ta på deg noe spennede og sende ham et bilde mens han er på vei på sykehuset :lur:

Det ble dessverre ikke så heftig :fnise: Tror mannen uansett ble godt motivert av å være raskere enn en annen mann som skulle inn samtidig :ler: Mannfolk og ego vet dere :roll:

Litt av et opplegg - kølapper og greier. Ganske komisk å se på en haug mannfolk som sitter i kø for litt håndarbeid :ler: Så ut til at noen av mannfolkene var noe pinlig berørt da det plinget deres nummer på fremviseren, og de måtte sprette opp og spasere gjennom venterommet :ler:

Jeg fikk spurt om status på timen vi venter på mens vi var der, og det var jammen lurt viste det seg (nok en gang). Ullevål hadde ikke sendt over papirene etter lap'en, så da fikk vi ordnet det slik at de fakset det over med en gang, og så skulle den hyggelige damen i resepsjonen legge det til en av sekretærene med en gang, slik at vi forhåpentligvis får satt opp en time om ikke alt for lenge :hoppe: Gleder meg utrolig mye til dato for time :hoppe: Grunnen er at jeg er innstilt på AIH, som ikke har ventetid, og derfor ser jeg jo for meg at vi skal kunne begynne kort tid etter timen. Om vi ikke er egnet for AIH må det bli IVF, og da kommer vi ikke i gang før over sommeren :overrasket:

Så kryss alt dere har for at vi får AIH og kan rekke et par forsøk før sommerferien! :tommelopp:

Endret av Zia
Skrevet

AIH :duskedame:

Synes jeg ser rekken med menn :fnise: Litt småblek og nervøse hele gjengen ;)

Skrevet

Krysser fingrene alt jeg kan for AIH! :klemmer:

Gjest Ruccola
Skrevet

Må bare spørre jeg altså........ :sjenert:

.....hvorfor var han stolt over å vere først ferdig egentlig.......? :hoho:

Burde det ikke vere andre veien liksom? :fnise:

Uansett: Grattis med overstått håndjobb ( :fnise: ) og så krysser vi alt vi har for at alt nå går deres vei så fort som bare mulig!!!!!!!!:klemmer:

Skrevet

AIH :duskedame:

Synes jeg ser rekken med menn :fnise: Litt småblek og nervøse hele gjengen ;)

Ja, det er litt av et skue :fnise:

Krysser fingrene alt jeg kan for AIH! :klemmer:

:klem:

Må bare spørre jeg altså........ :sjenert:

.....hvorfor var han stolt over å vere først ferdig egentlig.......? :hoho:

Burde det ikke vere andre veien liksom? :fnise:

Du sier noe du! Skal minne han på det senere i kveld :ler:

Skrevet

Greit at du fikk mast litt på de når du først var der og hang :Nikke: Jeg ringte i tide og utide før vi var i gang, og det gjør jeg forresten nå også :ler: Telefonterror på høyt plan.

Skrevet (endret)

Føler jeg er helt elendig til å kommentere i andres bøker om dagen :sukk: Det er ikke mangel på vilje altså. Jeg leser manges bøker. Men de fleste av de jeg følger, siden vi begynte å prøve omtrent likt, er jo for lengst gravide, og til og med mammaer. Så da er det liksom ikke alltid man har så mye å bidra med i en amme-debatt, eller barnevogn-diskusjon :sjenert:

Håper jeg blir tilgitt, og jeg håper jeg kan komme sterkere tilbake snart, når jeg også har peiling på barnevogner og amming! :pls:

:fnise:

Forøvrig er jeg sinnsykt spent på å sjekke posten i dag! Tror ikke de har rukket å sende meg noe enda da, men blir spennende uansett, siden jeg vet at det skulle skje noe på Riksen med journalen min :jepp:

Endret av Zia
Skrevet

Jeg skjønner deg godt Zia, har det på samme måten. Det er for all del kjempekoselig at alle andre har fått det til, og jeg storkoser meg med å lese i bøkene. Likevel er det begrenset hva jeg har å komme med, og av og til, på en dårlig dag, litt trist å føle på savnet etter den egne lille babyen :sjenert:

Men vi kommer jo snart etter! Nå veeeldig veldig snart! :klemmer:

*krysser fingrene for at du får brevet fra riksen fort*

Gjest kenghuru
Skrevet

:duskedame: AIH :duskedame:

Krysser fingrene for dere :klemmer:

Og gleder meg til du kommer etter Zia for jeg har vel aldri gitt opp trua på at den lille perfekte babyn deres kommer snart :nigo:

Syns nå dette er faktisk like spennende som med de som snart skal føde jeg da...vet jeg kommer til å sitte med tårer i øynene (eller nedover kinnene) den dagen jeg leser at dere venter på babyn deres :rodmer:

Og så lærer jeg utrolig mye av å lese inne hos deg for du er veldig flink til å skrive og forklare :jepp:

I mellomtiden får dere bare kose dere med masse :sengekos: og hverandre :yvonne:

Skrevet

:klem:

Håper brevet kommer i morgen :duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...