Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for forklaring :) Blir spennende. Nesten godt du ikke får så god tidpå å forberede deg. Da slipper du å grue deg så lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow!!! Det er superbra! :nigo::danser::hoppe:

Den kontrastvæska kan også åpne opp litt hvis det er littegranne trangt :jepp:

Gjest Ruccola
Skrevet

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!

:hakeslepp::hoppendeglad:

:overrasket:

Jeg fikk en telefon nettopp - snakk om FLAKS!!!

Operasjon allerede på mandag! :bond: :bond: :bond:

:danser: :danser:

Tusen takk til snille damen på Ullevål :pls:

:tommelsmil:

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! :hoppe: :hoppe:

Var det jeg sa at hurtigliste er en god ting å vere med på !!! :klemmer:

SÅ utrolig glad på dine vegner nå Ziamor! :klemmer:

Tenk at nå er du endelig skikkelig i gang, og nærmere din egen lille babyZia enn noensinne!!!! :hoppe::danse::klemmer:

Mandag er jo bare tre dager til :hoppe: Fantastisk!!! :nigo::klemmer:

.

Skrevet

Jeg tror jeg er helt overfølsom for tiden jeg sånn som jeg sitter og tuter over ting som skjer på KG, men guri malla så FANTASTISKE nyheter Zia! :hoppe::danser::hoppe:

Da ble du før meg likevel da :fnise: Det fortjener du altså, så veldig veldig veldig! :hoppe:

Mange store :klemmer: :klemmer:

Skrevet

:daane:

Herlige nyheter :hoppe: Så utrolig bra at det gikk fort i svingene for en gangs skyld :Nikke:

Skrevet (endret)

Takk jenter :klemmer: Dere er så snille :hjerte:

Lollipop, du hadde nå absolutt fortjent å få før meg - kanskje du kan prøve trikset mitt for å hoppe frem i køen? :Nikke:

Ruccola skal ha stor takk for tipset, hvis ikke hadde jeg ikke hatt peiling på at det gikk ann å spørre om slikt en gang :roser:

Men, nå er jeg litt nervøs! De spurte ingenting om jeg var frisk ellerno da de ringte på fredagen. Men jeg er jo forkjølet :sjenert: Tenkte ikke over det før i går kveld da jeg kjente at jeg var tett i nesen. Googlet litt og fant ut at operasjon og forkjølelse ikke er særlig aktuelt. Så nå HÅPER jeg at jeg merker bedring til i morgen. Har holdt på siden forrige helg, men først nå jeg er inne i tett-nese-fasen. Krysser fingre og tær for bedring. :tommel:

Endret av Zia
Gjest Ruccola
Skrevet

Bare kjekt å kunne tipse om sånr når jeg vet det har hjelpt for mange andre :) Bare kjempeglad det virket så bra på deg!!!! :nigo:

Det er vel en narkosebasert operasjon, så da skal man helst vere frisk.

Men tropp opp på timen din som om du ikke har fått beskjed du, for det har du jo ikke ;)

Så får du beskjed der og da om det er for gale til at du kan legges i narkose, men jeg vil tro det skal gå fint :)

Spray med nesaspray til den store gullmedaljen nå i helga, og smør tykt på med mentholatum på bryskassa!

Skrevet

Planen min er å late som at jeg ikke ante noe om at jeg ikke kan være forkjølet, så får de heller avgjøre der og da, som du sier. Jeg tror ikke de rekker å få inn noen andre uansett, siden det er helg nå og slikt. Inntakskontoret ser iallfall bare ut til å være åpent i helgen, så da tror jeg ikke at jeg tar noen andre sin plass heller, dersom jeg er for forkjølet til å opereres altså.

Men kan man faktisk ta nesespray nå da? Tenker at jeg da ikke får kjent ordentlig etter hvor tett jeg faktisk er, og det er jo kanskje litt dumt... :vetikke: Og så skal man jo helst ikke ta det ene og andre av medisiner, så jeg har prøvd å styre unna....

Gjest Ruccola
Skrevet

Men kan man faktisk ta nesespray nå da? Tenker at jeg da ikke får kjent ordentlig etter hvor tett jeg faktisk er, og det er jo kanskje litt dumt... :vetikke: Og så skal man jo helst ikke ta det ene og andre av medisiner, så jeg har prøvd å styre unna....

Tja, det var det da. Aner faktisk ikke ;)

Men i dag ville jeg gjort det ihvertfall, og så heller roet ned i morgen :jepp:

Men nå kan vel ikke nesespray direkte defineres som medisiner heller tror jeg ;)

Skrevet

Finnes sånn hasteliste på selve riksen også?

I narkoseoperasjon skal man helst ikke være syk, men hvis du er veldig forkjølet i helgen så er du vel såpass ok at på mandag er det bare bittelitt. Tror ikke det gjør så mye jeg :) Jeg har hatt operasjon på riksen mens jeg var tett i nesa iallfall og det var en mange-timers-operasjon :sjenert:

Skrevet

lollipop, det var betryggende å høre! Om du fikk slik operasjon så kan det neppe være fare for meg heller. Jeg er jo ikke superforkjølet nå, og føler meg bedre enn i går også :jepp:

Du kan jo ringe inntakskontoret på den avdelingen du hører til å spørre? Mulig at de ikke kan trikse og mikse sånn om det er større operasjoner som krever litt mer forberedelse? Tror det er litt samme greia uansett hvilket sykehus det gjeler - poenget er jo at de får utnyttet tiden sin...

Skrevet

Å Zia! Du skal inn til Lap på mandag! :hoppe: Så utrolig flaks å komme seg inn på hurtigkøen! :ler:

Ønsker deg masse masse lykke til med flust av ting de fikser mens du er i narkose! :nigo:

Smack, så ble du gravid rett etterpå! :strix: :strix: :strix:

Skrevet

Så flott at du fikk time til lap så fort da :strix:

Satser på at det går fint om du er litt forskjølet :Nikke:

Skrevet

Da tror jeg jammen at jeg skal sjekke opp i det når det gjelder min andre operasjon. Syns ikke det er så lenge å vente til lap'n så den lar jeg bare gå :) Men den andre kunne jeg jo egentlig tenkt meg å ha før jeg får barn, men når ventekøen er på 5 år så kan jeg jo ikke akkurat bare vente og vente og vente... Nei, tusen takk for tips! Må sjekke det ut :)

Masse masse lykke til imorgen Zia. Tenker på deg :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...