Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei Zia, utrolig lenge siden jeg var innom boken din......ser at ting skjer her nå, håper virkelig du kommer deg på hurtiglista nå, du fortjener det søta :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper virkelig de har tatt feil ang 4 måneder og at du får time innenfor 2 måneder :pls:

Irriterende at det skal være så mye venting på alt som skal skje :sukk:

Håper du har en fin helg :klemmer:

Skrevet

Det lønner seg absolutt å ringe og mase :Nikke: Det har jeg selv god erfaring med. Håper virkelig at du får innkalling før du aner :pls:

Skrevet

MAssevis av gratulasjoner til Becky og mann her inne også! :danser: :danser: :danser: Tenk så stas! Ble ikke noe over termin der nei :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Er litt lysten på å ringe Ullevål om ikke alt for lenge og sjekke at jeg er inne i systemet der i det minste...

Var jo hos Riksen forrige torsdag, og de er visst nå å regne som samme sykehus som ullevål, etter noe omorganisering i Oslo, så da bør jo oversendelsen fra Riksen til Ullevål gå ganske raskt...?

Når skal jeg ringe synes dere? Er det for tidlig i morgen? :sjenert:

Skrevet

Jeg syns du skal ringe imorgen ja Zia, det er bedre å mase noen ganger for mye enn for lite og jo fortere du starter masingen, jo fortere får du timen din :)

Stor :klemmer:

Gjest Ruccola
Skrevet

Kan jeg forresten få lov å snike meg inn her og spørre deg om noe Zia...?

Jeg har nemlig veeeeeldig lyst til at du skal vere sladrisen min når sålangt kommer....vil du det kjære Ziamor? :sjenert:

:klemmer:

Skrevet

Ruccola, SÅ KLART JEG VIL VÆRE SLADRISEN DIN!! :hoppe::danser::strix::duskedame::pls::danser:

Jippiiiii!! Godt å få en ny sladris-jobb nå som en er overstått :fnise:

Skal sørge for å rope ut med en gang det er noe å melde :rope:

Håper du kan gjøre det litt mer spennende enn Becky da :ler:

Og forøvrig, da er det avgjort - ringer Ullevål i morgen eller fredag og begynner operasjon-mase-høl-i-hodet-på-Ullevål-ansatte! :jepp:

Gjest Ruccola
Skrevet

:hoppe: JIPPI!!!! :hoppe:

:klemmer: Tuuusen takk Ziamor!! :klemmer:

Føler det er litt tidlig å spørre, men ville veldig gjerne ha akkurat deg, og da måtte jeg liksom sikre meg deg følte jeg :fnise:

Det er deg jeg har fulgt lengst her inne føler jeg :klemmer:

Å nå ble jeg kjempeglad!!! :)

Mobilnr mitt er forresten fornavnet mitt

(bokstavene omgjort til tall på mobilen), så om du sender meg en sms så har jeg nr ditt også ;)

Skrevet

Så koselig Ruccola :klem: Da har jeg prøvd å sende deg en sms, så du må si i fra om jeg klarte å kløne det til slik at den ble sendt feil da :fnise:

Skrevet

Jeg tror Zia ligger an til å bli mange sin sladris, hun er jo den besteste! :hjerte:

Lykke til med masingen! :klemmer:

Skrevet

Hmm... vet ikke helt om det var oppløftende nyheter eller ikke jeg :vetikke:

Ringte Ullevål, og fikk beskjed om at jeg var registrert i systemet, og satt opp "før 1/7"... :snurt: Okai, så får jeg før sommerferien, som damen sa, men det kan jo bli leeeenge til :filer:

Hun trodde at det sannsynlige var rundt mai/juni. Om det blir mai kan jeg leve med det da, men fremdeles lenge :snurt:

Men etter gode tips her inne fikk jeg iallfall satt meg på en slik hurtigliste-sak da :jepp: Så håper det gjør susen! Skal uansett ringe igjen om ikke alt for lenge, bare for å minne dem litt på meg :fnise:

Synes i grunnen det er litt merkelig av ivf-legen som prøvde å overtale meg fra å bytte til et sykehus med mindre kø. Lurer på begrunnelsen for det egentlig, sånn litt mer konkret enn det jeg fikk... Leste om en inne på SG som også gikk til Riksen for ivf, og som tok operasjonen på Bærum siden det var så kort ventetid. Lurer på om hun og ble "frarådet" det... Hun er gravid nå, så Bærum kan ikke ha gjort så stor skade :filer:

Skrevet

Så snodig.. Men det er kanskje lurt å bytte til et sykehus med kortere ventetid..? :vetikke:

Og det høres jo ut som Bærum gjorde en god jobb ja :gjeiper:

Håper du får en flott helg Zia! :kose:

Skrevet

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!

:hakeslepp::hoppendeglad::hakeslepp::hoppendeglad::hakeslepp:

:overrasket: :overrasket: :overrasket:

Jeg fikk en telefon nettopp - snakk om FLAKS!!!

Operasjon allerede på mandag! :bond: :bond: :bond:

:danser: :danser: :danser: :danser:

Tusen takk til snille damen på Ullevål :pls:

:tommelsmil:

Skrevet

:bolledeig::strix::hoppe:

Er det ikke fantastisk når ting skjer før forventet? :fnise:

:danser::danse::strix:

Hvordan føles det? Nervøs? Lettet? (Nå skal du ta LAP, sant? Og det er å åpne tette eggledere? Sorry, er ikke så belest på dette).

Skrevet (endret)

:fnise: Skjønner godt at du ikke har oversikten Becky, har det knapt selv :ler:

Lap betyr egentlig bare at man skal ha en kikkhullsoperasjon. I mitt tilfelle skal de inn å kikke på hvordan tingens tilstand er, og drille noen hull i eggstokkene mine for å bedre eggløsning og hormonproblemer i forbindelse med PCOS. De skal sjekke om egglederne er åpne med blå kontrastveske, men aner ikke om de åpner de dersom de er tette. Har lest at det er noe de har gått bort i fra, da det ikke har så god effekt. Og finner de noe endometriose (sammenvoksninger av vev), så brenner de bort det, hvis mulig.

Selve operasjonen er under narkose, men tar visst bare 15-20 minutter.

Og JA!!! Fantastisk når ting skjer før forventet, og i tillegg så til de GRADER før forventet :hoppe: Det blir jo bare halvannen uke etter at jeg ble henvist. Det er jo helt UTROLIG!! :danser:

Mest lettet nå, men kjenner nok nervøsiteten komme snikende på mandag morgen tenker jeg... Lukten av sykehus er jo litt ekkel :fnise:

Endret av Zia
Skrevet

Så bra Zia!! Det er jo helt fantastisk!!! :nigo:

Nå kan du feire i helgen synes jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...