Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Så bra dere har fått time!!! Skal se det går rette veien snart Zia :)

Riktig god helg og kos deg masse-masse-masse :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kenghuru

:hoppe: Så bra dere fikk time så fort :hoppe:

Veldig glad på deres vegne...og jeg har jo aldri mista trua at deres perfekte baby bare venter på å bli skapt :rødme:

Ha en superfin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

Livet ble for en liten tid snudd opp ned, og KG ble ikke en ting som kan prioriteres. Jeg kommer sterkere tilbake etterhvert, men håper dere tilgir meg for min elendige besøksstatistikk i bøkene deres for tiden.

Livet tikker og går videre uansett hva som skjer, og på torsdag skal vi altså til Riksen. Har VELDIG blandende følelser om det akkurat nå, sett i lys av ting som har skjedd i det siste. Håper imidlertid at vi klarer å skille det ene fra det andre, slik at vi klarer å stole på at klinikken gjør en god og trygg jobb.

Oppdaterer når jeg har muligheten og håper å være tilbake som normalt om ikke alt for lenge

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det går bra med deg Zia, masse lykke til på torsdag. Håper virkelig det ordner seg for dere på alle måter. Tenker på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Hei Snuppa :)

Skjønner noe har skjedd som har snudd livet opp ned.. Det er ikke bra, men vit at vi tenker på deg og håper dagene snart snur til det bedre for Zia-heimen! :klemmer:

Gode klemmer fra Ruccola og Ruccoliten :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på torsdag, Zia :klemmer: . Får ikke håpe det har skjedd noe alvorlig :( Hvis det passer dårlig med sladring nå, får du bare si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Huff, skjønner på facebook-siden din at det er noe ordentlig alvorlig :( Tenker på deg, uansett hva det er.

Var det jeg også så... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har litt tid å slå i hjel, så innom og kikker litt.

Bare to dager til riksen nå... Noen som egentlig vet hva som skjer i den første samtalen/timen? Står ingenting annet i brevet enn at vi har fått time...

Forøvrig går det vel fremover med ting, men alt er fremdeles veldig ugreit :( håper det går seg til når jeg begynner på jobb igjen neste uke!

God tirsdag jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...