Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jaaa, jeg vil se bryllupsbilde :hoppe: (iløpet av 2011 :fnise: )

Masse god bedring :klemmer: . Influensa er slitsomt. Her tas det vaksine hvert år. Orker ikke bli syk. Nå håndhilser jeg på en gjeng med snørrunger ( :gjeiper: ) hver dag, så kan lett bli smitta uten.

Endret av Becky1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse god bedring Zia! Både med influensa og tålmodigheten :klemmer:

Skjønner det er en prøve å vente så lenge.

Nå fikk jeg bare med meg at det var 20 uker ventetid (:dåne: det er faen meg 5 mnd det! ) -regner med det var til IVF. Du får vel Lap før det?? Jeg har troa på Lap for dere ;)

Og jeg skjønner i grunn mannen din litt. Jeg tror ikke bare det handler om å spare penger. For det første tror jeg guttene har litt lenger tålmodighet enn oss :roll: også tror jeg faktisk det er ganske viktig for de at mirakelet skjer naturlig, kanskje mer enn oss altså.. :klø: selv om de ikke sier det helt klart og tydelig..

Fortsatt masse lykke til!

:strix:

Skrevet

20 uker er jo 5 måneder ja - fikk enda mer sjokk da jeg også begynte å tenke i måneder første gangen :fnise: Vet faktisk ikke om det er til ivf eller lap jeg :vetikke:

Influensaen er litt bedre i dag, men har klokelig holdt meg hjemme likevel. Ikke så populært å nyse og hoste på alle kollegaene, og ikke er det særlig godt å snakke i telefonen heller. Dessuten har jeg litt bomull i hodet fremdeles og :ler:

I dag fikk jeg en spennende pakke i posten, så da har jeg et lite prosjekt jeg kan begynne på i morgen om formen tillater det :jepp:

Må jo få tiden til å gå i prøve-tørken, så da finner jeg på alt mulig rart som jeg egentlig ikke kan :fnise: Man får det jo ikke mere moro enn man lager selv! :jepp:

Skrevet (endret)

Pakker i posten er gøy :Nikke:

Endret av *Lollipop*
Skrevet

Lite oppdatering her om dagen, men det er rett og slett ikke noe nytt å melde... Syklusen min tikker og går, men helt uten mål og mening, så ikke så mye å skrive om. Ikke har vi hørt noe mer fra Riksen enda heller, så bare å veeeeeeeeeeente :filer:

Ellers synes jeg at jeg må :danse: litt for Cypress som har fått den lille jenta si! :strix: Det er SÅ koselig! :nigo:

God kveld damer :)

Skrevet

Håper formen er bedre og at det ikke er så lenge til dere hører noe fra Riksen... En :klem: fra det til meg :)

Gjest Ruccola
Skrevet

Lite oppdatering her om dagen, men det er rett og slett ikke noe nytt å melde... Syklusen min tikker og går, men helt uten mål og mening, så ikke så mye å skrive om. Ikke har vi hørt noe mer fra Riksen enda heller, så bare å veeeeeeeeeeente...

Skjønner godt at det ikke er lett å vente på brev eller telefon når en ikke har anelse om det kommer i morgen eller neste mnd.... spesiellt når syklusen står i stampe :sukk:

Men jeg legger inn noen aldri så små EL-utløsere under her, og krysser alt jeg har for et mirakel for dere Zia!

:strix: :strix: ....... :strix: :strix:

:strix: . <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_loveshower.gif' alt=':strix:'> . <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_loveshower.gif' alt=':strix:'> . <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_loveshower.gif' alt=':strix:'> . :strix:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

:strix: :strix: :strix:

:strix:

*kjempeklem*

Skrevet

Håper dere hører fra Riksen om ikke alt for lenge. Synes du har måtte vente mer enn nok nå Zia. :klem:

Skrevet (endret)

Hei jenter, og takk for koselige hilsener :klemmer:

Synes tiden går så fort om dagen - det er jo lenge siden jeg var her sist :sjenert:

Gode nyheter! Vi fikk brev fra riksen i dag :danse:

Vi har fått time på ivf-klinikken allerede om tre uker :strix: Det er jo slettes ikke lenge til! Blir deilig å få vite litt mer om tidsperspektiv, og hva planen videre blir.

Kjenner jeg GLEDER meg - ikke ofte man gjør det når det er en GU involvert :fnise:

Håper virkelig jeg kan følge i Viktoria85 sine fotspor - gratulerer igjen Viktoria! :duskedame:

Endret av Zia
Skrevet

Herlig at dere har fått time om tre uker :nigo: Det er ikke lenge til.

Forhåpentligvis har vi også et tidsperspektiv å forholde oss til da, hvis kroppen min er tilbake i sporet :sjenert: Venter på mensen slik at jeg kan ringe IVF-klinikken..

Skrevet

Næimen, det er jo helt fantastisk Zia! Vi fikk jo egentlig lov å begynne bare 3-4 uker etter forsamtalen, men utsatte det noen uker pga. juleferien. Dette kan jo gå veldig raskt for dere Zia. Det håper jeg virkelig at det gjør. Tenk at om bare 2 mnd ca kan du være gravid. Da kan vi være gravide sammen :) Håper det! :jepp:

Gjest Ruccola
Skrevet

:hoppe: :hoppe: :hoppe: for rask time!!!! :nigo:

Så deilig at du endelig får komme i gang!

La oss håpe at du tar en LineGourmet, og blir gravid raskt etter lap'en! :strix: :strix: :strix:

Åååå nå ble jeg kjempeglad Zia! :klemmer:

Skrevet

Så deilig med rask time! Heldigvis går ting raskt i systemet noen ganger ;) Nå skal du se det blir fortgang i sakene etterhvert :nigo:

Skrevet

Ååh så utrolig gode nyheter Zia! :hoppe: :hoppe: Gleder meg på dine vegne! :klemmer:

Skrevet

Så bra at dere slipper å vente så altfor lenge før dere fikk tipe :hoppe:

Nå er det virkelig deres tur :jepp::strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...