Becky1 Skrevet 16. januar 2011 #1781 Skrevet 16. januar 2011 (endret) Jaaa, jeg vil se bryllupsbilde (iløpet av 2011 ) Masse god bedring . Influensa er slitsomt. Her tas det vaksine hvert år. Orker ikke bli syk. Nå håndhilser jeg på en gjeng med snørrunger ( :gjeiper: ) hver dag, så kan lett bli smitta uten. Endret 16. januar 2011 av Becky1
LineGourmet Skrevet 17. januar 2011 #1784 Skrevet 17. januar 2011 Masse god bedring Zia! Både med influensa og tålmodigheten Skjønner det er en prøve å vente så lenge. Nå fikk jeg bare med meg at det var 20 uker ventetid (:dåne: det er faen meg 5 mnd det! ) -regner med det var til IVF. Du får vel Lap før det?? Jeg har troa på Lap for dere Og jeg skjønner i grunn mannen din litt. Jeg tror ikke bare det handler om å spare penger. For det første tror jeg guttene har litt lenger tålmodighet enn oss også tror jeg faktisk det er ganske viktig for de at mirakelet skjer naturlig, kanskje mer enn oss altså.. :klø: selv om de ikke sier det helt klart og tydelig.. Fortsatt masse lykke til!
Zia Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #1785 Skrevet 17. januar 2011 20 uker er jo 5 måneder ja - fikk enda mer sjokk da jeg også begynte å tenke i måneder første gangen Vet faktisk ikke om det er til ivf eller lap jeg Influensaen er litt bedre i dag, men har klokelig holdt meg hjemme likevel. Ikke så populært å nyse og hoste på alle kollegaene, og ikke er det særlig godt å snakke i telefonen heller. Dessuten har jeg litt bomull i hodet fremdeles og I dag fikk jeg en spennende pakke i posten, så da har jeg et lite prosjekt jeg kan begynne på i morgen om formen tillater det Må jo få tiden til å gå i prøve-tørken, så da finner jeg på alt mulig rart som jeg egentlig ikke kan Man får det jo ikke mere moro enn man lager selv!
*Lollipop* Skrevet 18. januar 2011 #1786 Skrevet 18. januar 2011 (endret) Pakker i posten er gøy Endret 18. januar 2011 av *Lollipop*
Zia Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #1787 Skrevet 20. januar 2011 Lite oppdatering her om dagen, men det er rett og slett ikke noe nytt å melde... Syklusen min tikker og går, men helt uten mål og mening, så ikke så mye å skrive om. Ikke har vi hørt noe mer fra Riksen enda heller, så bare å veeeeeeeeeeente Ellers synes jeg at jeg må litt for Cypress som har fått den lille jenta si! Det er SÅ koselig! God kveld damer
Viktoria85 Skrevet 22. januar 2011 #1789 Skrevet 22. januar 2011 Håper formen er bedre og at det ikke er så lenge til dere hører noe fra Riksen... En fra det til meg
Gjest Ruccola Skrevet 23. januar 2011 #1790 Skrevet 23. januar 2011 Lite oppdatering her om dagen, men det er rett og slett ikke noe nytt å melde... Syklusen min tikker og går, men helt uten mål og mening, så ikke så mye å skrive om. Ikke har vi hørt noe mer fra Riksen enda heller, så bare å veeeeeeeeeeente... Skjønner godt at det ikke er lett å vente på brev eller telefon når en ikke har anelse om det kommer i morgen eller neste mnd.... spesiellt når syklusen står i stampe Men jeg legger inn noen aldri så små EL-utløsere under her, og krysser alt jeg har for et mirakel for dere Zia! :strix: ....... :strix: . http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_loveshower.gif' alt=':strix:'> . http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_loveshower.gif' alt=':strix:'> . http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_loveshower.gif' alt=':strix:'> . :strix: :strix: :strix: *kjempeklem*
Tinio Skrevet 23. januar 2011 #1791 Skrevet 23. januar 2011 Håper dere hører fra Riksen om ikke alt for lenge. Synes du har måtte vente mer enn nok nå Zia.
Zia Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #1792 Skrevet 27. januar 2011 (endret) Hei jenter, og takk for koselige hilsener Synes tiden går så fort om dagen - det er jo lenge siden jeg var her sist Gode nyheter! Vi fikk brev fra riksen i dag Vi har fått time på ivf-klinikken allerede om tre uker Det er jo slettes ikke lenge til! Blir deilig å få vite litt mer om tidsperspektiv, og hva planen videre blir. Kjenner jeg GLEDER meg - ikke ofte man gjør det når det er en GU involvert Håper virkelig jeg kan følge i Viktoria85 sine fotspor - gratulerer igjen Viktoria! Endret 27. januar 2011 av Zia
pusilus Skrevet 27. januar 2011 #1794 Skrevet 27. januar 2011 Herlig at dere har fått time om tre uker Det er ikke lenge til. Forhåpentligvis har vi også et tidsperspektiv å forholde oss til da, hvis kroppen min er tilbake i sporet Venter på mensen slik at jeg kan ringe IVF-klinikken..
Viktoria85 Skrevet 27. januar 2011 #1795 Skrevet 27. januar 2011 Næimen, det er jo helt fantastisk Zia! Vi fikk jo egentlig lov å begynne bare 3-4 uker etter forsamtalen, men utsatte det noen uker pga. juleferien. Dette kan jo gå veldig raskt for dere Zia. Det håper jeg virkelig at det gjør. Tenk at om bare 2 mnd ca kan du være gravid. Da kan vi være gravide sammen Håper det!
Gjest Ruccola Skrevet 27. januar 2011 #1796 Skrevet 27. januar 2011 :hoppe: for rask time!!!! Så deilig at du endelig får komme i gang! La oss håpe at du tar en LineGourmet, og blir gravid raskt etter lap'en! :strix: Åååå nå ble jeg kjempeglad Zia!
VirreVapp Skrevet 27. januar 2011 #1797 Skrevet 27. januar 2011 Så deilig med rask time! Heldigvis går ting raskt i systemet noen ganger Nå skal du se det blir fortgang i sakene etterhvert
*Lollipop* Skrevet 28. januar 2011 #1798 Skrevet 28. januar 2011 Ååh så utrolig gode nyheter Zia! :hoppe: Gleder meg på dine vegne!
Småkjekset Skrevet 28. januar 2011 #1799 Skrevet 28. januar 2011 Så bra at dere slipper å vente så altfor lenge før dere fikk tipe Nå er det virkelig deres tur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå