Gjest kenghuru Skrevet 24. desember 2010 #1742 Skrevet 24. desember 2010 GOOOOD JUL ZIA!! Har virkelig ikke vært noe flink til å holde meg oppdatert hos noen den siste mnd, men lover å ta meg sammen Men, jeg mister aldri trua på at det klaffer når dere minst venter det! På et eller annet vis får dere det til Håper du får en strålende feiring med mannen din som nygifte :rødme: Stor klem
Dine Skrevet 24. desember 2010 #1743 Skrevet 24. desember 2010 GOOOD JUL ZIA!!!! Håper du får en strålende feiring med deg og dine og at julen bringer masse babystøv og mye kos
VirreVapp Skrevet 29. desember 2010 #1744 Skrevet 29. desember 2010 Håper du har hatt en strålende julefeiring
Gjest Ruccola Skrevet 30. desember 2010 #1745 Skrevet 30. desember 2010 (endret) Ønsker Zia og mannen ei flott nyttårsfeiring, og må 2011 bringe masse gode og positive ting inn i livet deres! :strix: Endret 30. desember 2010 av Ruccola
Spatula Skrevet 31. desember 2010 #1746 Skrevet 31. desember 2010 ☆:*´¨`*:..:*´¨`*:.☆ Godt nytt år ☆:*´¨`*:..:*´¨`*:.☆
Gjest Ruccola Skrevet 3. januar 2011 #1749 Skrevet 3. januar 2011 Hvordan går det med deg Zia? Lenge siden vi har hørt noe fra deg
Zia Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1750 Skrevet 4. januar 2011 Hei jenter! GODT NYTTÅR TIL DERE ALLE Jeg har vært veeeldig sløv til å oppdatere her i julen - har bare kost oss med fri rett og slett Intet nytt på prøvefronten - ingen EL denne syklusen. Men, i morgen har jeg gyno-time, så da regner jeg med at den videre slagplanen legges Spennende å se hva legen bestemmer seg for Vi har i det siste vært en del turer på det sykehuset der vi mest sannsynlig ender opp med prøverør (for å besøke kjente som dessverre har vært innlagt), og det er på en syk måte litt koselig å kikke inn til avdelingen der vi med all sannsynlighet kommer til å bli faste gjester Føles liksom litt trygt at vi skal få så kyndig hjelp snart Det MÅ jo bare gå bra! Mannen har supersvømmere, og jeg får jo EL med pergo, så sikker på at dette går fint, bare vi er tålmodige Jeg lover å ta en oppdateringsrunde så snart jeg har tid - jeg leser alle bøkene, men har vært sløv til å legge igjen spor i julen. Ha en fin kveld jenter - update om gyno-besøk følger i morgen
Becky1 Skrevet 4. januar 2011 #1751 Skrevet 4. januar 2011 Hey sladris . Så hyggelig å høre fra deg igjen Blir spennende å høre hva de sier i morgen. Skjønner godt hva du mener med at det er koselig å tenke at her kommer til å tilbringe mye tid. Tenkte sånn da jeg var innom føden første gang. Litt rart å tenke på at der skal jeg stønne og bære meg om et par mnd tid Flott at du fortsatt er positiv. Det har du all grunn til, for dette går jo. Det tar bare litt lengre tid enn vanlig - akkurat som legen sa da du først fikk konstatert PCOS. Lykke til morgen
Zia Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #1752 Skrevet 5. januar 2011 Jaja, da var jeg tilbake fra lege-besøket. Det gikk ikke helt slik jeg håpte på. Nå blir det myyyye venting fremover Legen sendte en henvisning til Riksen, men han regnet med at de ville konkludere med en lap før evt prøverør. Han regnet med at jeg fikk brev fra de i løpet av februar :dåne: Og da får jeg sikkert bare en dato noe langt frem i tid, og så må jeg inn til sjekke og utredning der, og hvis de bestemmer seg for lap, så må jeg jo få en dato for det, enda lengre frem i tid. Og etter lap'en må vi jo prøve noen måneder på egen hånd, og funker det ikke da må vi vel stille oss i kø for ivf og vente enda noen måneder Jeg er IKKE motivert for all denne ventingen Ikke ville han gi meg mer pergo mens vi venter heller. Så nå håper jeg på noen positive erfaringer fra noen som har vært gjennom dette. Hvor lang tid må jeg regne med at alt dette tar egentlig?
*Lollipop* Skrevet 5. januar 2011 #1753 Skrevet 5. januar 2011 Uffda Zia Jeg skjønner deg veldig godt, det er forferdelig å bare vente og vente. Hvorfor sier de egentlig at man skal vente med å si ifra til legen før ett år er gått når man uansett bare må vente enda kanskje ett år før man får gjort noe? Håååper du får brev fort, men dessverre er vel ikke Riksen så kjent for å være raske. Jeg ventet i 2 år på utredning på Kvinneklinikken der
Becky1 Skrevet 5. januar 2011 #1754 Skrevet 5. januar 2011 Huff, skjønner at dette er skuffende . Tror jeg ville vurdert og vært vanskelig pasient nå. Purra jevnlig etter fremgang og ellers vise at du er lei deg og vil ha fortgang. Mannen er helt ekstrem på det å purre. Han purrer nesten med en gang og det hjelper alltid. Blir nesten litt flau noen ganger. Han kan finne på å purre på mandag om vi har vært til en lege på torsdag f.eks :dåne:
Gjest Ruccola Skrevet 5. januar 2011 #1755 Skrevet 5. januar 2011 Uff så kiipt da Zia Men har du muligheten til å sette deg opp på venteliste på Lap'en, om det dukker opp en ledig time? Sambo skulle på en kikhullsoperasjon på kneet for noen år tilbake. Fikk egentlig time etter to mnd. Satte seg også opp på venteliste, og ble oppringt uken etterpå! Pappa har også vert borti noe lignende. Men man må kunne dukke opp enten på dagen eller dagen etter (De forskyver jo ikke hele "køen" når en melder avbud, så ledige timer dukker opp hele tiden ) Verdt å sjekke opp ihvertfall!
Gjest Iril Skrevet 5. januar 2011 #1756 Skrevet 5. januar 2011 Litt avhengig av hvor du bor, kan du kanskje sjekke om ventetiden er kortere på et annet sykehus? Dessverre er det mye venting på sånne ting.
Pupsilure Skrevet 5. januar 2011 #1757 Skrevet 5. januar 2011 Uff, så kjedelig med så mye venting! Har dere vurdert å ta et privat prøverør i mellomtiden? Kusinen min hadde lap på ullevål i fjor på denne tiden, og har nå allerede hatt ett uttak, innsetting, og et opptiningsforsøk der eggene var døde.
Gjest Alabama Skrevet 5. januar 2011 #1758 Skrevet 5. januar 2011 Nå blir det myyyye venting fremover Nei!! Så dumt! Men du, kan du ikke ta laparoskopi privat? Da sparer du vel noen måneders venting? Jeg ventet i 2 år på utredning på Kvinneklinikken der Såååå lenge?? Da må du vel nesten ha falt ut av køen?
*Lollipop* Skrevet 5. januar 2011 #1759 Skrevet 5. januar 2011 Såååå lenge?? Da må du vel nesten ha falt ut av køen? Nei køen var faktisk så lang, men det var til den sykdommen jeg har da. Har forsåvidt ikke noe å gjøre med fruktbarheten å gjøre Det er nok mye kortere ventetid på lap
*Lollipop* Skrevet 7. januar 2011 #1760 Skrevet 7. januar 2011 Du jeg sjekket litt det der med ventetider på riksen og det virker som det ikke er så lang tid på lap De gjør det nok ofte og har mange som kan gjøre det, det hjelper jo masse. Jo flere leger de har som kan gjøre det, jo kortere ventetid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå