Dine Skrevet 6. desember 2010 #1681 Skrevet 6. desember 2010 Så bra alt var bra med svømmerne hans Morsomt utsagn av han forresten - det er litt rart det der med mannfolka.. Skjønenr godt du er i tvil ang jobben.. Men vet du om det er noen mulighet for at du evt kan ha samme type stilling, men hjemme, hvis du skulle bli gravid? Eller lar det seg ikke kombinere i det hele tatt?
Becky1 Skrevet 6. desember 2010 #1682 Skrevet 6. desember 2010 Hei, så hyggelig å høre fra deg Så bra at mannens svømmere er normale, selv om glasset var halvfullt for hans del Ang. jobb vet jeg faktisk ikke helt hva jeg ville gjort. På en ene siden tenker jeg at du bør go for it, hvis ikke kan du angre senere. Samtidig skulle jeg ønske at jeg hadde en annen jobb enn den jeg har nå, nå som jeg har graviditetsplager. Kult å få et slikt tilbud da . Blir spennende å høre hva du velger
Zia Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #1683 Skrevet 6. desember 2010 Angående denne jobben... Det er dessverre ikke muligheter for samme stilling her hjemme. Det er en slags koordinator-sak for hele Europa, så da fordrer det hyppige reiser til de ulike avdelingene i de forskjellige landene. Varighet er nok nærmere 2 år enn 6 mnd, og innen 2 år håper jeg da VIRKELIG at jeg i det minste er gravid :dåne: Heller mot å si nei - tror ikke jeg ønsker å ha det SÅ hektisk - man blir jo konstant på reisefot, og om det blir prøverør på oss, så må man jo en del turer til sykehuset under behandlingen. Det faller neppe i god jord å takke ja for deretter å trekke seg etter et halvt år e.l. Det er mye å sette seg inn i, og vil bli vanskelig å finne en til å overta... Det er bare en liten del av meg som synes det høres fantastisk artig ut. Tenk å få betalt for å dra til London, Paris, Brussel, Milano, osv osv Men samtidig sier mannen at han alltid synes det er skikkelig trist å sitte alene på et hotellrom på kveldene når han er ute og reiser med jobben, så høres kanskje ikke så fristende ut likevel :klø: Argh, vanskelig
Pupsilure Skrevet 6. desember 2010 #1684 Skrevet 6. desember 2010 Så bra med svømmeprøven Skjønner at det er veldig vanskelig med jobben! Men jeg tror kanskje at jeg hadde tatt den jeg Hvis det bare er for en kort periode. Tenk for en mulighet da Men dette må du finne ut av selv, hva som er rett for deg
Susan Sto Helit Skrevet 6. desember 2010 #1685 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har reist litt i jobb. (Men aldri mye.) Og jeg må nok si at man blir fort lei av det! Det er veldig kos sånn en gang iblandt, som avveksling, men når man gjør det hele tiden, så er det veldig pes. Du får ikke gjort noe på et hotellrom på kveldene alene. Det stjeler veldig mye tid å reise, og flyplass er flyplass, uansett hvor i verden man er. Så om du tar denne jobben, så må det være fordi den i seg selv er spennende, ikke fordi reisingen trekker.
LineGourmet Skrevet 6. desember 2010 #1686 Skrevet 6. desember 2010 Så kult at dere fikk "Svømmeknappen"! Hadde jeg vært deg, ville jeg nok takket nei. Eller hadde jeg vært meg, i din situasjon og fått tilbud om en lignende jobb, så hadde jeg også takket nei.... Som Susan sa - det virker nok forlokkende med reising i starten. Men å være alene på hotelrom, kveld etter kveld, uten din kjære?? Tror jeg ikke er så attraktivt i lengden... Men lykke til med valget! Uansett gøy med tilbud da!
Lucky? Skrevet 7. desember 2010 #1687 Skrevet 7. desember 2010 Så bra at svømmerene til mannen var fine Godt å vite at problemet kun ligger ett sted da, selvom det absolutt er nok det Ikke lett med den jobben nei....håper du finner en løsning på det
Zia Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #1689 Skrevet 8. desember 2010 Takk for reflekterte tilbakemeldinger om jobb, og ikke minst egg-heiing Har nettopp takket nei til jobben. Føles litt kjedelig akkurat nå, men antar at jeg ikke angrer når jeg får det litt på avstand Når det gjelder egg-leggingen kan det være rett rundt hjørnet for denne måneden - ikke godt å vite med mine sykluser Blir spennende å følge tempen fremover Gynekologen min har ikke ringt meg opp om blodprøvene Får ringe han igjen i dag eller i morgen tror jeg Var ute og handlet litt julegaver i går, og så de søteste små bodyene og sparkebuksene til bebiser i en butikk :rødme: Det ble en litt pussig blanding mellom å glede seg villt til jeg faktisk kan kjøpe til miiiin bebis, og samtidig veldig trist over at jeg ikke kan det nå Hjalp ikke særlig at mamma benyttet anledningen til å mase etter barnebarn samtidig heller Har ikke fortalt de om problemene, så hun kan jo ikke vite at ståa er som den er. Jaja, får riste det av meg og holde fokus på gleden over den dagen da jeg kan gå og handle inn slikt
*Lollipop* Skrevet 8. desember 2010 #1690 Skrevet 8. desember 2010 Så spennende det er her fremover nå! Jeg har ikke så mye annet å si enn at jeg forstår deg helt og holdent på det siste avsnittet ditt Vi må bare tenke at det er vår tur snart
Gjest Iril Skrevet 8. desember 2010 #1691 Skrevet 8. desember 2010 Jeg hadde også takket nei til en sånn type jobb, ser ikke for meg at jeg hadde orket å kombinere det med familieliv. Og før eller siden får dere jo klaff dere også!
Zia Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #1692 Skrevet 9. desember 2010 I dag ringte gynekologen meg Blodprøvene mine var flotte, så han var sikker på at jeg hadde hatt en fiiiin eggløsning Han oppgraderte mannens svømmeprøve fra "normal" til "flott", så da var mannen storfornøyd også Han virker dog nesten litt overrasket over at jeg ikke var gravid - tatt i betraktning at mannen svømmer bra, og at jeg nå legger egg Ble enige om å ta en kontrolltime rett over jul, og da legges vel veien videre, men forstod det slik at det er Riksen og prøverør som virket mest aktuelt. Håper i så tilfelle han vil la meg få et par runder pergo mens vi venter... Så alt i alt - gode nyheter i dag, og jeg er stappfull av optimisme
Becky1 Skrevet 9. desember 2010 #1693 Skrevet 9. desember 2010 Hurra for EL Det er jo supre nyheter. Kanskje blir dre de som får et kjærlighetsbarn mens de venter på prøverør :rødme: Regner med du er letta nå?
Småkjekset Skrevet 9. desember 2010 #1694 Skrevet 9. desember 2010 Det er jo kjempe gode nyheter da Håper dere får en flott julegave i år
*Lollipop* Skrevet 10. desember 2010 #1695 Skrevet 10. desember 2010 Det var suuupre nyheter Zia! Kjempebra Da er det nok ikke lenge til spiren sitter skal du se Vet jeg sier det ofte, men nå er det jo ingenting galt, du får EL og mannens svømmere er bra, da blir det klaff hvert øyeblikk
Lucky? Skrevet 10. desember 2010 #1696 Skrevet 10. desember 2010 Så herlige nyheter Skal nok se at et par runder til med pergo gjør susen
Zia Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #1697 Skrevet 10. desember 2010 Ikke for å ødelegge den bølgen av positivitet i dagboken min altså, men selvom jeg får EL på pergo, og mannen svømmer fint, så kan det jo være annet galt og - f.eks tette eggledere eller dårlige forhold i livmoren? Tenker ikke negativt på dette altså, men tar det heller ikke for gitt at det skal klaffe uten mer hjelp heller - det har jo ikke gjort det så langt, og jeg har mest sannsynlig hatt EL 3-4 ganger nå uten at det har medført noe særlig... Og så vet jeg jo ikke om han vil gi meg mer pergotime eller om den virker hver gang - den fungerte ikke på første kuren Så altså, det er mange "hvis" og "om", men iallfall ser det lovende ut for at vi en eller annen gang MÅ få dette til I mellomtiden koser vi oss så godt vi kan alene - har allerede planer for en Hawaii-tur dersom spiren ikke sitter i løpet av våren God fredagsmorgen jenter!
*Lollipop* Skrevet 10. desember 2010 #1699 Skrevet 10. desember 2010 Det er jo fullt forståelig at du tenker på hvis og om og men, det gjør vi vel alle etter så lang prøving
cypress Skrevet 10. desember 2010 #1700 Skrevet 10. desember 2010 Må bare le litt av at legen oppgraderte mannens svømmeprøve fra "normal" til "flott".. Skjønner godt at tankene kværner litt. Det er vel ikke så unaturlig. Men jeg må si jeg syns generelt du er utrolig flink til å tenke positivt! Det skal du ha altså!! Og jeg er sikker på at spiren snart sitter!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå