Zia Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1621 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Takk Neytiri, Iril, Kenghuru og Cypress Og ikke minst en MASSE takk for babystøv Veldig snilt av ny-gravide Line og dele litt også Tror jeg kommer til å bli litt gjerrig på babystøvet i starten av graviditeten min altså - kan jo ikke gi bort for mye Dagens oppdatering, sånn at dere kan finne frem popcornet igjen: Magemurringer og ømme bryster Med litt godvilje kan jeg si jeg var småkvalm i dag morges og, men mistenker at det kommer av at jeg var oppe på en helt umenneskelig tidlige tid i dag morges, og spiste kvalmende mat Kryss fingrene for at tanta ikke dukker opp ihelgen - er ca 10 dpo i dag, og har hatt lutealfaser mellom 10 dager og 13 dager (Pergo'en kan forlenge lutealfasen, derfor varierende - tror jeg)= - så i verste fall kan jeg faktisk måtte vente helt til tirsdag på tanta :dåne: (Og bare for å ha sagt det: Dersom tanta holder seg unna, så bør det søren meg være en spire der, for nåde tante om hun har lurt meg og jeg ikke en gang har hatt EL ) Endret 19. november 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 19. november 2010 #1622 Del Skrevet 19. november 2010 Mmm.. Liker popcorn! Magemurring og ømme bryster er flott! Kvalm også sier du? mmmnam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. november 2010 #1623 Del Skrevet 19. november 2010 :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1624 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Tror jammen meg jeg må spise litt popcorn etter jobb i dag selv jeg - fikk veldig lyst på etter alt popcorn-snakket nå Endret 19. november 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. november 2010 #1625 Del Skrevet 19. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. november 2010 #1626 Del Skrevet 19. november 2010 Når har du tenkt å teste da? Etter helgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 19. november 2010 #1627 Del Skrevet 19. november 2010 Hiver over litt babystøv jeg og, kan ikke skade :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1628 Del Skrevet 19. november 2010 Takk for babystøv Virre Tror jeg skal prøve å vente med testing lengst mulig. Rart med det, men det er litt deilig å ha et ørelite håp, og så er det liksom så mye mindre skuffende med tanta enn en blank test. Men den dagen jeg faktisk tester positivt, så kommer jeg sikkert til å være skikkelig irritert over at jeg ikke testet mye før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1629 Del Skrevet 19. november 2010 Paypal gjør det så alt for enkelt å kjøpe ting på nett... Hadde ikke vip-medlemskap på Fertility Friend nå, og var selvsagt veeeeldig nysgjerrig på å sammenligne tidligere sykluser og slik, som man ikke får uten vip. Men så var det jo bare å trykke på en knapp og taste inn paypal-passord da... Man trenger jo ikke en gang å løfte på baken for å hente visa-kortet :dåne: Så nå har jeg fin-analysert Kan vel uten tvil si at dette er den syklusen der jeg har hatt de sterkeste symptomene, enten det skyldes pms eller spire. Ømme bryster har jeg hatt noen få ganger, men sjelden såpass ille, og da som regel bare noen dager etter EL, ikke 10 DPO som jeg er nå.... FF mener jeg skal vente med å teste til tirsdag, så kanskje jeg skal prøve å høre på de, siden jeg har betalt 10 dollar for tipsene deres nå Ganske tydelige murringer nå, så om det fortsetter gjennom helgen kommer det til å bli ulidelig spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. november 2010 #1630 Del Skrevet 19. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. november 2010 #1631 Del Skrevet 19. november 2010 Duuh, få se da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 19. november 2010 #1632 Del Skrevet 19. november 2010 Er superspent på dine vegne nå! :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. november 2010 #1633 Del Skrevet 20. november 2010 Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. november 2010 #1634 Del Skrevet 20. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 20. november 2010 Forfatter #1635 Del Skrevet 20. november 2010 :dåne: Jeg stilte vekkeklokken feil i dag, så fikk ikke tempet før nesten tre timer etter normal tid Da var jo tempen naturligvis skyhøy Søren altså, kunne veldig godt tenkt meg en presis temp-tagning nå kjenner jeg... Kan melde om fortsatt ømme pupper, og ganske tydelige magemurringer. Nå er jo dette både gravi-tegn og pms-tegn, og siden jeg har gått på pergo denne syklusen, så kan det bare være forsterkelse av pms-tegn, som visst er vanlig på pergo. Så vet ikke hva jeg skal tro I følge FF har jeg termin 2. august dersom det har klaffet nå - synes det høres ut til en fin tid å få barn på jeg... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 20. november 2010 #1636 Del Skrevet 20. november 2010 Jaaa, heier alt jeg kan for at du skal ha termin 2.august! Spesiell dag for meg det Dette er diiin mnd Zia! Jeg krysser fingrene alt jeg kan og håper så inderlig at dere får det etterlengtede barnet deres nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 20. november 2010 #1637 Del Skrevet 20. november 2010 Åh, jeg skjønner så godt denne her :dåne: Man vil helst vite hva som skjer NÅ. Litt av dne nerveprriende tid du er i nå. Jeg heier og håper som alltid , men prøver å ikke ha for høye forhåpninger for da jeg blir stakkars meg så skuffa Jeg trøster meg med at det nok går når dere får ordentlig hjelp og mannen er utreda. Mange muligheter igjen. Det går til slutt Var dette et selvsentrert innlegg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. november 2010 #1638 Del Skrevet 20. november 2010 Tar meg en i ventetiden. Håper dette er måneden deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 21. november 2010 #1639 Del Skrevet 21. november 2010 Å så spennende Zia! Hååååååååååååper så inderlig, inderlig på at du (også) har klart det!!!!!!! ....................... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. november 2010 #1640 Del Skrevet 21. november 2010 2.august høres ut som en kjempe flott tid å få baby på Har du testet i dag eller når tenker du å teste nå..? Er kjempe spent!!!!! (Og legger selvfølgelig igjen masse babystøv!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå