Lucky? Skrevet 26. oktober 2010 #1561 Del Skrevet 26. oktober 2010 November skal helt klart være måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 27. oktober 2010 #1562 Del Skrevet 27. oktober 2010 Så flott at tanta kom helt av seg selv! Satser på at det fortsetter sånn Håper at vi begge lykkes med Pergo, slik at vi slipper prøverør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 27. oktober 2010 #1563 Del Skrevet 27. oktober 2010 :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 28. oktober 2010 #1564 Del Skrevet 28. oktober 2010 Heier for november er Zia måneden Og legger selvfølgelig igjen litt babystøv på veien :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #1565 Del Skrevet 31. oktober 2010 Takk jenter Travel uke, så ikke mye KG-tid Men dere - jeg blir helt forvirret her! Hva er egentlig klokken nå? Jeg trodde man skulle stille den en time tilbake natten som var, men det stemmer jo ikke med klokken på tekst-tv eller på nett-klokker eller noe? Hva har jeg gått glipp av? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 31. oktober 2010 #1566 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kanskje pcen din har stilt seg selv? Vi stilte nemlig en time tilbake. Men både Macen og mobilen min stilte seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #1567 Del Skrevet 31. oktober 2010 vi oppdaget blemmen nå - herreguuuuuuud so blonde vi er jaja, da gjør vi ikke DEN blemmen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 31. oktober 2010 #1568 Del Skrevet 31. oktober 2010 Fort gjort å ta feil av klokka... Følger spent med på prøving - spesielt nå som syklusene er regelmessige!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 2. november 2010 Forfatter #1569 Del Skrevet 2. november 2010 Roligere uke nå, men like fullt ikke så aktiv i egen dasgbok iallfall... Er ikke så mye nytt å melde. Temper og venter på om EL kommer eller ikke Vi har satt inn innspurten allerede - bedre for tidlig enn for sent Blir spennende å se om tempen hopper opp i løpet av et par ukers tid. Denne syklusen skal jeg jo ta blodprøver for å bekrefte EL, aå artig å se om tempen faktisk stemmer eller ikke Melder tilbake så snart jeg har noe mer spennende å komme med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. november 2010 #1570 Del Skrevet 2. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. november 2010 #1571 Del Skrevet 2. november 2010 Spennende å følge med videre Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 2. november 2010 #1572 Del Skrevet 2. november 2010 Ser ut som om vi blir EL og IKM buddies denne gangen Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 2. november 2010 #1573 Del Skrevet 2. november 2010 å vi følger med i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 2. november 2010 #1574 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg heier på deg . Det må bare klaffe snart, for jeg føler nesten at jeg blir mer skuffa enn deg hver gang det ikke går Jeg håper alltid så veldig for prøverne jeg følger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. november 2010 Forfatter #1575 Del Skrevet 3. november 2010 Takk jenter Ser ut som om vi blir EL og IKM buddies denne gangen Zia Så spennende! Jeg mistenker at jeg havner litt bak deg. EL her pleier sjelden å være presis Om den er der i det hele tatt da Blir iallfall spennende! Håper på en fiiiiin november-avslutning for oss begge Jeg heier på deg . Det må bare klaffe snart, for jeg føler nesten at jeg blir mer skuffa enn deg hver gang det ikke går Jeg håper alltid så veldig for prøverne jeg følger. Kjenner følelsen, for jeg er nesten mer skuffet for andre enn for meg selv Har liksom forventninger til at jeg skal kjenne at jeg er gravid den dagen det skjer. Og så er jeg jo jevnt over pessimistisk til at vi skal klare det selv også da... Håper jo selvsagt, og har ikke mistet motet, men innerst inne har jeg mine tvil, så da er heller ikke håpet så skyhøyt at skuffelsen blir for stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. november 2010 #1576 Del Skrevet 3. november 2010 Heier på deg!!! Og alle de andre det ikke har klaffet for enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. november 2010 #1577 Del Skrevet 3. november 2010 Heier på deg!!! Og alle de andre det ikke har klaffet for enda Signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. november 2010 #1578 Del Skrevet 6. november 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 6. november 2010 #1579 Del Skrevet 6. november 2010 Fortsatt ikke positive EL tester hos meg. Hvordan ligger du an i løypa Zia? Tenk så koselig om det nå klaffer for oss begge to etter laaaang tids prøving :rødme: Må jo bare holde humøret oppe, selv om det til tider er råtungt! Gooood lørdags-> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. november 2010 Forfatter #1580 Del Skrevet 9. november 2010 Hei jenter! Spennende dager nå altså - EL-jakten er i full gang Jeg har ikke merket noe økt sekret, og tempen min hopper opp og ned som en jojo, men de siste dagene har den gått jevnt nedover, hvilket den kan ha en tendens til når EL nærmer seg. Og i går kveld hadde jeg noe slags verk/stikninger helt nederst i magen på høyre side. Innbiller meg at det var omtrent der eggstokkene sitter Så blir veldig spennende å følge tempen de neste dagene fremover nå. Den var noe høyere i dag, men ikke sånn typisk etter-EL-høy heller Vi får bare stå på, og sende inn en haug med soldater, så egget ikke klarer å lure seg unna Håper vi får det til denne gangen Ruccola - særlig du! Synes så synd på deg med tanke på det du har gått gjennom i prøvehistorien din Må være fælt å hele tiden tenke på hva som kunne ha vært... Om du gjør det da. Jeg hadde nok gjort det iallfall, og deppet masse pga det Håper det ordner seg, NÅ! Men tilbake til "jobb"! Er utenbys på kurs, så nyter litt halvslappe dager - behagelig det og i blant Fikk sendt inn masse soldater i dag før jeg dro, så de skal klare seg til jeg er hjemme hos mannen igjen for påfyll i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg