Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå svarte jeg deg visst i din dagbok også :fnise:

Vet ikke helt hva neste steg blir, men i første omgang skal jeg på siste pergo-kur, og så får jeg snakke med gynekologen etter det :Nikke: Han nevnte noe om stimulering med sprøyter, hva nå han mener med det :vetikke: Mulig noen slike Puregon-sprøyter ellerno slikt kanskje? Altså litt boostet utgave av pergo'en... :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjenner igjen gleden din ved at mensen kommer helt av seg selv :Nikke: Jeg også blir like glad hver gang den kommer av seg selv og ikke minst så lenge den holder seg unna altfor lange sykluser :) Selvom jeg såklart heller skulle hatt positiv test, er det jo et tegn på at kroppen fungerer ;)

Herlig med pergostart :hoppe: Hvilken dag i syklusen begynner du på?

Endret av Lucky?
Skrevet

Bra gynekologen tar tak i ting i alle fall :jepp: Så får man satse på at det gjør nytten sin, og at du snart sitter med en positiv test i handa :jepp::klemmer:

Skrevet

Herlig med pergostart :hoppe: Hvilken dag i syklusen begynner du på?

Ja, du har jo veldig god erfaring på dette feltet :klem:

Begynner med pergo på dag tre allerede. Det er jo mandag - ikke lenge til :hoppe:

Bra gynekologen tar tak i ting i alle fall :jepp: Så får man satse på at det gjør nytten sin, og at du snart sitter med en positiv test i handa :jepp::klemmer:

Joda, det er tak i gynekologen min :jepp:

Heldiggrisen deg :rødme:

Skrevet

Ja, du har jo veldig god erfaring på dette feltet :klem:

Begynner med pergo på dag tre allerede. Det er jo mandag - ikke lenge til :hoppe:

Ja masse erfaring der dessverre :sukk:

Ikke lenge til mandag nei :hoppe: Begynte min pergokur på søndag jeg da, dag 4 :) Krysser fingerne for oss begge :kose:

Skrevet

Hurra for naturlig mensen! :duskedame::ler:

:duskedame::hoppe::ler:

Skrevet

Hurra for naturlig mensen! :duskedame::ler:

:strix:

Skrevet

Så bra med "ekte" tante! :strix: Min erfaring er hvertfall at puregonsprøyter virkelig gjør susen! :lur:

Gjest Alabama
Skrevet

Så bra med "ekte" tante! :strix: Min erfaring er hvertfall at puregonsprøyter virkelig gjør susen! :lur:

Hva er puregon egentlig? Og hvem funker det for?

Skrevet (endret)

Begynte min pergokur på søndag jeg da, dag 4 :) Krysser fingerne for oss begge :kose:

Åh, så spennende, da ligger jeg jo ikke langt bak deg i løypa da :klem:

:fnise: Ja, du har jo særdeles god erfaring der :ler:

Hva er puregon egentlig? Og hvem funker det for?

Det er hormoner, men i vesentlig kraftigere utgave enn pergo. Settes i sprøyteform. Tror de skal modne eggene. Hos Tinio fungerte det så bra at to egg så sprekkeferdige ut på kontroll rett før EL-tid (om jeg husker riktig Tinio?), og jammen løsnet ikke begge to, så hun er lykkelig mamma til tvillinger nå :nigo:

Tror puregon fungerer for alle som sliter med å få eggene til å modne, så i teorien skal det jo da virke fint for PCOS-folk iallfall. Men om man har tette eggledere f.eks, så hjelper det jo pent lite om eggene modner aldri så mye da...

Endret av Zia
Skrevet (endret)

Dobbelpost :flau:

Endret av Zia
Skrevet

Så flott at TR kom helt av seg selv :hoppe: Håper det kommer flere gode nyheter her fremover ;)

Håper du har en fin-fin mandag :klemmer:

Skrevet

Jepp, puregon er sterke saker som egentlig brukes ved prøverørsforsøk, men kan brukes i små doser for oss som ikke har effekt av pergo. Eggene mine modnet ikke i det hele tatt av dobbel pergokur, så da kjørte vi på med sprøyter. Og så løsnet det to egg. :jepp: Eller de løsnet ikke av seg selv, jeg måtte sette en eggløsningssprøyte for at det skulle skje, og så var det :sengekos: for harde livet etter at den var satt. ;)

Gjest Alabama
Skrevet

Det er hormoner, men i vesentlig kraftigere utgave enn pergo. Settes i sprøyteform. Tror de skal modne eggene.

(...)

Tror puregon fungerer for alle som sliter med å få eggene til å modne, så i teorien skal det jo da virke fint for PCOS-folk iallfall.

Jepp, puregon er sterke saker som egentlig brukes ved prøverørsforsøk, men kan brukes i små doser for oss som ikke har effekt av pergo.

Aha.. Så fint å se at det funket for Tinio!! :)

Blir spennende å se om det er det som må til for deg også, Zia! :jepp:

Skrevet

Ja, det blir spennende :hoppe: Men nå kan det jo kanskje se ut til at Pergo'en gjør det den skal for mitt vedkommende. Så kanskje de da anser puregon som bortkastet :vetikke:

Får vente å se :Nikke:

Skrevet

Vi satser på november, ikke sant? :jepp::klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...