Zia Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #1541 Del Skrevet 23. oktober 2010 Nå svarte jeg deg visst i din dagbok også Vet ikke helt hva neste steg blir, men i første omgang skal jeg på siste pergo-kur, og så får jeg snakke med gynekologen etter det Han nevnte noe om stimulering med sprøyter, hva nå han mener med det Mulig noen slike Puregon-sprøyter ellerno slikt kanskje? Altså litt boostet utgave av pergo'en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. oktober 2010 #1542 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Kjenner igjen gleden din ved at mensen kommer helt av seg selv Jeg også blir like glad hver gang den kommer av seg selv og ikke minst så lenge den holder seg unna altfor lange sykluser Selvom jeg såklart heller skulle hatt positiv test, er det jo et tegn på at kroppen fungerer Herlig med pergostart Hvilken dag i syklusen begynner du på? Endret 23. oktober 2010 av Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 23. oktober 2010 #1543 Del Skrevet 23. oktober 2010 Bra gynekologen tar tak i ting i alle fall Så får man satse på at det gjør nytten sin, og at du snart sitter med en positiv test i handa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #1544 Del Skrevet 23. oktober 2010 Herlig med pergostart Hvilken dag i syklusen begynner du på? Ja, du har jo veldig god erfaring på dette feltet Begynner med pergo på dag tre allerede. Det er jo mandag - ikke lenge til Bra gynekologen tar tak i ting i alle fall Så får man satse på at det gjør nytten sin, og at du snart sitter med en positiv test i handa Joda, det er tak i gynekologen min Heldiggrisen deg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. oktober 2010 #1545 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ja, du har jo veldig god erfaring på dette feltet Begynner med pergo på dag tre allerede. Det er jo mandag - ikke lenge til Ja masse erfaring der dessverre Ikke lenge til mandag nei Begynte min pergokur på søndag jeg da, dag 4 Krysser fingerne for oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. oktober 2010 #1546 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hurra for naturlig mensen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 24. oktober 2010 #1547 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hurra for naturlig mensen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. oktober 2010 #1548 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hurra for naturlig mensen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 24. oktober 2010 #1549 Del Skrevet 24. oktober 2010 Så bra med "ekte" tante! Min erfaring er hvertfall at puregonsprøyter virkelig gjør susen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 25. oktober 2010 #1550 Del Skrevet 25. oktober 2010 Så bra med "ekte" tante! Min erfaring er hvertfall at puregonsprøyter virkelig gjør susen! Hva er puregon egentlig? Og hvem funker det for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #1551 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Begynte min pergokur på søndag jeg da, dag 4 Krysser fingerne for oss begge Åh, så spennende, da ligger jeg jo ikke langt bak deg i løypa da Så bra med "ekte" tante! Min erfaring er hvertfall at puregonsprøyter virkelig gjør susen! Ja, du har jo særdeles god erfaring der Hva er puregon egentlig? Og hvem funker det for? Det er hormoner, men i vesentlig kraftigere utgave enn pergo. Settes i sprøyteform. Tror de skal modne eggene. Hos Tinio fungerte det så bra at to egg så sprekkeferdige ut på kontroll rett før EL-tid (om jeg husker riktig Tinio?), og jammen løsnet ikke begge to, så hun er lykkelig mamma til tvillinger nå Tror puregon fungerer for alle som sliter med å få eggene til å modne, så i teorien skal det jo da virke fint for PCOS-folk iallfall. Men om man har tette eggledere f.eks, så hjelper det jo pent lite om eggene modner aldri så mye da... Endret 25. oktober 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #1552 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Dobbelpost Endret 25. oktober 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 25. oktober 2010 #1553 Del Skrevet 25. oktober 2010 Så flott at TR kom helt av seg selv Håper det kommer flere gode nyheter her fremover Håper du har en fin-fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 25. oktober 2010 #1554 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jepp, puregon er sterke saker som egentlig brukes ved prøverørsforsøk, men kan brukes i små doser for oss som ikke har effekt av pergo. Eggene mine modnet ikke i det hele tatt av dobbel pergokur, så da kjørte vi på med sprøyter. Og så løsnet det to egg. Eller de løsnet ikke av seg selv, jeg måtte sette en eggløsningssprøyte for at det skulle skje, og så var det for harde livet etter at den var satt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 25. oktober 2010 #1555 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det er hormoner, men i vesentlig kraftigere utgave enn pergo. Settes i sprøyteform. Tror de skal modne eggene. (...) Tror puregon fungerer for alle som sliter med å få eggene til å modne, så i teorien skal det jo da virke fint for PCOS-folk iallfall. Jepp, puregon er sterke saker som egentlig brukes ved prøverørsforsøk, men kan brukes i små doser for oss som ikke har effekt av pergo. Aha.. Så fint å se at det funket for Tinio!! Blir spennende å se om det er det som må til for deg også, Zia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #1556 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ja, det blir spennende Men nå kan det jo kanskje se ut til at Pergo'en gjør det den skal for mitt vedkommende. Så kanskje de da anser puregon som bortkastet Får vente å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 26. oktober 2010 #1557 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vi satser på november, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #1558 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jepps, november blir måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. oktober 2010 #1559 Del Skrevet 26. oktober 2010 heier på november!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. oktober 2010 #1560 Del Skrevet 26. oktober 2010 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå