Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Nå svarte jeg deg visst i din dagbok også :fnise:

Vet ikke helt hva neste steg blir, men i første omgang skal jeg på siste pergo-kur, og så får jeg snakke med gynekologen etter det :Nikke: Han nevnte noe om stimulering med sprøyter, hva nå han mener med det :vetikke: Mulig noen slike Puregon-sprøyter ellerno slikt kanskje? Altså litt boostet utgave av pergo'en... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner igjen gleden din ved at mensen kommer helt av seg selv :Nikke: Jeg også blir like glad hver gang den kommer av seg selv og ikke minst så lenge den holder seg unna altfor lange sykluser :) Selvom jeg såklart heller skulle hatt positiv test, er det jo et tegn på at kroppen fungerer ;)

Herlig med pergostart :hoppe: Hvilken dag i syklusen begynner du på?

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra gynekologen tar tak i ting i alle fall :jepp: Så får man satse på at det gjør nytten sin, og at du snart sitter med en positiv test i handa :jepp::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med pergostart :hoppe: Hvilken dag i syklusen begynner du på?

Ja, du har jo veldig god erfaring på dette feltet :klem:

Begynner med pergo på dag tre allerede. Det er jo mandag - ikke lenge til :hoppe:

Bra gynekologen tar tak i ting i alle fall :jepp: Så får man satse på at det gjør nytten sin, og at du snart sitter med en positiv test i handa :jepp::klemmer:

Joda, det er tak i gynekologen min :jepp:

Heldiggrisen deg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har jo veldig god erfaring på dette feltet :klem:

Begynner med pergo på dag tre allerede. Det er jo mandag - ikke lenge til :hoppe:

Ja masse erfaring der dessverre :sukk:

Ikke lenge til mandag nei :hoppe: Begynte min pergokur på søndag jeg da, dag 4 :) Krysser fingerne for oss begge :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Så bra med "ekte" tante! :strix: Min erfaring er hvertfall at puregonsprøyter virkelig gjør susen! :lur:

Hva er puregon egentlig? Og hvem funker det for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte min pergokur på søndag jeg da, dag 4 :) Krysser fingerne for oss begge :kose:

Åh, så spennende, da ligger jeg jo ikke langt bak deg i løypa da :klem:

Så bra med "ekte" tante! :strix: Min erfaring er hvertfall at puregonsprøyter virkelig gjør susen! :lur:

:fnise: Ja, du har jo særdeles god erfaring der :ler:

Hva er puregon egentlig? Og hvem funker det for?

Det er hormoner, men i vesentlig kraftigere utgave enn pergo. Settes i sprøyteform. Tror de skal modne eggene. Hos Tinio fungerte det så bra at to egg så sprekkeferdige ut på kontroll rett før EL-tid (om jeg husker riktig Tinio?), og jammen løsnet ikke begge to, så hun er lykkelig mamma til tvillinger nå :nigo:

Tror puregon fungerer for alle som sliter med å få eggene til å modne, så i teorien skal det jo da virke fint for PCOS-folk iallfall. Men om man har tette eggledere f.eks, så hjelper det jo pent lite om eggene modner aldri så mye da...

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at TR kom helt av seg selv :hoppe: Håper det kommer flere gode nyheter her fremover ;)

Håper du har en fin-fin mandag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, puregon er sterke saker som egentlig brukes ved prøverørsforsøk, men kan brukes i små doser for oss som ikke har effekt av pergo. Eggene mine modnet ikke i det hele tatt av dobbel pergokur, så da kjørte vi på med sprøyter. Og så løsnet det to egg. :jepp: Eller de løsnet ikke av seg selv, jeg måtte sette en eggløsningssprøyte for at det skulle skje, og så var det :sengekos: for harde livet etter at den var satt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Det er hormoner, men i vesentlig kraftigere utgave enn pergo. Settes i sprøyteform. Tror de skal modne eggene.

(...)

Tror puregon fungerer for alle som sliter med å få eggene til å modne, så i teorien skal det jo da virke fint for PCOS-folk iallfall.

Jepp, puregon er sterke saker som egentlig brukes ved prøverørsforsøk, men kan brukes i små doser for oss som ikke har effekt av pergo.

Aha.. Så fint å se at det funket for Tinio!! :)

Blir spennende å se om det er det som må til for deg også, Zia! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir spennende :hoppe: Men nå kan det jo kanskje se ut til at Pergo'en gjør det den skal for mitt vedkommende. Så kanskje de da anser puregon som bortkastet :vetikke:

Får vente å se :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...