Gjest Iril Skrevet 19. oktober 2010 #1501 Del Skrevet 19. oktober 2010 Skjønner ikke at du klarer å la være å teste, jeg.. Men husker jo da jeg ble gravid, jeg var helt overbevist om at symptomene var bare pga. pergoen og at jeg i hvert fall ikke var gravid. Men så plutselig sa magefølelsen at jeg var det likevel, og da måtte jeg bare teste. Krysser fingrene for deg her, synes virkelig det er din tur nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. oktober 2010 #1502 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kjempe spennende det her - håper virkelig det går bra for dere denne gangen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. oktober 2010 #1503 Del Skrevet 19. oktober 2010 Finner frem litt slik at jeg har noe å kose meg med frem til IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 19. oktober 2010 #1504 Del Skrevet 19. oktober 2010 Dette syns jeg høres veldig lovende ut Zia-mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 19. oktober 2010 #1505 Del Skrevet 19. oktober 2010 Så spennende Krysser alt jeg har her og slenger over litt babystøv :strix: og håper håper håper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 19. oktober 2010 #1506 Del Skrevet 19. oktober 2010 Krysser alt jeg har for deg Zia!! Syns virkelig det er deres tur nå! (og dette høres jo lovende ut ) Slenger ut litt babystøv, så får vi håpe at det er en spire som har begynt å vokse inni deg :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #1507 Del Skrevet 19. oktober 2010 Takk jenter, håper det blir vår tur snart jeg og Formen er nedadgående, så har sovet i hele ettermiddag. Mannen er bortreist, så må klare meg helt på egen hånd Liker bedre når jeg kan få litt oppvarting mens jeg er syk Blir spennende og se om murringer, ryggvondt, ømme bryster og trøtthet fortsetter. Hvis alle symptomene er der når jeg blir frisk, og tempen holder seg høy, DA må jeg nok teste altså Får være måte på hvor flink jeg skal være Men det ligger liksom bare i meg at jeg ikke er gravid. Det tror jeg det kommer til å gjøre helt til den dagen jeg har en positiv test i hånda. Jeg kommer til å sviiiiime av Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. oktober 2010 #1508 Del Skrevet 19. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. oktober 2010 #1509 Del Skrevet 19. oktober 2010 Du kan få full oppvarting fra oss da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. oktober 2010 #1510 Del Skrevet 19. oktober 2010 Oioioi så spennende!!! Jeg syns også det er din tur nå altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. oktober 2010 #1511 Del Skrevet 20. oktober 2010 Innom og ønsker deg riktig god bedring Zia Håper du føler deg litt bedre i dag og ikke minst at murringene og symptomene holder seg uten at tanta dukker opp....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 20. oktober 2010 #1512 Del Skrevet 20. oktober 2010 Håper formen er bedre i dag Men, uansett, god bedring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 20. oktober 2010 #1513 Del Skrevet 20. oktober 2010 God bedring vennen Satser på at symptomene fortsetter selv når formen blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. oktober 2010 #1514 Del Skrevet 20. oktober 2010 Virkelig spennende å følge med her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #1515 Del Skrevet 20. oktober 2010 Takk jenter, og ekstra takk for oppvarting fra Småkjekset Kommer godt med, formen er nemlig ikke bedre i dag. Charten min ser HELT crazy ut, tempen hoppet i været, helt sikkert pga litt feber Fikk et anfall av teste-galskap i sted, men så at jeg bare hadde igjen en test, så får spare den litt til, og bestille noen nye i mellomtiden. Må jo ha noen på lur til en hver tid Når det gjelder eventuelle symptomber er det håpløst å kjenne de i dag. Kroppen min er helt utafor, så alt av symptomer drukner. Kjenner fremdeles svake murringer, men de ser ofte ut til å bli sterkere mot kvelden. Samme med puppene, de blir gjerne ømmere mot kvelden :klø: Aner ikke hvor langt i syklusen min jeg er heller, i og med at den lever sitt eget liv... Får vente i tålmodighet! Forresten, hørte rykter om at det er treff på gang i dag, så dere får kose dere alle dere som skal dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. oktober 2010 #1516 Del Skrevet 20. oktober 2010 Takk jenter, og ekstra takk for oppvarting fra Småkjekset Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 20. oktober 2010 #1517 Del Skrevet 20. oktober 2010 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 20. oktober 2010 #1518 Del Skrevet 20. oktober 2010 Her er det spennende leser jeg. Håper så inderlig at det denne gangen vokser en liten spire i magen din Det hadde vært helt fantastisk! I morgen skal vi til Rikshospitalet på forsamtale og undersøkelse. Det blir spennende! Har ikke tid til å lese gjennom de siste sidene av dagboka di, så kan hende du har skrevet noe om dette tidligerer, men jeg spør likevel; Har dere tenkt/hørt noe mer i forhold til prøverør? Og å teste mannens kvalitet? Lykke til med testing når den tid kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. oktober 2010 #1519 Del Skrevet 21. oktober 2010 åååååå var skikkelig spennende å titte in her Zia, det der høres ut som noe kjente symptomer Oktober boom er ikke dumt, sommerbaby vettu Ja var treff i Oslo, vet ikke hvor i kanten av landet du er da men må si jeg kunne tenkt meg å treffe mange inne her, synd at så mange er vest eller nordover fra meg......but one day tar jeg meg en norge rundt tur med snuppa mi haha Må si jeg skjønner heller ikke at du lar vær å teste, jeg hadde vært for spennt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1520 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Har ikke tid til å lese gjennom de siste sidene av dagboka di, så kan hende du har skrevet noe om dette tidligerer, men jeg spør likevel; Har dere tenkt/hørt noe mer i forhold til prøverør? Og å teste mannens kvalitet? Forstår godt at du ikke har tid til å lese gjennom alle de siste sidene av boka mi Vi har ikke snakket noe konkret om prøverør, men det ligger vel i kortene at det kan nærme seg. Gynekologen min snakket om at vi skulle prøve tre runder pergo, og nå skal jeg straks begynne på den siste av disse. Antar at han da tar grep, muligens i form av prøverør allerede, men kanskje en lap også. Han har nevnt det tidligere. Vi har fått henvisning til svømmeprøve for mannen, men ikke fått avlevert den enda. Antar at veien videre avgjøres av resultater av blodprøver fra siste pergo-runde, svømmeprøven og evt ny GU. For min del er jeg mer interessert i å gå rett på prøverør enn først en lap. Føler liksom at lap'en blir mer diffus, mens prøverør er veldig hands-down, om du forstår... Har alt begynt å forberede mannen i det stille på prøverør, og hintet om at jeg kunne tenke meg en privat runde i påvente av køen i det offentlige... Får se hva han sier hvis vi kommer til det punktet etter hvert... Blir uansett veldig spennende å lese om dere samtale i morgen! Ja var treff i Oslo, vet ikke hvor i kanten av landet du er da men må si jeg kunne tenkt meg å treffe mange inne her, synd at så mange er vest eller nordover fra meg......but one day tar jeg meg en norge rundt tur med snuppa mi haha Må si jeg skjønner heller ikke at du lar vær å teste, jeg hadde vært for spennt! Jeg bor på i øst-norge, så kunne vært med på treff, men fikk det ikke med meg før Becky fortalte meg om det i går, og da var jeg uansett syk Morsomt å treffe mange av de man "snakker" så mye med her inne, så enig med deg i at det er synd at mange bor vest eller nord. Siden dere alle ønsker at jeg skal teste, så fyrte jeg av en EL-test i sted Den skal jo gi utslag om jeg er gravid. Og den var like negativ som alltid den vet du. Så da klaffet det nok ikke denne gangen heller. Det KAN jo være for tidlig for testing selvsagt, men har uansett ingen følelse av at det er noe på gang. Endret 21. oktober 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå