Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Ja, det er trist at de forlater barna sine i perioder, men de hadde jo ikke gjort det om de ikke hadde tjent på det.

Som sagt; de gjør det fordi de må. Når det ikke er jobb å oppdrive i hjemlandet og de ikke har noen som helst muligheter til å forsørge familien sin uten å reise, tror jeg ikke vi helt har forståelse for situasjonen de er i. Det er misforstått "snillisme" å ikke skulle ansette disse fordi de reiser fra familien sin. Hadde det vært eneste måten å kunne gi dem mat på, hadde jeg også reist fra ungene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Og jeg skal se meg om etter en vaskehjelp som bor fast i Norge :jepp:

Eller som har tatt med seg barna hit! :enig:

Det er misforstått "snillisme" å ikke skulle ansette disse fordi de reiser fra familien sin.

Jeg er med på den altså, man skal ikke la være å ansette dem fordi man mener de bør være hjemme hos barna sine. Det er jo stort sett siste utvei. Men de færreste ansetter disse damene for å hjelpe dem, og tror ikke så mange tenker på hvordan det påvirker livet til vaskedamenes barn. Har ingen løsning på dette, for skjønner at de trenger jobb og er desperate, men det er viktig at folk vet om hva som skjer i verden. Grusomt at barn vokser opp uten foreldre!

Men nå får jeg spre litt positivitet også!!

:danser::kaklehone::danser::kaklehone::danser:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får høre om disse menne våre vil leke gynekolog vettu :lur:

:ler: Ja, mistenker at det ikke ville vært mannen i mot :roll:

*fortsetter å krysse fingrene for de rare murringene* :popcorn:

:klemmer:

Takk søte Buffy!

Kan det være at du hadde EL mandag 4.?

Det kan jo være, men i og med at jeg ikke har giddet å tempe i helgene er det litt ekstra vanskelig å tolke tempen denne måneden. Det var deilig å slippe de helgene det gjaldt, men irriterende nå :fnise:

På en annen side burde tanta ha dukket opp snart også kanskje, dersom EL var 4. oktober... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å heier litt på deg Zia

Jeg heier også! :duskedame:

så nå mååååå det bare klaffe for Zia vår!

....og oss også da selvfølgelig....

Innom og slutter meg til heiekoret :duskedame:

Kan ikek være dårligere enn de andre :fnise:

:duskedame:

Heier på deg Zia :strix::duskedame:

Innom og heier på deg Zia :hoppe:

:fnise: Med all denne heiingen (hvordan skriver man egentlig det ordet :klø:) så må det jo bare gå veien. Kan ikke skjønne annet :hoppe: Oktoberbølgen here i come! :duskedame:

Men nå får jeg spre litt positivitet også!!

:danser::kaklehone::danser::kaklehone::danser:

:ler: Føler det er ekstremt god stemning her inne nå altså. Tror jeg skal beholde litt av positiviteten du kommer med Alabama :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være smiley-policen må man jo splitte opp et innlegg i 100, og det enda jeg fjernet en hel haug smileyer også :snurt:

Helgen har vært superfin - bare avslappning, men samtidig supereffektiv. Mannen og jeg var ute på rangel i går, og mannen har vært helt ødelagt i dag :fnise: Men på meg har det visst hatt motsatt effekt, så jeg har flydd rundt i huset som en hyperaktiv støv-nazi. Har fått unna masse kjedelige husting som skulle vært gjort for leeeenge siden, og faktisk uten at jeg synes det ble slitsomt! Skulle hatt mange flere slike dager :nigo:

Nå er det innspurt på tv-kvelden, og så begynner en ny uke i morgen, med nye muligheter. Kanskje akkurat neste uke blir uken da jeg tester positivt? Man vet jo aldri - en dag skjer det jo :jepp:

God kveld jenter!

:duskedame:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Regner med du skjønner kommentaren min til deg på Facebook bedre enn mangen andre gjør

:nigo:

Ønsker deg en fantastisk dag, og krysser alt jeg har for en positiv test på deg i dag!

Tar en aldri så liten heiedans mens jeg førstens er her!

:duskedame::hoppe::danse::danser::kaklehone: :blåse: :bolledeig::hoppe:

:duskedame::bolledeig::danse::kaklehone::danser::duskedame::hoppe::bolledeig:

Og avslutter med en sånn her! --->

:pls:

Ha en gooood dag kjære Zia! :klemmer:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker tankegangen din Zia :strix:

Håper du får en positiv test neste uke :pls:

Håper tankegangen betaler seg :jepp:

Jeg heier på positiv test hvert øyeblikk :duskedame::hoppe:

:hoppe:

Regner med du skjønner kommentaren min til deg på Facebook bedre enn mangen andre gjør

:nigo:

Ønsker deg en fantastisk dag, og krysser alt jeg har for en positiv test på deg i dag!

Tar en aldri så liten heiedans mens jeg førstens er her!

:duskedame::hoppe: :hoppe: :bolledeig:

Og avslutter med en sånn her! --->

:pls:

Ha en gooood dag kjære Zia! :klemmer:

.

:fnise: Smiley-politiet gjør at jeg må fjerne noen av de mange smiley'ene dine - håper jeg blir tilgitt :fnise:

Jeg tok kommentaren på FB ja, og jeg synes den var veldig snedig :lur: Godt påfunn - håper du har rett! :hoppe:

Og mange takk for hilsen generelt da - veldig koselig :nigo:

Forøvrig kan jeg melde om murringer i dag også. Har flydd på toalettet hele formiddagen, fordi det kjennes ut til at tanta er på gang, men ingen tante så langt. Tempen derimot droppet et stykke ned i dag, så tror ikke det er noen spire på gang heller :snurt: CD 29 i dag, så om tanta ikke dukker opp i løpet av dagen ringer jeg til gynekologen min og ber om resept på Primolut (som tvinger frem tanta), slik at jeg kan begynne på ny Pergo-runde. Tempen min tilsier jo ikke akkurat at jeg er i DPO-land heller, med mindre den spretter opp igjen i morgen da. Så da gidder jeg ikke tulle bort masse tid på håpløs venting på EL eller tante. Føler meg i det bestemte hjørnet i dag kjenner jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

:fnise: Smiley-politiet gjør at jeg må fjerne noen av de mange smiley'ene dine - håper jeg blir tilgitt :fnise:

Jeg tok kommentaren på FB ja, og jeg synes den var veldig snedig :lur: Godt påfunn - håper du har rett! :hoppe:

Og mange takk for hilsen generelt da - veldig koselig :nigo:

Forøvrig kan jeg melde om murringer i dag også. Har flydd på toalettet hele formiddagen, fordi det kjennes ut til at tanta er på gang, men ingen tante så langt. Tempen derimot droppet et stykke ned i dag, så tror ikke det er noen spire på gang heller :snurt: CD 29 i dag, så om tanta ikke dukker opp i løpet av dagen ringer jeg til gynekologen min og ber om resept på Primolut (som tvinger frem tanta), slik at jeg kan begynne på ny Pergo-runde. Tempen min tilsier jo ikke akkurat at jeg er i DPO-land heller, med mindre den spretter opp igjen i morgen da. Så da gidder jeg ikke tulle bort masse tid på håpløs venting på EL eller tante. Føler meg i det bestemte hjørnet i dag kjenner jeg :fnise:

Du er tilgitt vettu, vi liker ikke dette smiley-politiet - gjør vi vel? :nei:

Kommer du forresten til å teste noe, eller venter du bare?

Enig med deg at denne ventetiden er pyton!

Jeg også kjenner på ting, men er ikke sikker på hva jeg kjenner på!

Og puppene har jeg klemt så mye på at nå innbiller jeg meg jammen at de er ømme, men det er sikkert bare fordi jeg har klådd sånn på dem! :skratte:

:bond:

Tenker vi blir gale alle og enhver av dette her! :fnise:

Ha en GOD dag videre og kos deg masse! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig helg :strix:

Noe av det kjedeligste som finnes er å gå å vente på at mensen skal komme når syklusne er så tullete....det vet jeg ALT om :( Ring å snakk med gynekologen din, ikke vits å kaste bort tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Okai, for det første har jeg verdens beste mann :rødme: Han var så fantastisk i går at jeg begynner å :grine: bare jeg tenker på det! :hjerte:

For det andre, så fatter jeg ingenting av kroppen min (kanskje ikke noe nytt for de av dere som har fulgt dagboken min en tid :lol:).

Har hatt mensmurringer og mens-ryggvondt i 2-3 dager nå, men ingen tante. Ømme bryster, men ikke sånn helt vanvittig heller, så det er liksom ikke helt åpenbart at de er uvanlig ømme. Formen er elendig, og er såååå trøtt. Sovnet på bussen på vei hjem fra jobb i sted til og med :flau:

Tempen spratt opp igjen i dag, til veldig høy temp for meg å være. Men så har jeg vond hals også, så da tenker jeg at tempen rett og slett er bittelitt feber, og formen og trøttheten skyldes halsvondten.

Teste gidder jeg ikke enda, for føler ikke akkurat at det er noe på gang heller. Får vel se ann bare :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo høres ut som om det er noe på gang :popcorn: Tenker spesielt på murringer, trøtt, høy temp + +

Krysser fingrene :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...