Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer som nygift (husker ikke om jeg har sagt det før)!!! :rødme:

Skrevet

Velkommen hjem, og gratulerer som nygift!

Skrevet

Velkommen hjem og gratulerer som nygift :strix: Deilig følelse, ikke sant :hjerte:

Skrevet

Takk alle sammen! :rødme: Det er jo veldig koselig å dra bort når man får slik velkomst - det må jeg si :nigo:

Denne uken har vært helt sprøtt travek :overrasket: Masse besøk og telefonsamtaler osv med familie og venner angående bryllupet. Noen middager har det rukket å bli på en lille uken vi har vært hjemme, samt en overraskelses-feiring i regi av familie :dåne:

Og i tillegg til dette har vi jaktet på bryllups-gave-ideer, siden alle selvsagt "maser" om hva vi ønsker oss, samt at vi har rukket å kjøpe ny bil :hoppe:

Så her går det unna, det er helt sikkert :ler:

Alle tror jeg er gravid nå da, siden vi er nygifte og plutselig kjøper en familiebil :roll: Må nok skuffe de når det ikke dukker opp en mage om et par måneder :sjenert:

Men snart, når alle har gitt oss opp, DA slår vi til :fnise:

Er faktisk langt på vei i ny syklus nå - må nesten få meg en ticker, hvis ikke faller jeg helt ut av tellingen :vetikke:

Skrevet

Gratulerer så mye som nygift!!!! :rødme: Og fin ticker :jepp:

Skrevet

Nydelig ticker :rødme: Det må jo bare bety lykke :hjerte: Håper vi får klaff alle sammen snart, syns vi har prøvd lenge nok ;)

Skrevet

hih folk er så morsomme....ble spurt det samme når vi giftet oss :)

Høres ut som dere har travle men koselige dager!

:klem:

Skrevet

Kjempefin ticker Zia :)

Grattis med ny bil og alt! Blir nok litt slitsomt når folk maser rundt på dere, særlig siden dere vil så gjerne bli gravide, men som du sier - når de gir dere opp da overrasker dere de med den nyheten! ;)

Skrevet

Hehe, selsagt tror folk det. Man gifter seg jo ikke av andre grunner :fnise: . Gratulerer så mye igjen. Og gratulerer med ny bil :hoppe:

Bryllupsgaver er gøy :hoppe: . Vi har vært mest fornøyd med kjelene og knivene vi fikk. Begge deler tenkte jeg ikke på at vi trengte, men er såå glad for at mannen var opptatt av det. Er noe helt annet å ha ordentlig kvalitetsting enn det ikea-greiene vi hadde før. Vi begynte og å samle på et kjempefint servise. Glad for at vi valgte et som var ganske tidløst. Skal tross alt ha det resten av livet.

Skrevet

Ja, bryllupsgaver er slettes ikke dumt altså - vi måtte jo benytte oss av anledningen til å finne noe fint å ønske oss :fnise:

Skjønner hva du mener med at kvalitet føles annerledes enn IKEA, Becky :Nikke: Vi byttet ut IKEA-knivene våre med noen skikkelig solide saker for et års tid siden, og det var en overgang ja :nigo: Artig å skjære gjennom ting, i stedet for å dytte kniven gjennom :fnise:

Vi har også ønsket oss et tidløst servise, faktisk så tidløst at det har vært i produksjon i snart 200 år :hakeslepp: Synes det er greiest, da blir man ikke så fort lei, og så passer det til alt :Nikke: Men det koster jo litt da :roll: Så etter jobb i dag må jeg på en handletur og finne gaver til litt rimeligere penge, så de som ikke har alt for mye til overs også har noe å kjøpe :Nikke:

Det er hardt arbeid altså - gå rundt og finne ting man vil ha :roll:

:ler:

Skrevet

Gratulerer så mye med overstått bryllup! Kjempefin ticker!

Skrevet

Kjekt med bryllupsgaver, får jo så utrooolig masse fint! Det er virkelig anledningen til å ønske seg litt dyrere og fine ting, iallfall var det sånn for oss siden vi ikke prioriterer dyre serviser o.l. med egne penger... :sjenert:

Så nyyydelig ticker du har fått deg :hjerte: Nå mååå det jo bare klaffe, og EL nærmer seg med stormskritt!!

:klemmer:

Skrevet

Kjekt med bryllupsgaver ja ;) Vi la ut ønskeliste i en butikk her, og jeg synes jeg tok skikkelig av og fyllte listen skikkelig, men alt på listen ble utsolgt, så kunne nok ha skrevet på mer :ler:

Gratulerer med ny bil da :strix: Hva slags bil har dere kjøpt?

Skrevet

Gratulerer så mye Zia!! :strix::klemmer: Hehe det er faktisk hardt arbeid å finne ut hva man vil ha ja! Var mye "gavemas" her også, og jeg følte ikke akkurat at det var så trygt å gå rundt i glassmagasiner og kikke når jeg var diger som en elefant, den monstermagen kræsjet jo borti alt mulig. :fnise: Lurt med tidløst servise ja, det ønsket vi oss også. :Nikke:

Skrevet

Så gøy med ny bil og "gavemas" :strix: Hvilken bil er det?

Skrevet

Tinio, ser deg for meg med den stoooore magen rundt en masse dyre glassgjenstander, ikke bra :fnise:

Bilen er en to år gammel SUV-sak. Veldig snerten, med masse artig utstyr :hoppe: Litt gjenkjennelsesparanoia, så tror ikke jeg vil være så mye mer spesifikk, men spesielt interesserte kan evt sende PM :ler:

I dag har jeg bare vært helt håpløst trøtt - øynene har liksom aldri helt åpnet seg i dag :fnise: Burde legge meg, men klarer jeg det da... :sjenert:

Får sove ut til helgen i stedet :lol:

Skrevet

Kommer meg aldri tidlig i seng jeg! Samme hvor mye jeg prøver lissom :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...