Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det ikke så lenge til du kommer hjem :hoppe: . Gleder meg til å høre om bryllup og reise :jepp: . Og det blir utrolig spennende å høre om en bryllupsreisebaby bor i magen din nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer hun egentlig? Føles som vi har vært uten henne i evigheter.. :sjenert:

Jeg husker hun sa hun skulle være borte en måneds tid og da tenkte jeg at hun akkurat ikke er hjemme når jeg skal på UL. I morgen skal jeg på UL. Det må bety at det ikke er alt for lenge igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Hello Girls!!

Da er vi tilbake :bryllup:

Vi har hatt en SUPER tur!! Ganske trøtt enda da vi landet i dag tidlig, og ikke har sovet noe i natt. Flyet var i tillegg forsinket, så laaaaaang venting på flyplassen før vi fikk dra :filer: Blir nok ikke alt for lenge til det er natti natt her :sove:

Bryllupet gikk aldeles strålende, og det hele var egentlig en ganske surrealistisk følelse, særlig fotograferingen. Vi har ikke fått bildene enda, men blir spennende å se de når de dukker opp :jepp: Veldig koselig å endelig å bruke ringene våre da :rødme:

Ferieturen utenom bryllupet var også helt fantastisk, og vi savner alle stedene masse allerede :sukk: Men hverdagen kaller, dessverre. Men vi skal tilbake en gang, det er helt sikkert :jepp:

På babyfronten må jeg dessverre skuffe dere :tunge1: Tanta dukket opp forrige uke og saborterte hele bryllups-natt-baby-planen min. Men det positive i det hele er at tanta kom HELT uventet, dvs at hun kom mye tidligere enn jeg hadde trodd. Syklusen min ble nå bare 29 dager :hakeslepp: Jeg har aldri vært under 30-tallet før (etter pille-slutt iallfall), så velger å ta det som et godt tegn :dåne: Håper i tillegg det kan bety at Pergo'en fungerer :sjenert:

Så nå er jeg altså allerede nesten en uke inne i neste PP, så hvem vet hva denne vil bringe :vetikke: Dette blir en pillefri syklus, og jeg håper Pergo'en kan henge igjen og bidra litt denne gangen. Forrige pillefrie syklus gikk ikke fullt så bra, så der måtte tanta til slutt tvinges frem med Primolut :filer:

Nå må vi få mannen til legen for en svømmeprøve, og så har jeg fått hentet ut fra apoteket til en ny runde Pergo etter denne syklusen (ikke bare-bare, de har vært utsolgt i flere måneder :overrasket:). Jeg er OPTIMIST!!! :hoppe:

Forøvrig har vi ikke tenkt en millimeter på prøvingen mens vi var borte, og det var utrolig befriende! Jeg tempet ikke, og lette ikke etter tegn på alt mulig rart, som jeg pleier :fnise: Godt med et avbrekk!

Gleder meg til å oppdatere meg på alt som har skjedd mens jeg var borte :hoppe: Jeg har vært innom og snikkikket litt i ny og ne, men har ikke fått med meg alt for mye.

Håper alle har en flott søndags-ettermiddag, så ser jeg dere snart på snike-runden min :fnise:

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og der var du igjen :hug:

Høres ut som dere koste dere masse og nytet tiden dere hadde sammen.....og uten syklus bekymringer må jo være deilig innimellom.....så nå får vi håpe lille zia-baby kommer snart :jepp:

*har forresten en ny dagbok om du vil følge med der ;) *

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zia og hjertelig velkommen tilbake!!!!

Gratulerer så masse som nygift :klem: Godt å høre at turen var fantastisk og at alt gikk bra og var vellykket!!! Håper fotografbilene dere får blir bra og sånn som dere ønsker det. Hvor var dere og tok bilder? Ute eller? Tenk på den opplevelsen dere sitter igjen med nå...

Og du, ang prøvingen.. Det kan jo kanskje være at syklusen ble såpass kort (29 dager er jo helt fantastisk!!) pga pergoen, men også fordi du slappet av og koste deg der borte. Kroppen reagerer veldig uten at vi egentlig tenker så mye over det og dette avbrekket (selv med bryllup og det hele) kan ha vært det dere trenger for en liten Zia-baby ;)

Jeg er hvertfall kjempe positiv og overbevist om at dette går deres vei snart!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye som nygift kjære Zia :hoppe::bolledeig: Og så godt å ha deg tilbake. Så deilig med periode med fri fra alt. Og tenk så koselig å bare være sammen med kjæresten...*kremt*..MANNEN.. i en så lang periode :rødme: . Kjenner jeg blir salig bare av tanken.

Lille-Zia kommer nok snart :jepp: . Blir spennende med svømmeprøve. Og så gøy med korte sykluser. Da kan det nesten skje "når som helst". Sånn til sammenlikning med monstersykluser. Jeg har virkelig trua :jepp:

Har dere fortalt om giftermålet til familien ennå?

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå godt å få deg hjem Zia! :klemmer:

Har savnet deg vettu! :jepp:

Så litt av bildene dine, og ser jo ut som om dere har hatt en helt fantastisk tur da! :dåne: *VeldigMisunneligSmiley*

Og så fantastisk at du har hatt en "normal" syklusmnd da!!!! Håper dette betyr at forholdene nå ligger til rette for en huleboer! :danse:

Jeg er ihvertfall overmoden nå, og vil gjerne vere teminbuddy med deg! :nigo:

(Min EL er faktisk omtrent akkurat på bursdagen min neste mnd, så jeg tar gjerne imot en ekstra bursdagsgave i form av et befruktet egg som graver seg godt ned! :jepp:

Kanskje du kan få akkurat det samme til din bursdag!!!!! Eller enda bedre en positiv test!!!! :nigo: )

Som sagt sååå godt å ha deg hjemme her på KG! :klemmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VELKOMMEN HJEM OG GRATULERER MASSE!!

:hoppe::klemmer:

Utrolig koselig å lese at alt gikk så bra og som planlagt og ikke minst godt å ha deg tilbake her...du har vært savnet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER NYGIFTE ZIA-MOR!

Høres ut som dere har hatt en fin tur! Unner dere det sååå masse! Men jammen godt å få deg hjem hit igjen også da... :sjenert:

Største KG :klemmer: på gooode Zia :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...