Lucky? Skrevet 17. august 2010 #1321 Del Skrevet 17. august 2010 Oi, så spennende Kanskje kroppen din trives som gift, så nå har den bestemt seg for å samarbeide Tror forresten dag 3 er vanligere i USA - ser iallfall slik ut når man researcher på FertilityFriend Spiller neppe så stor rolle uansett. Ja hadde jo vært supert med en samarbeidsvillig kropp nå Krysser alt jeg har for det Så lenge det gir el er det jo samme når man begynner egentlig Salmer i kirken...vi hadde bare måne og sol vi da og 3 solosanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 18. august 2010 Forfatter #1322 Del Skrevet 18. august 2010 Kjærlighet fra gud er veeeeldig mye brukt i bryllup! Tror den er i sånn ca 90% nesten altså... Ja, den kan jeg faktisk - kanskje fordi den er så mye brukt da, før jeg er ikke sååååå hyppig i kirken Den er jo alright, men kanskje litt kjedelig med en klisje-salme og på en måte? Håper du slipper unna pergobivirkninger Virker som jeg er i bedre form i dag, og går jo fremdeles på Primolut'en, så da satser jeg på at det var andre ting som lå bak formen min enn pillene :jepp_ Ja hadde jo vært supert med en samarbeidsvillig kropp nå Krysser alt jeg har for det Så lenge det gir el er det jo samme når man begynner egentlig Salmer i kirken...vi hadde bare måne og sol vi da og 3 solosanger Hmm, ja, kanskje vi rett og slett ikke må ha noen salmer i det hele tatt? :klø: Det stod liksom i liturgien at det skulle være salmer, så da trodde jeg man måtte Uansett bra teit, for det blir jo i såfall meg og mannen, presten, et par vitner som må synge. Og jeg og mannen kan hverken tekst eller melodi til de aller fleste salmer. Så det blir vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 18. august 2010 #1323 Del Skrevet 18. august 2010 Skjønner den tanken, vi valgte noen litt uvanlige sanger av den grunn. Men jeg er ganske sånn av person også jeg da. Er det noe 'alle' skal ha så skal jeg iallfall IKKE ha det Det er vel strengt tatt ikke nødvendig med salmer Kan jo også ha noen helt enkle og korte så dere har noe, men slipper å synge så veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 18. august 2010 #1324 Del Skrevet 18. august 2010 Husker broren min ble døpt i "voksen" alder, før konfirmasjonen sin. Han var på sykehuset da de andre gjorde det, så de hadde en egen dåp bare for vår familie. Det var kjempepinlig med synginga og jeg fikk selvsagt latterkrampe . Det var kjempepinlig og presten (som vi kjente) kommenterte det etterpå. Huff :dåne: Søstra mi har jobbet i landet du skal gifte deg. Hun fikk dårlig lønn, men de hun kjente som jobbet i restaurantbransjen trente nesten ingenting. De tjente i gjengjeld mye mer, pga tipsen. Synes det erskikkelig sleipt. Man betaler for en tjeneste. Skal man i tilegg betale lønna og? Jaja, det lønner seg å drive serviceyrke der :dåne: . Vi gav ikke tips til vaskehjelp hver dag. Gjør dere noe "feil" får dere evt skylde på at dere er turister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. august 2010 #1325 Del Skrevet 18. august 2010 Nysgjerrig på hvor det er dere skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. august 2010 #1326 Del Skrevet 18. august 2010 Vet ikke hvordan det er når dere gifter dere slik dere gjør, men i liturgien sto det vel to salmer eller noe, men presten vår sa at vi kunne velge selv og egentlig ikke burde ha noen... så da tok vi en salme og heller tre solosanger Ser for meg det lille koret deres stå å synge salmer dere ikke kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 19. august 2010 Forfatter #1327 Del Skrevet 19. august 2010 Skjønner den tanken, vi valgte noen litt uvanlige sanger av den grunn. Men jeg er ganske sånn av person også jeg da. Er det noe 'alle' skal ha så skal jeg iallfall IKKE ha det Det er vel strengt tatt ikke nødvendig med salmer Kan jo også ha noen helt enkle og korte så dere har noe, men slipper å synge så veldig mye. Ja, tror vi prøver å unngå det i den grad vi kan - type bryllup tatt i betraktning så blir det fort ganske teit med en haug salmer Får snakke mer om det med presten når vi skal på samtale. Forresten, hva snakker man om i en slik samtale? :klø: Bare selve bryllupet? Eller skal han snakke om meg og mannen og forholdet vårt liksom? Husker broren min ble døpt i "voksen" alder, før konfirmasjonen sin. Han var på sykehuset da de andre gjorde det, så de hadde en egen dåp bare for vår familie. Det var kjempepinlig med synginga og jeg fikk selvsagt latterkrampe . Det var kjempepinlig og presten (som vi kjente) kommenterte det etterpå. Huff Ser for meg at jeg kommer til å begynne å fnise litt jeg og. Kanskje litt dumt med latterkrampe i eget bryllup Nysgjerrig på hvor det er dere skal jeg Kan sende en pm Vet ikke hvordan det er når dere gifter dere slik dere gjør, men i liturgien sto det vel to salmer eller noe, men presten vår sa at vi kunne velge selv og egentlig ikke burde ha noen... så da tok vi en salme og heller tre solosanger Ser for meg det lille koret deres stå å synge salmer dere ikke kan Det høres ut som man kan velge i større grad enn jeg trodde, så da håper jeg vi slipper pinlig salme-synging I dag er jeg forresten UTROLIG demotivert for jobb :dåne: Enda godt klokka nærmer seg 15 så jeg kan flexe ut litt før Merker at jeg er mer i feriemodus enn jobbmodus. Har mest lyst til å sitte og surfe på ferie på jobb, fremfor å faktisk jobbe. Og det går jo kanskje ikke så bra i lengden Krise forresten, Babyfeet-prosjektet mitt pågår enda. Flasser som bare søren på bena, men nå ikke lenger fotbladet, men mer oversiden Trodde egentlig bare det skulle flasse av under, så jeg kunne gjemme det bort i sko så lenge det pågikk, men upssann, ikke så lett å gjemme det bort på oversiden liksom Kliner det inn med masse fuktighetskrem hele tiden da, håper det gjør trikset Så altså: advarsel til dere som vil prøve - ikke gjør dette i åpen-sko-sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. august 2010 #1328 Del Skrevet 19. august 2010 Da vi hadde samtale med presten, snakket vi litt om oss selv, slik at han fikk noe å bruke i "talen" han skulle holde. Da snakket han litt om familiene våre, ønsker og drømmer for fremtiden og sånne ting. Ikke noe skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 19. august 2010 #1329 Del Skrevet 19. august 2010 Når vi hadde samtale med presten så var det litt sånn historien både hver for oss og forholdet og hvordan vi ville beskrive hverandre, ønsker i fremtiden og litt av hvert småtteri. Bare greie ting med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 19. august 2010 #1330 Del Skrevet 19. august 2010 Vi hadde en vigsler som snakke mest om seg selv vi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 22. august 2010 Forfatter #1331 Del Skrevet 22. august 2010 Høres ut til at preste-samtalen ikke er så skummel som fryktet da, med mindre man får en prest som Becky hadde I dag har tanta meldt sin ankomst, akkurat som bestilt Hun kom jo ikke frivillig denne gangen heller, men samme det, så lenge hun kom På tirsdag begynner jeg på dobbel pergo-kur. Heldigvis fikk jeg tak i pergo'en på forsommeren, før det ble HELT tomt, slik det er nå. Hadde blitt gal om jeg skulle gått enda lengre nå, bare fordi pergo ikke er å oppdrive :dåne: Men det slipper jeg altså Dersom pergo'en gjør jobben by the book, så kan jeg faktisk få EL på bryllupsnatten - det hadde vært noe det Men helst blir det vel EL noe senere, om det blir noe i det hele tatt Får tenke positivt - det er ingen grunn til at det ikke skal fungere denne gangen. Det SKAL faktisk fungere denne gangen. Vi SKAL ha bryllupsreise-baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. august 2010 #1332 Del Skrevet 22. august 2010 Bryllupsreise baby hadde vært sååå romantisk da for tanta som håpentligvis har vist trynet siste gang på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 22. august 2010 #1333 Del Skrevet 22. august 2010 Hipp hurra for tanta som har dukket opp! (for siste gang!) Krysser fingre og tær for at det blir en bryllupsreisebaby på dere, det hadde jo vært perfekt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 22. august 2010 #1334 Del Skrevet 22. august 2010 Heier på bryllupsreisebaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. august 2010 #1335 Del Skrevet 22. august 2010 Ikke noe skummelt med prestesamtale nei Blir kjempespennende!!!! Heier ordentlig på bryllupsreise baby - det fortjener du!!!!!!! Skal tenke masse på deg og mannen og krysse fingrene skikkelig hardt for at det skal gå bra denne gangen og at vi kan gå gravide samtidig *Masse babystøv er allerede sendt avgårde til dere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 22. august 2010 #1336 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) EL på byrllupsnatten? :dåne: . Kan det bli mer perfekt? Da må dere ikke sove fra hverdandre natten før bryllupet, i tilfelle Får helt frysninger av å tenke på det. Tenk så romantisk :rødme: Her kommer masse babystøv: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Nå er det forhåpentligvis ikke lenge til du kan begynne å planlegge og gjøre innkjøp av babyting du og :rødme: Endret 22. august 2010 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. august 2010 #1337 Del Skrevet 22. august 2010 Så fin ticker du har fått!!!! Hurra for brullupsnattsbaby!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. august 2010 #1338 Del Skrevet 22. august 2010 Heia bryllupsnattsbaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 22. august 2010 #1339 Del Skrevet 22. august 2010 Slenger meg på resten av gjengen og heier på brullypsnattsbaby Tenk for et minne dere ville fått da...ikke bare brullyp og selve natta som i seg selv er et fantastisk minne, men det var den natta det traff :rødme: :strix: :strix: :strix: :strix: Håper litt mer babystøv kan gjøre susen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. august 2010 #1340 Del Skrevet 23. august 2010 inne å heier på bryllupsreise/natt baby Kunne jo ikke passet bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå