Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Før jeg ble gravid hadde jeg murringer konstant fra midt i syklusen til jeg testet positivt. Trodde hele tida det var tanta som kom for tidlig da jeg var overbevist om at jeg ikke var gravid.. Så er virkelig ikke lett å bli klok på dette her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei den kroppen kan virkelig forvirre :Nikke: Ganske frustrerende i blant ja :snurt:

Og apropos frustrerende så tror jeg mannen lider av litt manne-pms. Han kom hjem i kveld etter guttetur fra i går til i dag, og starter hjemkomsten med en helt IDIOTISK urimelighet :sur:

Håpløst å diskutere med folk som har bestemt seg for hvordan ting er, og så blåse det SÅ ut av proporsjoner da :overrasket:

Det er virkelig en skikkelig fillesak, og så klarer han å lage så mye ut av det. Kjenner jeg må telle maaaaaange ganger til 10 her...

:sukk:

Skrevet

Hmf.. Mannfolk! :snurt:

:fnise:

Håper han har kommet over det nå da!!

Skrevet

Hehe, slikt kan være maks irriterende, men forhåpentligvis går det fort over ;)

Skrevet

manne-pms vet jeg altfor mye om om dagen :sukk: En litt stresset samboer om dagen her hjemme ja....

Håper det gikk for over hos dere :kose:

Skrevet

Manne-PMS'en har passert, så nå er han tilbake i sitt vante svært-så-gode humør :fnise:

Denne syklusen har jeg forøvrig gitt opp - glemte å tempe i dag til og med :dåne:

Så til helgen blir det Primolut :Nikke:

Jeg vil bli graviiiiiiiiid :bond:

Skrevet

:klemmer:

Krysser fingrene såå for at du skal få den lille etterlengtede spiren så fort som overhodet mulig!

Skrevet

Husk å ta en test før du begynner med Primolut da, bare for å være heeeelt sikker!! Så kan vi jo hååååpe på at du opplever det samme som meg når du gjør det... :lur:

Gjest Ruccola
Skrevet

Savnet deg og trodde du ikke hadde skrevet på lenge, og fant til min store forskrekkelse ut at jeg ikke har deg på mine innlegg!!!! :haar: :haar:

:klemmer: baklager vennen! :sjenert::klemmer:

Skrevet (endret)

:klemmer:

Krysser fingrene såå for at du skal få den lille etterlengtede spiren så fort som overhodet mulig!

Det går snart Zia!!! :klem:

Takk jenter :klemmer:

Husk å ta en test før du begynner med Primolut da, bare for å være heeeelt sikker!! Så kan vi jo hååååpe på at du opplever det samme som meg når du gjør det... :lur:

Ja, det er kanskje lurt å ta en kontrolltest, just to be safe. Hadde ikke plaga meg så veldig mye akkurat om jeg opplever det samme som deg :roll:

Savnet deg og trodde du ikke hadde skrevet på lenge, og fant til min store forskrekkelse ut at jeg ikke har deg på mine innlegg!!!! :haar: :haar:

:klemmer: baklager vennen! :sjenert::klemmer:

What?? :overrasket: Uhørt :fnise:

Du er tilgitt - selvsagt! Sånn går det når man får for mange på mine innlegg-lista - har vært borti det selv og :fnise:

Og ellers... ingenting nytt - i prøveverden iallfall :ler:

Ellers skjer det heldigvis mye da, så har jo plenty av ting i hverdagen som får tiden til å gå :jepp:

I går kom noen slike blomsternåler jeg har bestilt på ebay, som skal dekorere buketten litt, så tenkte å kjøpe inn en haug roser i dag og prøve-lage bukett. Da har jeg en unnskyldning ovenfor mannen for å kunne ha friske blomster hjemme også. (Må bare huske å fjerne bånd og pynt i tilfelle vi får besøk da - litt vanskelig å forklare seg bort i fra en brudebukett i stua liksom :fnise:).

Litt usikker på om jeg vil ha litt offwhite-fargede roser, eller helt plaine røde, så kanskje jeg må prøve begge deler :vetikke:

Endret av Zia
Skrevet

Ah, alltid fint med friske blomster. Der gav du meg en ide faktisk. Får kjøpe inn litt slik at det er fint her hjemme til helga :jepp:

Skrevet

Hvordan ble resultatet? :)

Skrevet

Skal du lage buketten din selv? Spennende! Jeg skal ha offwhite roser og orkideer i min, gleder meg til å se den :)

Alltid deilig med friske blomster i huset da :hjerte:

Skrevet

Godt jeg kan inspirere flere her til å kjøpe friske blomster :fnise:

De hadde ingen i riktig farge som var åpne nok, så prøver å stikke innom en større forretning i dag :jepp:

Lucky: Vi gifter oss i utlandet, ingen stor greie, bare oss to, så da fant jeg ut (etter gode tips her inne :nigo:) at det var like greit å lage egen bukett. Skal bare ha noe helt enkelt, og det ville uansett ha blitt et alvorlig styr å finne en florist på forhånd dit vi skal.

Leste dog gode tips på nett i går for å åpne roser når man ikke har tid til å vente på at det skal skje av seg selv, så kanskje jeg drister meg til å prøve det i dag, om jeg ikke finner noen åpne :jepp:

Skrevet

Så spennende!! Det fins mange tips for å åpne rosene ja, blant annet skal man vel blåse inni dem og såvidt ta hånden nedi kvelden før. Rosene i min bukett måtte det motsatte, måtte holde dem sånn at de ikke åpnet før bryllupet og da ble de satt i kjøleskapet :)

Skrevet

Håper du har hatt en fin helg :)

Skrevet (endret)

Helgen har vært topp så langt, men enda ikke fått tak i noen blomster da - det viser seg å være vanskelig å finne noen i helt vanlig offwhite-farge :vetikke: Vil helst prøve med riktig farge og, så jeg får sjekket om den passer til antrekket eller ikke :Nikke:

Prøver igjen på mandag - da skal jeg kjøre innom samtlige blomster-forretninger på østlandet før jeg gir meg :ler:

Forøvrig prøver jeg ut en morsom fot-pleie-sak nå. Jeg har gått i alt for mye små jente-sko med omtrent ingen såle i sommer (til tross for mannens strenge advarsler om at slikt ikke er bra for føttene :roll:). Resultatet er at jeg har fått hard hud enkelte steder under bena, for første gang ever :overrasket:

Kan jo ikke ha det på selveste brullupsreisen vår, så etter litt nett-research har jeg kjøpt noe som heter Babyfoot (eller var det Babyfeet? ikke sikker :sjenert:). Det består av to slags plast-sokker med noe gele-greier inni, og så skal man ha på disse i to timer. Har snart gått med de i en time nå - skikkelig svømmeføtter fått :fnise:

En uke fra nå skal gammel moro begynne å flasse av, og et par uker deretter igjen - BABYFØTTER :jepp:

Det høres jo helt utrolig ut, men jeg har lest mange gode erfaringer med denne på nett, og damen i butikken der jeg kjøpte den roste den opp i skyene hun og (etter at jeg hadde betalt, ikke i et salgsforsøk).

Så dette skal bli spennende :tommelopp:

Endret av Zia
Skrevet

Så til helgen blir det Primolut :Nikke:

Jeg vil bli graviiiiiiiiid :bond:

Hjertet mitt hoppa skikkelig først her. Trodde det stod at du var gravid ;) . Gleder meg til jeg leser det på ordentlig :jepp:

Hvis du har hatt EL da du hadde så mye mensmurringer og spiren evt sitter, er det da farlig å ta primolut?

Uansett, da er det 2-3 uker til mulig EL og 4-5 uker til mulig positiv GT :hoppe:

Skrevet

Hmm, du må fortelle resultatet av de babyfeet-sakene for det hørtes jo veldig deilig ut å få myke føtter :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...