Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Fremhevede innlegg

Gjest kenghuru
Skrevet

Enig med Dine...det finnes jo utrolige historier om folk som har testet negativt flere ganger før den plutselig er positiv...har fortsatt trua jeg da :jepp:

Og velger dermed å sende litt heiing til deg også :klemmer:

:danser::hoppe::duskedame::duskedame::hoppe::danser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ikke testen positiv nå, så holder jeg på mitt: Babyen din venter på det perfekte tidspunktet, altså rett etter bryllupet. Den vil jo ikke ødelegge den store dagen. Den har nemlig tenkt å ha din fulle oppmerksomhet resten av ditt liv :hakeslepp::ler:

Skrevet (endret)

:fnise:

Takk jenter, dere er nå søte da :klemmer:

Var så optimistisk i går som jeg ikke har vært før, pga all murringen og tempen som spratt i været, men sliter litt med samme optimismen nå altså :roll: Okai, så er det jo noen som tester positivt sent, men det er jo mindretallet, tross alt. Så oddsene ser dårlig ut. Men håpet forsvinner nok ikke helt, så lenge tanta ikke kommer og murringene fortsetter.

Bare tempen spiller litt på lag så ser det bedre ut :jepp:

I dag fikk vi forresten ringene våre - vi har hatt de på i hele kveld, må jo teste ut størrelsen :lol: Er det juks å bruke de bittelitt allerede tro (bare innebruk og i prøve-øyemed da :jepp:)? :sjenert:

Hvor stramt sitter ringene til dere som er gift? Rører de på seg når man rister på hånda liksom, eller sitter de helt etter? Vanskelig å bli klok på hvilken størrelse som er best i lengden :vetikke:

Endret av Zia
Skrevet

Min ring sitter ganske stramt. Må nok utvide den litt etterhvert. Er nok mest smak og behag det der.

Kjenner veldig godt igjen følelsen av et lite håp. Man håper alltid. Men du har fortsatt grunn til å håpe. Tanta er der ikke og du har flere symptomer :jepp: . Jeg heier på deg :duskedame: og legger fra meg litt babystøv :strix: :strix: :strix:

Skrevet

Min ring rører ikke på seg når jeg rister på hånden, bare hvis jeg er veldig kald på hånden. Men jeg kan allikevel ta den enkelt av og på. Tror det kan bli ubehagelig i lengden dersom den sitter for stramt.

Koselig å prøve-gå litt med ringene da. :yvonne:

Skrevet (endret)

Tjoho :hoppe: takk for babystøv Becky :klemmer:

Jeg synes ringen min er passe stor nå, får klaus om den sitter for stramt. Men ganske varm i dag, så mulig den blir litt stor når jeg blir kaldere på henda. Og dessuten er jeg fremdeles et par-tre kg unna matchvekt, så får bare se ann. En fin unnskyldning til å prøve-gå med ringen hjemme :fnise:

Mannen lot seg påvirke av en selger i en butikk som mente han måtte ha en str større enn han hadde tenkt til, og nå er jo selvsagt ringen litt stor :nei:

Levrandøren tilbyr visst gratis justering første gang, så ikke noe pes sånn sett, annet enn at man jo må sende av gårde ringene og slikt da...

Endret av Zia
Skrevet

Vi måtte justere ringene våre vi også :jepp: Selv om jeg hadde målt og prøvd i butikken.

Skrevet

Våre sitter nok litt i trangeste laget, så tror vi skal utvide begge ringene ett hakk.

Håpet er der enda Zia :klemmer: Jeg krysser fingrene alt jeg kan for deg!

Skrevet

Så kjekt å få ring på fingeren da - om bare for prøving :)

Jeg husker når vi hentet forlovelsesringene - vi hadde liksom bare tenkt å ta de rett på fingeren og gå der i fra, men hun i butikken var så tydelig på at hun ønsket å pakke de fiiiint inn til oss så vi lot henne gjøre det, men "rev" den opp med en gang vi kom ut i bilen - hihi...

:popcorn:

Skrevet

Nå som det har klaffa for Kenghuru, så går det snart for deg og :jepp: . Husker vi tre starta likt :) Sikkert flere her som starta likt, men dere to jeg hadde kontakt med da, som og var ferske prøvere :jepp:

:hoppe: Heier på deg og legger igjen enda mer babystøv :strix: :strix:

Gjest kenghuru
Skrevet

Endelig er det min tur også: :strix: :strix: :strix:

Masse babystøv til deg fra meg :klemmer:

:duskedame: og selvfølgelig enda litt mer heiing :duskedame:

Skrevet

HURRA FOR KENGHURU!! :strix:

Kjempekoselig nyhet å lese!

Nå er det bare meg igjen :sukk: Men jeg kommer snart etter da :jepp:

Og Smaragd da, selvom hun har rukket en SA i mellomtiden :klem:

Intet nytt i dag heller, tempen min hopper opp og ned som en jojo om dagen :vetikke:

Har en god del sekret, men murringene har kanskje blitt noe mindre de siste dagene, og ingen ømme bryster her i gården nei :snurt:

Får se ann tempen i helgen, men mistenker at jeg nok tar en ny test i morgen eller søndag, bare for å få banket det dummet håpet helt ut av hodet mitt :murvegg:

Møkkakropp :sur:

Skrevet

Negativ test i dag og som ventet, så da har jeg neppe hatt EL, for da skulle tanta eller spiren vært nå.

Men det spiller ingen rolle, for jeg er super-happy i dag uansett - har fått ny telefon, og den er helt GENIAL!!!! I love it :strix: Jeg har ikke hatt denne type telefon før, så litt uvant, men fy søren, jeg kan aldri ha noe annet noensinne igjen :hjerte:

Jeg føler meg eiesyk - miiiiiiiin - ingen andre får lov til å klå på den :fnise:

Anbefales på det sterkeste :jepp:

:strix:

Skrevet

Lest litt i dagboka di og ville legge igjen et spor :sjenert:

Skrevet

Innom å legger igjen et spor :)

Spennende dager det var her da :)Håper tanta holder seg borte og at testen blir positiv ;)

Utrolig frustrerende å gå slik å vente :(

Skrevet

Som jeg har sagt før: babyen din venter på det perfekte tidspunktet :jepp:

Kos deg med telefonen din. Vi hørs om en ukes tid :klemmer: :klemmer:

Obligatorisk babystøv: :strix: :strix:

Skrevet (endret)

Lest litt i dagboka di og ville legge igjen et spor :sjenert:

:klem:

Så koslig, stikker innom boka di også, så jeg får deg på mine innlegg :jepp:

Innom å legger igjen et spor :)

Spennende dager det var her da :)Håper tanta holder seg borte og at testen blir positiv ;)

Utrolig frustrerende å gå slik å vente :(

Spor liker jeg :jepp:

Er nok ikke så spennende, jeg har mest sannsynlig ikke hatt EL, så da er det bare en evigvarende, uspennende syklus :roll:

Har du dagbok? Tror jeg må snike litt rundt å se om jeg finner... :sjenert:

Som jeg har sagt før: babyen din venter på det perfekte tidspunktet :jepp:

Kos deg med telefonen din. Vi hørs om en ukes tid :klemmer: :klemmer:

Obligatorisk babystøv: :strix: :strix:

Nå hørtes jeg egentlig bra patetisk ut, som er så ivrig pga en telefon :fnise: Men joda, koser meg jeg, lett å imponere når det kommer til fancy it-ting :lol:

Håper teorien din viser seg å være riktig - personlig synes jeg det er et perfekt tidpsunkt nå, og i morgen, og for tre måneder siden, og 1 år siden, og om 4 måneder og og og... ja, du skjønner tegninga :fnise:

Lover ikke godt for en enkel unge sånn oppdragelsesmessig iallfall, når den er SÅ vanskelig i det hele tatt før den har blitt til :ler:

Endret av Zia
Gjest Alabama
Skrevet

Kanskje det er EL du har nå, med all murringen?

Skrevet (endret)

Ja, vet du hva, jeg begynner nesten å lure om du kan ha rett Alabama :klø:

Jeg har nemlig aldri hatt så sterke murringer og mens-symptomer midt i en syklus før :vetikke:

Har hatt en del sekret i tida før tempen begynte å røre på seg, og rundt der murringene begynte. Typisk at mannen da var bortreist rundt EL :filer:

Får bare vente å se hva som skjer videre. Begynner uansett på primolut rundt neste helg, om det ikke ser ut til å skje noe. Så da skal jeg få lokket frem tanta, EL eller ikke :fnise:

Endret av Zia
Skrevet (endret)

:danser: phobaeticus er gravid!!! :danser:

Tenk å få det til rett før ivf-oppstart etter så lang tids prøving :rødme:

Vel fortjent! :strix:

Tror det er noe med sommersola jeg - først kenghuru og nå phobaeticus :fnise:

Endret av Zia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...