pusilus Skrevet 18. juli 2010 #1221 Del Skrevet 18. juli 2010 Herlig med ringene Zia for et kupp Jobber på babyfabrikk jeg også, så kjenner følelsen Enkelte dager er det tungt å glede seg på andres vegne, sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #1222 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) VHar du link til tempecharten eller? Link: Charten FF satte faktisk EL på CD29, dvs at jeg er 4 DPO i dag. Jeg tror ikke noe særlig på dette, for jeg har liksom ikke merket noe voldsomt med tegn. Ingen ømme bryster, eller spesielt kraftige mensmurringer eller noe. Så mistenker dette for naturlige tempsvingninger i stedet. De neste dagene vil vise om jeg eller FF har rett Det er kjedelig å telle prøvetid i år ja, vi nærmer oss 2 år her med stormskritt (september). Men en god ting er at vi har fått brev fra Riksen. Der stod det at mannen måtte ta en tredje sædprøve, og at jeg måtte ta blodprøve på dag 3 i syklusen enda en gang. Jeg ringte inn å forklarte at vi allerede hadde tatt prøvene, henholdsvis to og en gang før, men dama som tok telefonen mente at vi skulle ta dem en gang til siden legen hadde bedt om det. Så da blir vi pent nødt til det. Problemet er jo bare at syklusen min tar ingen ende. Det er 7 uker og 2 dager siden sist TR begynte, og jeg kjenner at jeg er mektig lei av lange sykluser, men det vet jo du alt om Zia. Så rart at dere må ta prøvene enda en gang :klø: Håper du får tanta snart iallfall, så dere får unnagjort dette. Lange sykluser sucks Så fantastsik at dere sparte så mye penger på ringene!! Og hurra for billige drømmeringer!! Ja, det var stas Gleder oss SÅ mye til å få de :rødme: Mannen sa han vil gå med ringen en kveld. Men jeg tror ikke jeg godtar det altså Selvom det er fristende å gjøre det samme selv Herlig med ringene Zia for et kupp Jobber på babyfabrikk jeg også, så kjenner følelsen Enkelte dager er det tungt å glede seg på andres vegne, sånn er det bare. Ja Og jeg burde egentlig ikke klage, for dere har jo prøvd mye lengre enn oss også. Det blir liksom til at man klistrer opp et falskt smil, og lirer av seg noe a la "å nei, så hyggelig da!", og så kommer det obligatoriske oppfølgningsspørsmålet tilbake: "men når skal du få noen da?! Nå venter vi bare på deg!" Endret 18. juli 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 18. juli 2010 #1223 Del Skrevet 18. juli 2010 Leste nettopp i I Form at man bør unngå fiberrik mat dersom man vil bli gravid. Dersom man spiser fiberrik mat har man dobbelt så stor sjanse for å IKKE få eggløsning! Det var nytt for meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 18. juli 2010 #1224 Del Skrevet 18. juli 2010 Hæ? Så da skal man ha forstoppelse i stedet da..? Tror ikke noe på det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 18. juli 2010 #1225 Del Skrevet 18. juli 2010 Hæ? Så da skal man ha forstoppelse i stedet da..? Tror ikke noe på det der.. Hør bare her: "(...)Fiber senker nemlig østrogenkonsentrasjonen i blodet, og mens det positive er at det forebygger brystkreft, er ulempen at det påvirker eggløsningen. For hver gang fiberinntaket økes med 5 gram, er det nesten dobbel risiko (1,78) for en syklus uten eggløsning." Det betyr jo at det ikke er noe å "tro" på eller ikke, men en sannhet! Kilde: americal journal of clinical nutrition. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 18. juli 2010 #1226 Del Skrevet 18. juli 2010 Ja, det finnes veldig mange "sannheter" ute og går. :gjeiper: Nei, jeg aner ikke, men jeg hadde ikke kuttet ut fiberrik mat, men kanskje jeg er rar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 18. juli 2010 #1227 Del Skrevet 18. juli 2010 Hurra for ringer . Husker følelsen da jeg endelig hadde bestemt meg for hvilke ringer vi skulle ha (mannen var heldigvis enig ) . Fantastisk følelse å tenke på at vi skal ha på de ringene resten av livet vårt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #1228 Del Skrevet 19. juli 2010 Leste nettopp i I Form at man bør unngå fiberrik mat dersom man vil bli gravid. Dersom man spiser fiberrik mat har man dobbelt så stor sjanse for å IKKE få eggløsning! Det var nytt for meg!! Så snodig! Jeg spiser 1-2 knekkebrød av typen Wasa Fiber Balance (eller heter de Fiber Plus ) hver dag - bør jeg slutte med det da kanskje? Jammen er det mye å sette seg inn i om man skal hensynta alt slikt også Hurra for ringer . Husker følelsen da jeg endelig hadde bestemt meg for hvilke ringer vi skulle ha (mannen var heldigvis enig ) . Fantastisk følelse å tenke på at vi skal ha på de ringene resten av livet vårt :rødme: Ja, det er skikklig romantisk :rødme: Heldig du som fikk velge såpass fritt hva du ville ha da! Mannen hadde ganske sterke oppfatninger om dette, så her ble det en kompromiss-løsning. Er veldig godt fornøyd med selve designet på ringen - det er akkurat slik jeg ønsket. Dog kunne jeg tenkt meg hvitt gull, men der fikk mannen gjennomslag for sitt ønske om gult. Men så fikk jo jeg gjennomslag for svindyre ringer, som mannen synes var langt i overkant, så da kom vi vel til enighet til slutt I dag fjernet FF EL igjen etter dagens temping - kortvarig lykke med andre ord Det var ikke så uventet da, så helt greit. Men det KAN være noe i gjære, så spennende å se de neste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 19. juli 2010 #1229 Del Skrevet 19. juli 2010 Ja, det finnes veldig mange "sannheter" ute og går. :gjeiper: Jammen er det mye å sette seg inn i om man skal hensynta alt slikt også Jo mer jeg leser, jo mer stressa blir jeg! Høres ut som om det er helt umulig å bli gravid uten å totalt endre livsstil!? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. juli 2010 #1230 Del Skrevet 19. juli 2010 Da jeg fikk sånne stresstenker, minnet jeg meg selv på at de får barn i AFRIKA. De sulter omtrent ihjel, lever på flukt fra krig og naturkatastrofer. Og likevel får de haugehvis med unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 20. juli 2010 #1231 Del Skrevet 20. juli 2010 Det var en god tanke Iril! Da vet man jo at det skal kunne gå uten å gjøre noe som helst, sånn i utgangspunktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1232 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Ja, det er lett å miste fokus og all fornuft i denne galskapen, men som du sier Iril - barn blir til under de mest elendige forutsetninger, så da skulle man jo ikke tro at litt fiber eller en ibux omtrent gjør en steril I dag satte FF EL på meg igjen - artig dette - annen hver dag EL/ikke EL. Så i morgen regner jeg med at den fjernes igjen om mønsteret skal opprettholdes Endret 20. juli 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #1233 Del Skrevet 27. juli 2010 Hjelpes, nå forsvant jeg snart ut av listen over mine innlegg Får dytte den litt oppover da... Her går dagene som vanlig - teller mest ned til ferie og bryllup. Ringene kommer kanskje i dag Følger de på sporing på posten, og er innom ca hvert 10. minutt i håp om fremgang Ellers venter jeg på tanta (eventuelt en liten spire da men...). Om jeg har hatt EL så er IKM i dag faktisk Jeg har ikke giddet å teste enda, men tanta har ikke kommet iallfall, og jeg har hatt murringer siden i går. Spennende å se; er det tanta som er på vei? Er det en liten spire? Er det bare kroppen min som tuller med meg som alltid? Personlig holder jeg en knapp på siste alternativ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. juli 2010 #1234 Del Skrevet 27. juli 2010 Så spennende det er her da! Håååper på nr to jeg altså Nå nærmer bryllupet seg med stormskritt! Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 27. juli 2010 #1235 Del Skrevet 27. juli 2010 Så spennende med ringene...og ikke minst at reisen deres nærmer seg :rødme: Gleder meg til å høre alt når den tid kommer Krysser alt jeg har for at nr 2 stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 27. juli 2010 #1236 Del Skrevet 27. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. juli 2010 #1237 Del Skrevet 27. juli 2010 Åh, tenk om det klaffa for både deg og Kenghuru denne gangen :rødme: . Det må jo gå snart. Det gikk jo for meg og det hadde jeg aaaaaldri trodd :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 28. juli 2010 #1238 Del Skrevet 28. juli 2010 Når skal du teste??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #1239 Del Skrevet 28. juli 2010 Tempen sank igjen i dag, og da tok jeg en test (fallhøyden blir mindre når forhåpningene mine sank likt med tempen, så da turte jeg å teste uten å frykte at skuffelsen skulle bli alt for stor ). Testen var nok like Blenda som alltid, og forutsatt at EL kom da jeg har tippet, så er jeg 14 DPO i dag og burde fått utslag. Så da regner jeg med at det går mot ny runde med Primolut og Pergo, men venter med å starte opp Primoluten til litt ut i august, så får jeg tanta rett før vi skal på tur, og slipper henne forhåpentligvis på selve turen Skjønner fremdeles ingenting av alle murringene jeg har hatt de siste dagene da - aldri hatt så sterke murringer utenom menstider før Kjenner det i dag og, men litt mindre kraftig enn i går og forigårs. Får vel neppe vite hva årsaken er, så det må vel avskrives som et av livets mange mysterier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. juli 2010 #1240 Del Skrevet 28. juli 2010 Hmm... Spennende det her da Zia.. Kan jo faktisk være at det er TR som ikke dukker opp Man kjenner jo kroppen sin, så jeg krysser fingrene og håper på en 2011 baby som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå