Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:skratte:

Mange fantastiske forslag her - jeg får kaste inn håndklet og innrømme det da; mannen vil ha både dykkebriller OG polvotter :skratte:

Ok, så er det ikke SÅ ille da :ler:

PM med mer utfyllende detaljer på vei :fnise:

Det vil bli litt vanskelig med ringene i forhold til polvottene da, det hadde ikke jeg tenkt på :klaske:

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi valgte å bare skrive "Din ****** sted og dato" Lurte veldig lenge på hva vi skulle velge, og fant mange fantastiske forslag, men det var veldig begrenset hvor mange bokstaver vi kunne velge. Min favoritt var "Ta den på igjen!" i mannen sin ring, men han nektet :sur:

Haha, den "ta den på igjen" er fryktelig morsom :ler: Tror mannen her og hadde nektet :fnise:

Lurer litt på antall bokstaver vi får plass til jeg og - burde kanskje sjekke det, så vi kan planlegge litt hva det skal stå... :sjenert:

Skrevet

Det vil bli litt vanskelig med ringene i forhold til polvottene da, det hadde ikke jeg tenkt på :klaske:

:)

No problem - vi klipper bare et passende ring-hull til ringefingeren :jepp:

Super-plan! :lur:

Ser for meg usedvanlig lekre bilder :skratte:

Skrevet

Vi skrev bare Din elskede **** også skrev vi forlovelsesdatoen :) Vi tok den standard skrifttypen også i litt snirklete og lett kursiv. Veldig standard, men for oss så dreier bryllup seg om mye tradisjon og derfor ble det såpass standard hos oss. Det uvanlige vi har er vel forlovelsesdatoen. Mange har både forlovelsesdato og bryllupsdato og en tekst innimellom, men personlig syns jeg det kan bli litt mye... kommer jo litt an på lengden på navnene da :)

Ble veldig nysgjerrig jeg og, men skal ikke mase... bare maser pent :fnise:

Skrevet

Synes også det kan bli i overkant med to datoer, navn og litt tekst. Må jo snart ha to runder med tekst da jo :fnise: Enten det, eller så må man legge på seg litt, så ringen blir større :roll:

Tror jeg velger mindre tekst i stedet :fnise:

Vi har uansett ingen forlovelsesdato, så slipper i grunnen hele det problemet :fnise:

Men dere - er det mulig å ha EL uten at man får positive EL-tester? Tok en test i dag, og den var selvsagt negativ :roll: Jeg har aldri fått klart positive tester, kun et par som med veldig godvilje kan tolkes positive. Mener å ha lest at noen rett og slett ikke får utslag på slike :vetikke:

Skrevet

Jeg tror det var plass til 26 tegn, inkludert mellomrom i våre. :)

Skrevet

Tror det skal gå an å ha EL uten utslag på testene... becky slet med å få positive EL-tester og se hvor hun er nå! :hoppe:

Skrevet

No problem - vi klipper bare et passende ring-hull til ringefingeren :jepp:

Super-plan! :lur:

Ser for meg usedvanlig lekre bilder :skratte:

Zia-mannen med dykkerbriller og polvotter, det blir et aldeles fortreffelig bilde til takke-kortet :ler:

Skrevet

Tror det skal gå an å ha EL uten utslag på testene... becky slet med å få positive EL-tester og se hvor hun er nå! :hoppe:

Da jeg fikk min første (og eneste) positive EL-test brukte jeg digital test. Prøvde meg på en strimmel der jeg brukte samme urinen. Var ikke lett å se at den var positiv. Strekene var like sterke, men det har de vært før og, uten at jeg hat hatt EL. Prøvde å ta en EL-test (strimmel) etter at jeg fikk positiv EL-test. Det var fortsatt før IKM og teststreken var MYE sterkere enn kontrollstreken. Poenget mitt er at omdet er vanskelig å tolke, bruk digitale tester. Da slipper du å lurer. Har en pakke til overs jeg godt kan sende deg. Bare si ifra. Er og veldig gøy å få en smileansikt som smiler mot deg :)

Skrevet

Jeg fikk heller aldri positiv før på en digital. Ble så lei av å tolke de strimlene til slutt at jeg ikke gadd. :sjenert:

Digital er veien å gå, for Becky og jeg fikk det jo til når vi bare kuttet ut de dumme strimlene. :fnise:

Synes det er litt kos at du også har en pakke til overs du kan sende videre jeg, Becky! :rødme:

Skrevet

Synes det er litt kos at du også har en pakke til overs du kan sende videre jeg, Becky! :rødme:

Hihi, det er jo ulykke å ha den i hus, er det ikke? ;) Ja, det er veldig kos :rødme: . Trodde aldri den dagen ville komme.

Skrevet

:rødme:

Må prøve å få uklare strimmel-tester jeg også med andre ord.... :fnise:

Skrevet

Jeg tror det var plass til 26 tegn, inkludert mellomrom i våre.

Hmm, da har jeg sittet og tellt over bokster, og ser ut som det skal gå greit. :Nikke:

Tror det skal gå an å ha EL uten utslag på testene... becky slet med å få positive EL-tester og se hvor hun er nå!

Ja, du sier noe du! Kanskje det er et godt tegn med intet utslag på tester da :jepp:

Zia-mannen med dykkerbriller og polvotter, det blir et aldeles fortreffelig bilde til takke-kortet

:ler: Gleder meg til å sende ut det altså! :ler:

Da jeg fikk min første (og eneste) positive EL-test brukte jeg digital test. Prøvde meg på en strimmel der jeg brukte samme urinen. Var ikke lett å se at den var positiv. Strekene var like sterke, men det har de vært før og, uten at jeg hat hatt EL. Prøvde å ta en EL-test (strimmel) etter at jeg fikk positiv EL-test. Det var fortsatt før IKM og teststreken var MYE sterkere enn kontrollstreken. Poenget mitt er at omdet er vanskelig å tolke, bruk digitale tester. Da slipper du å lurer. Har en pakke til overs jeg godt kan sende deg. Bare si ifra. Er og veldig gøy å få en smileansikt som smiler mot deg

Har faktisk kjøpt digitale EL-tester så jeg skal ha de i bakhånd neste gang jeg får en tvilsom EL-test. Som regel er strimmel-testene klart negative, så da er det jo ingen tvil. Men ved et par anledninger har de vært litt i grenseland, så om jeg opplever det igjen, så skal jeg teste med de digitale for å få bekreftet den ene eller andre veien :Nikke: De to gangene de har vært nærmest positive har jo faktisk vært rundt antatt EL, så det gjør jo at det er enda mer fristende å tolke de positivt... :sjenert:

Foreløpig har jeg noen digitale på lur, men skal si i fra når jeg evt. går tom :jepp: Snille Becky :klemmer:

Jeg fikk heller aldri positiv før på en digital. Ble så lei av å tolke de strimlene til slutt at jeg ikke gadd.

Digital er veien å gå, for Becky og jeg fikk det jo til når vi bare kuttet ut de dumme strimlene. :fnise:

Jeg har gitt opp EL-testene bittelitt jeg og, for jeg orker aldri å "tørste" meg i nok timer for å teste. Så det blir litt så som så... Nå på sommeren er vi jo mye ute og farter hit og dit også, og da blir det enda mindre testing. Men håper å få testet litt denne uken, for det er nå det er sannsynlig at EL kommer, om den i det hele tatt kommer denne syklusen :Nikke:

Følger forøvrig gjerne i ditt og Becky sine fotspor forsåvidt, så da spiller det vel egentlig ingen roll om EL-testene utgår :ler:

Må prøve å få uklare strimmel-tester jeg også med andre ord.... :fnise:

Har jeg gått glipp av noe her? *lusker inn på bloggen til Buffy*

Gjest Alabama
Skrevet

De digitale funket bedre for meg også. Fikk alltid bare nesten positiv med stripsene, og med den digitale var det jo ikke tvil!! :)

Lykke til med testing!

Skrevet

Jeg fikk utslag på El-tester til helt feil tidspunkt, for spiren satt når jeg tydeligvis ikke hadde eggløsning ifølge testene.

Kanskje det er positivt at at el-testene ikke gir utslag. Du får prøve å dra med deg mannen inn på soverommet når du får negative tester :sengekos: det funket for oss tydeligvis :P

Skrevet

Takk for innspill, Alabama og Gulrot.

Tok en EL-test i dag i og med at jeg hadde klart å holde meg fra toalettet hele natten og litt ut på morgenen. Tenkte å teste på morgenen for en gangs skyld, for å se om jeg hadde større hell da :sjenert:

Og tror du ikke strimmel-testen ble så positiv som jeg aldri har sett den før da? Rett før 5 minutter hadde gått var strekene så og si like sterke, og 1 minutt senere (etter 6 min), var teststreken klart sterkest, men da hadde jo tiden egentlig gått ut...

Anyway - jeg fyrte av en digital test for å kontrollere, og den ble SELVSAGT negativ :snurt:

Argh :sur: Så når jeg endelig tror jeg har en positiv EL-test, så viser den digitale negativ :dåne:

Tror jeg snart kaster alle EL-testene langt av gårde jeg - de er bare demotiverende :fnise:

Skrevet

:fnise: Du må ikke fortelle legen at du driver med EL-tester, han er ganske imot å holde på med det... ;)

Jeg trodde forresten at det var stor sjans for å få feil utslag på dem for folk med PCO(S)?

Skrevet

Haha, ja, jeg fortalte han første gangen jeg var der at jeg hadde tempet, og da ga han klar beskjed om at det bare var tull :fnise: Så da tør jeg ikke tenke på hva han hadde sagt til EL-tester :roll:

Jeg har også lest at det er stor sjanse for feil utslag når man har PCOS, men jeg trodde det var slik at man i såfall fikk falsk positiv test, fordi man hadde forhøyet LH-nivå mer eller mindre hele tiden, eller noe slikt :vetikke: Da skulle vel helst den digitale testen også ha vist positivt :klø:

Nei, seriøst, EL-tester tror jeg ikke ligger for meg :fnise:

(Men kommer helt sikkert ikke til å klare å la være å teste med de fremover likevel da :ler:)

Skrevet

Når vi begynnte prøvingen sa jeg det til legen min at jeg hadde jo kjøpt in EL tester og skulle tempe(noe jeg gjorde aldri)......da fikk jeg svar tilbake "DET BLIR IKKE BARN UT AV EL TEST, ER NOK BARE :sengekos: SOM FÅR DET TIL" :opplyser:

:ler:

Skrevet

EL-tester var ikkeno for meg heller. Funka bare en gang. Det tryggeste er nok uansett jevnlig :sengekos: , så må man treffe til slutt :jepp: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...