Zia Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #1161 Del Skrevet 29. juni 2010 Kan'ke si det, for da røper jeg litt for mye - beklager spesielt interesserte kan sende en pm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. juni 2010 #1162 Del Skrevet 29. juni 2010 Så raskt du har fått pakker! Det er kjempegøy Fikk silkebånd og en babylue i posten i dag jeg også. eBay er genialt altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #1163 Del Skrevet 1. juli 2010 Ebay er min nye venn Venter på resten av pakke-kalaset mitt nå, så skikkelig spennende å åpne postkassen hver dag etter jobb En liten update på prøvefronten er kanskje på sin plass, tatt i betraktning at dette er en prøve-dagbok, tross alt Uansett har jeg intet nytt å melde - er på CD16 nå, og tempen ligger relativt stabilt på mellom 36,1 og 36,2 (som vanlig før EL-tid). Der har den holdt seg noen dager nå, så får vi se om den hopper litt høyere snart Den pleier gjerne å ligge på 36,3 og 36,4 mot slutten av syklusen før tanta kommer, så håper det er tegn på at jeg faktisk har EL Forventer EL (i den grad jeg med mine sykluser bør forvente noe som helst ) anytime fra førstkommende helg og ut neste uke, så blir spennende å se hva som skjer Vi helgarderer oss uansett med jevnlig, så intet egg skal kunne snike seg ubemerket forbi Har et håp om at denne syklusen ikke skal bli eviglang og at tanta kommer av seg selv, for da rekker jeg å få tatt blodprøver i neste pergo-syklus før vi drar på ferie/bryllupsreise Rekker jeg det ikke, så får jeg ikke tatt blodprøver før mot slutten av oktober :dåne: Det er ALT for lenge til Kunne godt tenke meg å vite om jeg har EL eller ikke leeeeenge før da Men ser positivt på ting altså - har en god følelse for denne syklusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 1. juli 2010 #1164 Del Skrevet 1. juli 2010 Stråhatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #1165 Del Skrevet 1. juli 2010 Stråhatt? :skratte: Godt tippet, men nei! (dog lurer jeg nesten på om det hadde vært BEDRE i mine øyne... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. juli 2010 #1166 Del Skrevet 1. juli 2010 Så kjip du er! Jeg blir jo ikke nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #1167 Del Skrevet 1. juli 2010 Haha, det er virkelig ikke spennende altså - men for de innvidde som klarer å erindre hva vi skal gifte oss i, så er det altså en ulekker del av dette antrekket (i mine øyne iallfall). Jeg røper på PM, for spesielt interesserte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 1. juli 2010 #1168 Del Skrevet 1. juli 2010 Skal du gifte deg Zia? Er det i såfall lenge til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 1. juli 2010 #1169 Del Skrevet 1. juli 2010 JA, gjerne PM :) Veldig nysgjerrig nå. Kan du forresten skrive dato og sted igjen da? Tror jeg husker sted, men ikke helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #1170 Del Skrevet 1. juli 2010 Skal du gifte deg Zia? Er det i såfall lenge til? Ja, vi skal gifte oss, men det er litt hysj-hysj, siden ingen av vennene våre eller familien vet om det. Vi tenkte å "rømme" utenlands og ordne det selv Ikke så lenge til - mot slutten av sommeren JA, gjerne PM :) Veldig nysgjerrig nå. Kan du forresten skrive dato og sted igjen da? Tror jeg husker sted, men ikke helt sikker PM on it's way Driver og snakker om hva vi skal ha ingravert i ringene, og hvordan type bokstaver vi skal bruke. Hva har dere andre som er gift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. juli 2010 #1171 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg vil også ha PM! Vi er sånne uromantiske kjedelige som ikke har noenting i ringene våre, vi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 1. juli 2010 #1172 Del Skrevet 1. juli 2010 Vi har dato og "din ****" . Er det mamma og pappa har, så varliksom ikke noe annet alternativ. Mannen hadde ingenting han skulle ha sagt, stakkar . Ikke hadde han noen formening heller. Vi tok standarsskriften. Er en litt snirklete skrift i lett kursiv. Tror ikke de spurte åssen skrifttype vi ville ha. Hva vurderer dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juli 2010 #1173 Del Skrevet 1. juli 2010 I våre har vi skrevd på vårt språk da, men nærmest man kommer til norsk er vel "Evig kjærlighet"....men samtidig betyr det ikke helt det da på vårt språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 2. juli 2010 #1174 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg vil gjerne også ha en aldri så liten PM kjære snille søte Zia..... :blinkemedøyevippene-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #1175 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Jeg vil også ha PM! :hoppe:Vi er sånne uromantiske kjedelige som ikke har noenting i ringene våre, vi.. PM på vei Til deg og, Smaragd! Vi har dato og "din ****" . Er det mamma og pappa har, så varliksom ikke noe annet alternativ. Mannen hadde ingenting han skulle ha sagt, stakkar . Ikke hadde han noen formening heller. Vi tok standarsskriften. Er en litt snirklete skrift i lett kursiv. Tror ikke de spurte åssen skrifttype vi ville ha.Hva vurderer dere? Vi heller mot noe litt enkelt. Kunne sikkert ha valgt noe veldig personlig, med noen kjælenavn ellerno slikt, men synes det er litt dumt, i og med at vi neppe har de samme kose-navnene om 20 år. Så går i retning av standard-inskripsjonen her og, men med en liten personlig vri i forhold til hvor vi gifter oss. Skrifttype blir vel sikkert en sånn snirklete kursivskrift, eller evt egen håndskrift, men usikker på om egen skrift blir tydelig nok I våre har vi skrevd på vårt språk da, men nærmest man kommer til norsk er vel "Evig kjærlighet"....men samtidig betyr det ikke helt det da på vårt språk. Kan tenke meg at det er fint om dere har et slikt slags uttrykk på språket deres :rødme: Virker iallfall veldig romantisk for meg I dag gikk tempen en del ned - må innrømme at jeg håper det er en slags EL-dip, men det ville vel vært for godt til å være sant i såfall. Uansett spennende fremover - gleder meg til å våkne om morgenen på en syk tid av døgnet, bare for å se hva tempen er. Ivrig jeg? Neida...ikke i det heeeeele tatt Endret 2. juli 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #1176 Del Skrevet 2. juli 2010 Å ja, jeg glemte å fortelle at jeg er 200 gram unna å se igjen 5-tallet først på badevekten Neste uke, DA skal 5-tallet være på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 2. juli 2010 #1177 Del Skrevet 2. juli 2010 Å ja, jeg glemte å fortelle at jeg er 200 gram unna å se igjen 5-tallet først på badevekten Neste uke, DA skal 5-tallet være på plass Dette er superbra Zia Fortsett med masse :strix: og ikke minst enda mer så skal du se at du er ferdig med 6 tallet for godt Kan jeg også få PM? Ble nesten syklig nysgjerrig da jeg leste så måtte inn å logge meg inn for å be pent Pretty pretty please :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. juli 2010 #1178 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg er utrolig nysgjerrig jeg også, og har en bråte med forslag om hva det kan være Cowboyhatt, falskjermdrakt(?), dykkerbriller, kamuflasjeklær, flipflops, badekåpe, polvotter...... * Spør så fint jeg bare kan om en PM jeg også * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #1179 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg er utrolig nysgjerrig jeg også, og har en bråte med forslag om hva det kan være Cowboyhatt, falskjermdrakt(?), dykkerbriller, kamuflasjeklær, flipflops, badekåpe, polvotter...... * Spør så fint jeg bare kan om en PM jeg også * Mange fantastiske forslag her - jeg får kaste inn håndklet og innrømme det da; mannen vil ha både dykkebriller OG polvotter Ok, så er det ikke SÅ ille da PM med mer utfyllende detaljer på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. juli 2010 #1180 Del Skrevet 2. juli 2010 Vi valgte å bare skrive "Din ****** sted og dato" Lurte veldig lenge på hva vi skulle velge, og fant mange fantastiske forslag, men det var veldig begrenset hvor mange bokstaver vi kunne velge. Min favoritt var "Ta den på igjen!" i mannen sin ring, men han nektet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå