cypress Skrevet 1. juni 2010 #1021 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja, bare du får EL nå, så sitter spiren sikkert snart!! Eggene dine er det jo ingenting galt med, så hvis de bare vil løsne, så skal du ha finfine sjanser for at et befruktes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #1022 Del Skrevet 2. juni 2010 er lov å ha sånne dager innimellom også! Kan hende du har sagt det og jeg ikke har fått det med meg, men har mannen blitt testet også eller??? Er det manglende EL som stopper det hele eller........for jeg tror det tar mye til før man kan "gi opp".......du BLIR gravid, man må ha positiviten med seg innimellom. Nå synes jeg du har vært kjempepositiv sålangt, dette kommer til å gå bra snuppa Takk for oppmuntring! Mannen er ikke testet enda, for i første omgang er det innlysende at jeg iallfall har et problem - jeg får jo ikke tanta og dermed heller ikke EL. Men neste gang jeg skal til legen skal jeg be om henvisning til mannen for svømmeprøve Kjedelig om vi stresser så mye for å få meg til å "virke", og så er det noe galt med mannen også. Det skal jo strengt tatt sjekkes uansett før man begynner på Pergo-kur, så føler meg ikke maseste og utålmodig selvom jeg ber om det *trøster meg selv* Skjønner tankene dine så altfor godt og bare slipp det løs her inne, vi er her for å høre på alt du har å si, godt og vondt! Håper du får noen bedre netter og dager fremover. Du skal se at det snart kommer en liten Zia-spire i magen din! Det er jeg så sikker på! Dere har jo ikke fått prøvd så mye egentlig pga manglende mens over så lang tid, men bare du får fart på EL nå så klaffer det nok Dere er så flinke til å muntre opp Humøret er noe helt annet i dag! Sov som en stein i natt, og det virker som alle kroppsvondter er borte, så føler meg som et nytt menneske Ja, bare du får EL nå, så sitter spiren sikkert snart!! Eggene dine er det jo ingenting galt med, så hvis de bare vil løsne, så skal du ha finfine sjanser for at et befruktes. Ja, det er jo det store kunststykket å få til EL :dåne: Håper iallfall ikke det er noe galt med eggene mine nei Det kan jo selvsagt være at de ikke modner nok av seg selv, slik at de ikke er gode nok om jeg skulle få EL på egen hånd i blant, men det er jo bare spekulasjoner fra min negative hjerne-halvdel, så den positive velger å ignorere slike tanker Tempen min i dag var fremdeles lav, så charten min ser (igjen) igjen ut som en berg og dalbane. Men jeg er jo bare på CD24 eller noe slikt, så det kan fremdeles fint dukke opp en EL uten at det ville være ALT for rart De første syklusene mine etter pilleslutt lå jo på rett over 40 dager. Den lengste var vel 44 tror jeg, og den korteste 33. Og muligens hadde jeg lutealfase på 11 dager (har kun en syklus å gå ut i fra), så da kan jeg jo få EL helt frem til dag 33 uten at det blir noe uvanlig til meg å være *tenker positivt i dag igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 2. juni 2010 #1023 Del Skrevet 2. juni 2010 Lenge siden sist jeg var i slik humør, men i dag har jeg en slik dag hvor jeg lurer på om jeg noensinne får egne barn. For det meste rister jeg det av meg og tenker at det ordner seg til slutt. Men noen ganger kommer den ekle tanken snikende om at jeg kanskje blir en av de få som aldri får noen spire Det føles så urettferdig at vi skal slite. Jeg har villet bli mamme siden jeg var 5 år, og så har vi problemer, mens andre blir gravide ved uhell og vil strengt tatt ikke ha ungen en gang Det er nok kjente tanker for mange her inne, så vet at jeg ikke er unik akkurat med slike deppe-perioder. Men jammen er det godt å få det ut i blant! Jeg kjenner meg veldig igjen i dette. Livet er jammen meg urettferdig noen ganger. "Tenk hvis vi aldri kan få egne unger, aldri får jeg prøve å gå gravid, å føde, osv." Skremmende tanker... Jeg har også villet hatt barn siden jeg var veldig ung, og når vi da endelig kunne begynne å prøve så klaffet det ikke, og har enda ikke klaffet. Triste greier... Det er i perioder psykisk tungt å være en prøver. Tenk på alt vi må gjennom av følelser, blodprøver, andre prøver, helsepersonell, sykehus- og legebesøk. Det er ikke småtterier. Det er ikke rart at vi har noen deppeperioder innimellom... Om vi skulle være så uheldige å ikke få egne barn så har jeg heldigvis god erfaring med adopsjon. Jeg har to småsøsken som er adoptert og de er helt fantastiske begge to. Det er rart (og veldig bra) at en blir akkurat like glad i adopterte søsken som biologiske, så da blir en nok like glad i adoptivbarn som i bioligiske barn. Men likevel så ligger kanskje savnet etter "et eget" barn der. Får håpe at det klaffer for oss begge to Zia, og selvfølgelig for alle andre prøvere også. Ha en god onsdag, og lykke til med blodprøvetaking i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. juni 2010 #1024 Del Skrevet 2. juni 2010 Sender deg positive tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 2. juni 2010 #1025 Del Skrevet 2. juni 2010 Kjenner meg så godt igjen i disse deppetankene dine! Det er lov å klage, skjønner deg veldig godt jeg! Men det ordner seg nok helt sikkert, før du aner det! Tror ikke du skal bekymre deg for kvaliteten på eggene dine, det har jo ikke noe med at du ikke får EL. De trenger bare litt medisinsk hjelp til å modnes nok slik at de løsner. Du har nok superegg som befruktes lett som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #1026 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg kjenner meg veldig igjen i dette. Livet er jammen meg urettferdig noen ganger. "Tenk hvis vi aldri kan få egne unger, aldri får jeg prøve å gå gravid, å føde, osv." Skremmende tanker.. Om vi skulle være så uheldige å ikke få egne barn så har jeg heldigvis god erfaring med adopsjon. Godt at jeg ikke er alene Men unner ingen andre å ha det slik heller da. Dessverre er det bare slik livet er lagt opp Men som du sier, adopsjon er jo alltids en mulighet. Det eneste jeg er redd for er at den prosessen vi er inne i nå tar så lang tid at man blir fryktelig gammel når man skal begynne adopsjonsprosessen. Har ikke lyst til å bli mor som 40-åring. Men men, det er jo langt fra så ille enda da Sender deg positive tanker Kjenner meg så godt igjen i disse deppetankene dine! Det er lov å klage, skjønner deg veldig godt jeg! Men det ordner seg nok helt sikkert, før du aner det! Tror ikke du skal bekymre deg for kvaliteten på eggene dine, det har jo ikke noe med at du ikke får EL. De trenger bare litt medisinsk hjelp til å modnes nok slik at de løsner. Du har nok superegg som befruktes lett som bare det! Håper du har helt rett med egg-kvalitet Tipper eggene mine ligger der inne og sloss om å være førstemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #1027 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Jeg er forelsket Fiiiiiiine Men det var jo litt av en blodpris da Og i alle utenlandske nettbutikker der prisen er overkommlig er de utsolgt Tips mottas med takk Endret 2. juni 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. juni 2010 #1028 Del Skrevet 2. juni 2010 Å herregud, de var dyre!! Men fiiiiine da!!!! :rødme: Har dessverre ikke noe tips til deg, men lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 3. juni 2010 #1029 Del Skrevet 3. juni 2010 4599kr??? Fine var dem, men til den prisen syr/snekrer jeg dem heller selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #1030 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg må bare få tilføye at jeg ikke er noen merke-snobb sånn ellers altså. Ballerina-sko til den prisen kjøpes IKKE Men fant de til ca 1500,- på amerikanske nettsider, og det kunne jeg fint leve med siden jeg ble så forelsket Men så var det utsolgt da, så penger spart Men jenter - FF tuller med meg altså I dag da jeg la inn tempen poppet FF tilbake til at jeg HAR hatt EL. Er det rart man blir forvirret Jeg synes fremdeles ikke det ser slik ut. Men så har jeg tatt en sammenligning av den ene syklusen min jeg har å sammenligne med, og da var lutealfasetempene skremmende like altså Charten Føler meg litt dum som aldri lærer og roper ulv, ulv hele tiden Lanserer jo stadig vekk at NÅ har jeg hatt EL! Og så går det to dager og så må jeg trekke det tilbake Så nå tror jeg egentlig ikke at EL har vært altså, men morsomt med andres kommentarer til sikk-sakk-chartene mine likevel Fyr løs - jeg takler pessimistiske tilbakemeldinger også i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. juni 2010 #1031 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har ikke peiling på sånne charter, og vil bare si at du er en raring som orker å holde på med det der... Skjønner at du er nysgjerrig altså, for man skulle jo helst ha visst alt I GÅR! Min uneducatede guess er at du har hatt EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #1032 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) What can I say - I'm desperate Jeg er glad i statistikker og grafer og den slags, så FF er som sukkertøy for meg Og din gjetning er like god som min - ikke særlig educated jeg heller vil jeg påstå Endret 3. juni 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 3. juni 2010 #1033 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg tror du har hatt EL og dipp. Men du har jo ikke skrevet noe på sekret, så kommer helt anpå hvordan det har vært de siste dagene. Her sparer man ikke på detaljer, altså.. Så langt er jo denne charten ganske lik den andre du har der, derfor tror jeg du har hatt EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. juni 2010 #1034 Del Skrevet 3. juni 2010 Følger Iril sine tanker jeg altså, EL med en dipp ser det ut som for meg. Jeg pleier også ha sånne dipper etter EL og det er jo også beskrevet på utallige sider som helt normalt (men føler at alt nesten er normalt jeg... ) Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 3. juni 2010 #1035 Del Skrevet 3. juni 2010 Godt å høre at humøret er bedre igjen . Det er helt forståelig å miste motet nå og da. Synes du har vært veldig flink til å være positiv. Har vel egentlig aldri hørt deg klage, tror jeg. Skjønner hva du mener med at de negative tankene streifer innom, men at man ikke lar de forplante seg. Sånn har jeg det med de nervøse tankene. De titter innom, men tenker på noe annet så snart jeg kjenner hjertet hoppe. Når IKM nærmer seg har jeg ikke kontroll mer. Da hopper hjertet hele tiden . Synes som sagt du er utrolig flink Kanskje har vi EL omtrent på ca. samme tid?!? . Det betyr at vi kanskje blir gravide samtidig OG da får barn samtidig. Ja, positive skal vi være Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 5. juni 2010 #1036 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med skjemaene... Jeg tittet på de, men de var helt uforståelige for meg som ikke temper, hehe Satser på at EL har vært og at det vokser en liten spire i magen din akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 7. juni 2010 #1037 Del Skrevet 7. juni 2010 Hei Zia, bare innom for å høre om du vet noe mer ang EL og en eventuell graviditet....? Når kan du teste etter graviditet? Veldig spent på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. juni 2010 #1038 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg synes også det ser ut som om du har hatt EL, basert på den forrige tempen. Men forrige gang ser jeg du hadde positiv ELtest også.. Må si jeg digger FF selv. Liker grafer og tall, og gøy å tolke kroppens egne tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 8. juni 2010 #1039 Del Skrevet 8. juni 2010 Innom å legger igjen et lite spor...har ikke glemt deg vet du og følger med deg Blir spennende å se om ting har fungert for deg. Når har du satt dato til testing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 8. juni 2010 #1040 Del Skrevet 8. juni 2010 Spennende Så da er IKM om ca to uker, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå