Gjest Iril Skrevet 4. mai 2010 #861 Del Skrevet 4. mai 2010 Hvordan er det med bivirkninger, har du hatt noe av det? Tenk om dere snart lager en lite pergobaby dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #862 Del Skrevet 4. mai 2010 Bare en dag igjen av Primoluten! Tiden går fort!! Håper virkelig at du får tanta så fort som mulig etterpå nå så du kan få begynt på ordentlig igjen Har nemlig lest om noen som ikke fikk tanta etter Primolut'en, og derfor tør jeg ikke ta det som en selvfølge heller Men tror det virker for de aller fleste da, så da går det sikkert bra Hvordan er det med bivirkninger, har du hatt noe av det? Tenk om dere snart lager en lite pergobaby dere også! Ingen bivirkninger av Primolut som jeg kan merke nei - muligens bittelitt mageknip? :klø: Iallfall bagatellmessig. Er i grunnen mer spent på Pergo'en - det er vel kanskje der det virkelig er vanlig med mye kjedelige bivirkninger. Håper å slippe unna altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 4. mai 2010 #863 Del Skrevet 4. mai 2010 Hormonmedisiner funker dårlig på meg, men siden jeg fikk tanta av primolut så får sikkert du og det! Krysser fingrene for at du slipper unna bivirkningene når du begynner på pergo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 4. mai 2010 #864 Del Skrevet 4. mai 2010 Ja, håper du slipper bivirkninger. Jeg har ingen bivirkninger av Pergoen så langt (er på min 5 kur nå) i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #865 Del Skrevet 4. mai 2010 Så godt å høre at Primoluten fungerte på deg, Tinio Og bra å se at det finnes noen som IKKE har bivirkninger av Pergo, Phobaeticus - synes omtrent alle har det, så veldig spent Håper kroppen min er like tolerant som den pleier - det meste går glatt ned uten å lage noe ugang her Usj, sitter og surfer etter hoteller til bryllupsreise/ferie og synes det er SÅ vanskelig å bestemme seg Vi skal bo i 5 forskjellige byer, og det blir derfor MANGE hoteller å bestemme seg for, og ikke minst mange å gå gjennom (ingen tilfeldigheter her nei, som den kontrollfriken jeg er ). Har booket 2 av 5 hoteller som vi (les: jeg ) var sikre på, men det gjenstår altså 3 Det er jo stadig tilbud på alle bookingsidene, så prøver å vente så lenge som mulig for best mulig tilbud, men mistenker at jeg nok kommer til å bli ganske stressa når sommeren er godt i gang dersom ikke alt er på plass... Det er så vanskelig at jeg blir sprø :dåne: (Men fryktelig morsomt likevel da - hotell-surfing er halve ferie-moroa ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. mai 2010 #866 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg hadde heller ingen bivirkninger av Pergo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. mai 2010 #867 Del Skrevet 5. mai 2010 Det er så gøy å planlegge ferier Da vi var i Paris i sommer fant jeg det fine hotellet til ca 1000 kr natten for et dobbeltrom. Da vi kom frem på hotellet var det mye mer luksuriøst enn jeg hadde trodd, og prisen viste seg å egentlig være rundt 4500 kr natten. Og vi fikk rom i 26. etasje, med skikkelig fin utsikt og fantastisk frokostbuffet :dåne: Da skjønte jeg at jeg hadde gjort et skikkelig kupp! Det lønner seg å lete godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #868 Del Skrevet 5. mai 2010 Så strålende at du og, Cypress, heller ikke hadde bivirkninger Da har jeg trua på at jeg og slipper unna Det er så gøy å planlegge ferier Da vi var i Paris i sommer fant jeg det fine hotellet til ca 1000 kr natten for et dobbeltrom. Da vi kom frem på hotellet var det mye mer luksuriøst enn jeg hadde trodd, og prisen viste seg å egentlig være rundt 4500 kr natten. Og vi fikk rom i 26. etasje, med skikkelig fin utsikt og fantastisk frokostbuffet :dåne: Da skjønte jeg at jeg hadde gjort et skikkelig kupp! Det lønner seg å lete godt Så heldige dere var! :dåne: Det er noe slikt jeg håper på og Fant en god deal på et hotell nå - oppholdet var satt ned fra 18000 for 8 netter til 11000 - problemet var bare at det kun gjaldt opphold tom juni, og vi drar jo senere enn det Men det kommer vel slike tilbud senere og får vi tro (Det var uansett et luse-tilbud i forhold til kuppet deres da men ) I kveld er forresten siste primolut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. mai 2010 #869 Del Skrevet 5. mai 2010 siste primolut idag! Da kommer snart tanta og så skal du ikke ha tanta igjen på 9 mnd! Stooooor onsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 5. mai 2010 #870 Del Skrevet 5. mai 2010 . Da er det på tide å lokke på tanta til Zia igjen! .:duskedame:. .......... ............... ........... ..................... ........ .... ...... ......................... ........ :duskedame: . . ...... .... ................ . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 5. mai 2010 #871 Del Skrevet 5. mai 2010 Tante! Du kan komme frem nå!!! Blir spennende å følge med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 6. mai 2010 #872 Del Skrevet 6. mai 2010 Håper TR kommer snart! Ja, enig med deg i at det er halve morroa å prøve å finne flotte hoteller. Vi bruker alltid http://www.tripadvisor.com/ før vi skal ut på tur. Det sjekker vi både hoteller og restauranter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #873 Del Skrevet 6. mai 2010 Da var det dags for å sette strek over nok et punkt på listen (Ok, ikke et spennende punkt, men dog et punkt - det går iallfall fremover ) - Oppstart Primolut, 26.04.10 - Siste pille Primolut, 05.05.10 - Tante Rød melder sin ankomst (håper jeg iallfall ) - Oppstart Pergotime, CD3 - Siste pille Pergotime, CD7 - EL påvist med temp/test ( :pls: ) - Blodprøve CD21 - Blodprøve CD23 - Tantebesøk :heks:/Huleboer siste primolut idag! Da kommer snart tanta og så skal du ikke ha tanta igjen på 9 mnd! Sier meg enig i at tanta holder seg bort i 9 mnd + etter denne runden Da er det på tide å lokke på tanta til Zia igjen! Du gjorde det med slik stor suksess sist, så takk for at du bidrar nok en gang - tror tanta liker deg Tante! Du kan komme frem nå!!! Blir spennende å følge med... Takk for enda mere lokke-hjelp. Kommer hun ikke nå så skjønner jeg ingenting altså :dåne: Håper TR kommer snart! Ja, enig med deg i at det er halve morroa å prøve å finne flotte hoteller. Vi bruker alltid http://www.tripadvisor.com/ før vi skal ut på tur. Det sjekker vi både hoteller og restauranter. Tripadvisor bruker jeg og - kjempefin side. Vet ikke hvordan jeg skulle klart å finne brukbare hoteller uten den Ha en fin dag alle sammen - en dag igjen, og så er det helg (Og i helgen SKAL jeg ha besøk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 6. mai 2010 #874 Del Skrevet 6. mai 2010 Heier på deg Zia! Håper tanta kommer nå som du har "lokka" a frem... Og ikke minst at a holder seg laaaangt unna etter den tid. Nå må det da være din tur snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 6. mai 2010 #875 Del Skrevet 6. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 6. mai 2010 #876 Del Skrevet 6. mai 2010 Håper du får henge med oss for fullt snart Vet hvordan det er å være klar for å begynne å prøve, men ikke få "lov" likevel - gruuuusomt Takk det håper jeg og :rødme: Slenger meg i heiagjengen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. mai 2010 #877 Del Skrevet 6. mai 2010 En på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #878 Del Skrevet 7. mai 2010 Takk for all heiing søte jenter Ingen tanta enda, men det er jo naturligvis ikke så rart - litt i tidligste laget Det står at en av de to vanligste bivirkningene av Primolut'en er vektøkning, men i dag veide jeg meg på ny, og jeg har jammen meg gått ned nesten en hel kg i løpet av uken Så kan vel si at den bivirkningen ikke slo til på meg da iallfall Godt å se at jeg fremdeles har lett for å gå ned i vekt - var litt redd for om alderen hadde endret det... Driver nemlig ikke å slanker meg særlig ofte, så sikkert 7 år siden sist Har ikke trent noe denne uken heller, og gått på flere smeller med både is, sjokolade, kake, og kanelboller (Ja, jeg vet, jeg er en svak sjel, og er ikke laget for slanking ) Håper det fortsetter slik, så jeg blir smekker til bryllup og ferie Og ikke minst at de få kg'ene i forskjell kan påvirke PCOS'en positivt også Mye å se frem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. mai 2010 #879 Del Skrevet 7. mai 2010 Så flink du er! Jeg også gikk plutselig ned den uken jeg syndet og spiste sjokolade Kroppen er rar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #880 Del Skrevet 7. mai 2010 Sjokolade er muligens god slanke-mat? Det hadde vært noe du Måtte forøvrig innom for å si at jeg kjenner noen gjerne vil på besøk her Håper kroppen min er grei og slipper henne inn i løpet av helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå