Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 dager :bond::bolledeig:

:hoppe:

Jeg tror virkelig vi er sammen med samme mann jeg :ler: (...)Han er jo verdens beste tross alt :strix: :rødme:

Ikke lenge igjen nå :hoppe::danse:

Begynner å misstenke at det er samme mann ja. Min er og nemlig verdens beste og. Dobbeltliv?

Ja, husker det jo bare fordi han skrøyt til kompisene sine over at dama aldri hadde mensen.. :ler:

What? :hakeslepp: Åja, sånn ja. Ja, det er vel positivt for mannfolka, siden det ikke blir :sengekos: -pause :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, husker det jo bare fordi han skrøyt til kompisene sine over at dama aldri hadde mensen.. :ler:

:skratte:

Spørs om han hadde villet skryte like mye av det om man forklarte han at grunnen til tantas fravær er litt over middels mannlige kjønnshormoner :fnise:

Mannen så litt skeptisk ut da jeg fortalte han det iallfall - som om han et øyeblikk var litt i tvil om jeg var 100 % kvinne liksom :skratte:

Mannfolk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen så litt skeptisk ut da jeg fortalte han det iallfall - som om han et øyeblikk var litt i tvil om jeg var 100 % kvinne liksom :skratte:

:skratte: Ser bare for meg mannen min om jeg hadde sagt det til han! :skratte:

Tror faktisk jeg hadde blitt litt nedfor jeg, alt skal gå på mannens premisser føler jeg nesten hele tiden. Jeg blir jo frustrert jeg og over at vi ikke får klaff, men likevel så er det alltid jeg som må være den positive for hvis ikke så er jo alt galt :sjenert: Blir slitsomt å være den som er lei seg og samtidig være den som trøster....

Men nå er det bare EN dag igjen!!! (om tre minutter) :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da, Zia. Er det bare en natt igjen til legetime for oss begge. Henger du med fortsatt?

Kjedelig med diagnose, men på den andre siden kan det da være lettere å få hjelp når de vet hvorfor det har vært vanskelig til nå :jepp: Krysser fingrene for det!

Ha en fin søndag. Her blir ventetiden lang i dag, det regner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Spørs om han hadde villet skryte like mye av det om man forklarte han at grunnen til tantas fravær er litt over middels mannlige kjønnshormoner :fnise:

:fnise: Spørs hva han hadde ment om det, ja..

Jeg merker at jeg er heldig, her har mannen vært en kjempestøtte hele veien og øst ut av sin optimisme mens jeg har sett på situasjonen som om den var ravnsvart og vi var dømt til et liv som evig barnløse. Omtrent, av og til. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror faktisk jeg hadde blitt litt nedfor jeg, alt skal gå på mannens premisser føler jeg nesten hele tiden. Jeg blir jo frustrert jeg og over at vi ikke får klaff, men likevel så er det alltid jeg som må være den positive for hvis ikke så er jo alt galt :sjenert: Blir slitsomt å være den som er lei seg og samtidig være den som trøster....

Men nå er det bare EN dag igjen!!! (om tre minutter)

Godt at jeg ikke er alene om å ha en slik mann :klemmer: Slitsomt som du sier å være lei seg men likevel alltid måtte trøste.

Heldigvisg er mannen flink til å trøste på alle andre områder. Men han er veldig lysten på barn, og i og med at han har lite kunnskap om hvordan barn egentlig lages (ut over basic :sengekos::fnise:) og hvor mange som har problemer med å få det til uten noen form for hjelp, så føler han seg nok maks uheldig som ikke skal få det til så enkelt som "alle andre".

Jeg får fore han jevnlig med litt facts, så kanskje han innser realitetene etter hvert :fnise:

Da, Zia. Er det bare en natt igjen til legetime for oss begge. Henger du med fortsatt?

Kjedelig med diagnose, men på den andre siden kan det da være lettere å få hjelp når de vet hvorfor det har vært vanskelig til nå :jepp: Krysser fingrene for det!

Ha en fin søndag. Her blir ventetiden lang i dag, det regner...

:hoppe: Blir en spennende dag for oss begge! (Selvom jeg godt kunne tenke meg å bytte med deg :fnise:)

:klemmer:

Jeg merker at jeg er heldig, her har mannen vært en kjempestøtte hele veien og øst ut av sin optimisme mens jeg har sett på situasjonen som om den var ravnsvart og vi var dømt til et liv som evig barnløse. Omtrent, av og til. :ler:

Så bra at han er flink til å trøste og støtte :klemmer: Kanskje jeg kan låne han så han kan kurse mannen her litt? :fnise:

I dag blir nok innedag - må jobbe litt i dag, og resten av dagen går med til ferie/bryllupsplanlegging. Jeg surfet akkurat på nettbutikkene til noen av kjedene i landet vi skal til, og jeg GLEDER MEG til å shoppe :hoppe: Prøver å ikke kjøpe noe klær her hjemme helt frem til vi drar, så jeg virkelig kan gå amok i butikkene når vi er der (trolig til mannens store fortvilelse :fnise:). Skal bli deilig å dra på vår første ferie der vi ikke trenger å tenke på hva vi har råd til og ikke - glad studentlivet er et tilbakelagt stadium :jepp:

God søndag alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke jeg og få være med i pergoklubben? :gjeiper: Rekorden min er godt over et år, nærmere to år vil jeg tro. Vi kan si 600 dager pluss, har egentlig aldri hatt kortere sykluser enn det. Tror jeg er et veldig avansert PCOS-tilfelle. :fnise: Og så har jeg jo gått på pergo og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen! Håper du får noen svar og noen piller for å kick starte syklusen din igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke jeg og få være med i pergoklubben? :gjeiper: Rekorden min er godt over et år, nærmere to år vil jeg tro. Vi kan si 600 dager pluss

:hakeslepp: Det var da litt av en rekord!

Funket Pergo på deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Svipper bare innom for å ønske deg en super søndagskveld Zia, og så sender jeg med masse lykkeønskninger og gode tanker til deg til timen din i morgen!

*krysser fingrene for snille, gode deg!*

:klemmer::klemmer::klemmer:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Masse lykke til i dag Zia! :klemmer:

:hakeslepp: Det var da litt av en rekord!

Funket Pergo på deg da?

Jeg måtte ta innvendig UL dagen før jeg skulle starte på pergo, og da så gynekologen at her var pergo alene neppe nok. Så derfor måtte jeg gå på hormonsprøyter i lave doser i tillegg til dobbelt pergokur. Det tok over 3 uker før jeg fikk EL, men jammen så satt det to spirer på første forsøk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i dag Zia! :klemmer:

Jeg måtte ta innvendig UL dagen før jeg skulle starte på pergo, og da så gynekologen at her var pergo alene neppe nok. Så derfor måtte jeg gå på hormonsprøyter i lave doser i tillegg til dobbelt pergokur. Det tok over 3 uker før jeg fikk EL, men jammen så satt det to spirer på første forsøk. ;)

Så bra! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...