Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Forsøker å se det positive i ventingen, og det er at jeg iallfall neppe rekker å få en stor mage om jeg skulle bli gravid før bryllup - med mindre det blir tvillinger da, men anser ikke det som særlig sannsynlig :fnise:

Viktig å se det positive i alle situasjoner, ja! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du har hatt en fin påske, Zia :klemmer:

Hvordan går bryllupsplanleggingen? Bestemt deg for kjole ennå?

3 uker til gyn.time er ikke lenge nå. Får håpe h*n kan hjelpe deg med å bli gravid fortere enn svint. Tenkt mye på hva du skal si når du er der? Du har vel endel spørsmål? Og pass på å still litt krav når du først kommer dit. Det verste er å få "vent og se.." :kjefte: Jaja, den tid, den sorg :fnise: Jeg bare håper håper håper for deg og :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

:vinke:

Så bra dere har hatt en fin påskeferie...det er en deilig rehabiliteringstid :jepp:

3 uker kommer da bare til å suse avgårde...hvertfall nå som våren er kommet for fullt...alt går liksom litt fortere når sola skinner :sol:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mulig at du også kan bli ringt opp hvis noen avlyser i mellomtiden?

Det kan jo være, men kan egentlig aldri tenke meg det - de virker ikke til å ha helt kontrollen :riste:

Hadde jeg ikke ringt og fått opplyst når jeg har time hadde jeg enda ikke visst det - ikke fått noe brev med timeinfo fra de enda.

Ikke spesielt fornøyd kan du si, men selve gynekologen skal være dyktig, så jeg får gi han en sjanse iallfall, nå som jeg først har ventet så lenge :filer:

Viktig å se det positive i alle situasjoner, ja! :fnise:

:Nikke:

Håper du har hatt en fin påske, Zia :klemmer:

Hvordan går bryllupsplanleggingen? Bestemt deg for kjole ennå?

3 uker til gyn.time er ikke lenge nå. Får håpe h*n kan hjelpe deg med å bli gravid fortere enn svint. Tenkt mye på hva du skal si når du er der? Du har vel endel spørsmål? Og pass på å still litt krav når du først kommer dit. Det verste er å få "vent og se.." :kjefte: Jaja, den tid, den sorg :fnise: Jeg bare håper håper håper for deg og :klemmer:

Brullupsplanleggingen går fint den - inne i en liten dø-periode der og, klarer ikke bestemme ringer :fnise:

Har egentlig ikke så mange spørsmål før jeg hører hva gynekologen har å si :vetikke: Men "vent å se" tror jeg neppe jeg aksepterer nei. Når man ikke har hatt tanta her på snart 4 måneder, så er det jo innlysende at noe er galt. Har aldri vært så ille tidligere heller, så sannelig om jeg vet hva dette er fornoe tull :klø:

Så bra dere har hatt en fin påskeferie...det er en deilig rehabiliteringstid :jepp:

3 uker kommer da bare til å suse avgårde...hvertfall nå som våren er kommet for fullt...alt går liksom litt fortere når sola skinner :sol:

:klemmer:

Ja, det blir deilig med :sol:

Har alt lagt masse planer for ute-fiksing med en gang det blir sol og litt varmere i været - kanskje alt til helgen? :jepp:

:klemmer: til alle! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To og en halv uke igjen til gynekolog-time - hurra :hoppe:

Ellers svært lite nytt å melde på prøvefronten :fnise:

Satser på at det blir mer spennende her om en måneds tid :jepp:

Bryllupsplanleggingen er inne i en pausemodus - det er liksom ikke så mye å gjøre nå en liten tid fremover - skjemaer og slikt kan visst ikke sendes inn mer enn 4 mnd før bryllupet, så da får vi ikke gjort noe mer på den fronten :vetikke:

Ringer er i tenkeboksen, og booking av hoteller for turen er litt i tidligste laget.

Så beklager at dagboken er litt "død" for tiden, men er liksom intet å melde :roll:

Satser på å komme sterkere tilbake om ikke alt for lenge - i mellomtiden får jeg fylle boken med svada :jepp:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker "svadaen" din jeg :klemmer:

Du la merke til hermetegnene? Synes nemlig ikke det er svada :jepp: Hyggelig å høre fra deg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også "svadaen" :jepp:

2 og 1/2 uke går nok kjempefort. Plutselig sitter du på venterommet og blir ropt inn :)

Håper h*n har noe fornuftig å si, og at h*n finner ut hvorfor tanta ikke er på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte jenter da :klemmer:

Godt at dere like svada - som sagt lite annet å by på for tiden :fnise:

I dag har jeg vært super-effektiv - fått gjort en haug rydde-ting jeg har skullet ordne i evigheter, og nå står lørdagsmaten på plass i ovnen og godgjør seg :spise:

I morgen blir det forhåpentligvis enda mere rydding og vårrengjøring, slik at neste helg kan brukes til ute-rydding. Prøvde meg så vidt ute på hagerydding i dag, men det ble for kaldt for en frossen sjel :fnise: Satser på varmere vær neste helg :jepp:

Det er i grunnen ingen deiligere tid enn våren - å kjenne varmen komme snikende, og se at det smelter og blir grønt... :hjerte: Og det beste av alt er at før sommeren i år er omme, så er jeg og mannen; :bryllup:

Kan jo håpe at jeg i tillegg blir :gravid:, men om ikke spiren sitter så kjapt (overoptimistisk :fnise:) så kommer vi iallfall i gang med utredning, sånn at vi vet mer hva vi har å forholde oss til :jepp:

:strix: :strix: :strix:

Ha en flott lørdag alle sammen :klemmer:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker vår! :sol: Vi giftet oss tidlig i mai, og hadde perfekt vårvær. Akkurat ikke for varmt, men likevel nydelig sol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, i dag fikk jeg brev fra den gynekologen fastlegen min egentlig ville sende meg til (men som jeg raskt byttet ut da jeg fikk høre at jeg neppe fikk time før i juli). Vet ikke hvordan de har fått noe informasjon om at jeg skal ha time, for jeg har ikke sendt de noe, men anyway, de har sendt meg brev om at jeg har fått time 31. august :hakeslepp:

Visste ikke om jeg skulle :skratte: eller :grine: når jeg åpnet brevet jeg :ler:

Makan! Hvem venter så lenge på en gynekologtime? :klø: Det blir faktisk et halvt år fra jeg var hos fastlegen til jeg ville ha fått time hos gynekologen :bond:

Enda godt jeg har fått bestilt time hos en annen - bare halvannen uke igjen nå (med litt godvilje :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten! :hoppe:

Iril og Jesse er nygraverte! :strix:

Gratulerer til begge! :klemmer:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøtt!! Godt du ikke må belage deg på den timen der. De vil tydeligvis ikke noen akutte sykdommer på den klinikken :fnise:

Blir veldig spennende hva gynekologen sier. Hva er den magiske datoen? Du burde lage deg en ticker som teller ned :ler:

Tror det kan ta tid med meg og siden jeg har så laaange sykluser, så du skal ikke se bort ifra at vi blir gravide samtidig til tross for at du kanskje må få hjelp. Hadde vært gøy :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Herlighet, jeg trodde vi måtte vente lenge. Var hos legen i juni, fikk time hos gyn. i september, men da var det jo tross alt fellesferie i mellom. 31. august, ja.. :klaske:

Tusen takk! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et halvt års ventetid :hakeslepp: Det var inderlig godt at du fikk time hos en annen! Og nå er det ikke lenge igjen heller :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo helt sinnsykt med såå lang ventetid!! :hakeslepp:

Jammen godt du har bestilt hos en annen! :)

Håper virkelig at de finner ut av hva som har skjedd, slik at det blir en spire på dere snart også :)

Tusen takk forresten :klem:

Ha en fin kveld Zia! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en tordags :klem:

Så godt å vite at du har fått time et annet sted. Jeg lå også ann til å måtte vente til august, hadde jeg ikke bedt om et annet sykehus. Håper dere får noen svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...