Pupsilure Skrevet 24. februar 2010 #541 Del Skrevet 24. februar 2010 Bryllupsplaner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. februar 2010 #542 Del Skrevet 25. februar 2010 ahhh bryllupsplaner er så morro DET vil jo få tanken din på noe annet, og det er jo kanskje bare bra! Flere av oss har jo gode tips om bryllupsting da, så om det er noe så får du bare spørre i vei Så får vi håpe legene finner ut av dumme tanta di :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 25. februar 2010 #543 Del Skrevet 25. februar 2010 Heia Norge! Så kjekt med gull til jentene! Og så kjekt med bryllupsplaner! Vi burde også sette oss ned å planlegge for vi har vært forlovet leeenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. februar 2010 #544 Del Skrevet 26. februar 2010 Nåååh bryllup er jo såå koselig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 26. februar 2010 #545 Del Skrevet 26. februar 2010 Så morro med brullypsplaner Her kreves full oppdatering underveis så vi kan drømme litt på dine vegne...vel hvertfall jeg da som ser ut til aaaaaaaaldri å komme meg dit Da-da-dada..da-da-dada... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #546 Del Skrevet 26. februar 2010 Vi har snakket om brullup lenge vi også, men vi hadde en liten uenighet som måtte løses først, og når jeg fant en kreativ middelvei så åpnet det plutselig for bryllup Vi har ikke bestemt oss enda da, men har sendt en forespørsel til aktuelt sted om ledig plass iallfall. Blir uansett et lite dra-bort-for-oss-selv bryllup da hverken jeg eller mannen er spesielt glad i å være midtpunkter på den måten man blir i et bryllup Det eneste jeg kommer til å føle meg litt snytt for er kjolen Men ellers passer det utmerket! Så får se om vi klarer å bestemme oss snart - vi er litt treige i blant begge to, og jeg vil helst ha alt på plass før jeg kan bestemme meg På prøvefronten er det stille og rolig - ingen tante enda. Neste uke er det legetime, så blir interessant å høre om fastlegen har noen tanker omkring hva som kan være galt, eller om jeg bare får en henvisning videre og ikke noe mere liksom.... Men nå tilbake til strikke-prosjektet mitt - snart ferdig, så skal sette inn sluttspurten nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. februar 2010 #547 Del Skrevet 27. februar 2010 Hei Zia! Så morro med bryllupsplaner Det virker deilig å bare dra bort og gifte seg, og det er jo best å gjøre det på den måten dere selv ønsker å ha det Håper du får noen klare svar på legetimen neste uke, og får en plan videre for hva som skjer. Det er kjedelig å bare gå og vente og ikke vite om noe er galt hvertfall... Håper det snart ordner seg for dere Hva strikker du? Blir litt periodevis strikking her i gården Ha en fiiin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. februar 2010 #548 Del Skrevet 27. februar 2010 for bryllup Du trenger ikke å bli snytt for kjolen selv om det er bare deg og mannen Har du lyst har du lov Lykke til med legetimen, håper det kommer gode nyheter og at tanta snart viser seg, så det blir baby på dere Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 27. februar 2010 #549 Del Skrevet 27. februar 2010 Å så kjekt med bryllupsplaner! Vi har snakket en del om det vi og, det blir nok ikke noe storbryllup her heller, bare stikke av og gifte oss. Eneste dumme er at jeg går glipp av kjolen, enig med deg der... Men det er jo ikke den som er det viktigste! Lykke til med legetime neste uke, håper du blir tatt på alvor og at de gjør noe for å finne ut av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. februar 2010 #550 Del Skrevet 27. februar 2010 Enig med Agnethe. Du og Tinio kan da ha "ordentlige" brudekjoler selv om dere ikke har stort bryllup. Har et vennepar som gifta seg på tinghuset med påfølgende middag med nærmeste familie og venner. Hun hadde stor brudekjole med langs slep Slenger meg på bølgen: Har du lyst har du lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. februar 2010 #551 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) PS: Jeg lover herved at jeg ikke skal sutre om/når TR kommer i sympati med deg (Helt til tanta di er tilbake, selvsagt. Etter det blir det sutrning for alle penga ) Synes du har takla all denne ventinga kjempebra Fortsatt god helg Edit: skriveleif Endret 27. februar 2010 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 27. februar 2010 #552 Del Skrevet 27. februar 2010 Så kjekt med bryllupsplaner! Og helt enig med andre her om at det er lov å ha fin kjole om det ikke er et stort bryllup! Skulle så gjerne ønske at du kunne få noen av mine tanter. Her har de en liten tendens til å dukke opp litt for fort... Håper bryllupsplaner kan hjelpe deg å få tankene inn på noe annet en periode. Det er godt med litt "fri". Og feiring av kjærligheten er en veldig fin avledning :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #553 Del Skrevet 28. februar 2010 Hva strikker du? Blir litt periodevis strikking her i gården Jeg er periode-strikker jeg også, så prosjekter har lett for å ta litt tid Denne gangen har jeg tatt lærdom av tidligere over-ambisiøse prosjekter som aldri blir ferdig, så jeg prøvde meg rett og slett på sokker (som riktignok er ambisiøst i min verden det og, men ikke så stort iallfall) Men er ikke ferdig enda heller - sluttspurten ble lengre enn håpet Å så kjekt med bryllupsplaner! Vi har snakket en del om det vi og, det blir nok ikke noe storbryllup her heller, bare stikke av og gifte oss. Eneste dumme er at jeg går glipp av kjolen, enig med deg der... Men det er jo ikke den som er det viktigste! Lykke til med legetime neste uke, håper du blir tatt på alvor og at de gjør noe for å finne ut av dette. Godt at det er flere som ikke skal ha voldsomme bryllup Takk for kjole-støtte, Agnethe, Becky og Redlady! Enig at det funker fint selvom man har et lite bryllup, men synes kanskje det blir litt teit når vi ikke skal ha NOEN gjester? :klø: Føler det er litt bortkastet om ingen kan se hvor fin jeg er (Ok, mannen ser det jo, og han burde jo kanskje bety mest, men vi er fordi det stadiet ) PS: Jeg lover herved at jeg ikke skal sutre om/når TR kommer i sympati med deg (Helt til tanta di er tilbake, selvsagt. Etter det blir det sutrning for alle penga ) Synes du har takla all denne ventinga kjempebra Fortsatt god helg Edit: skriveleif Takk for støtten - lover å si fra med en gang tanta dukker opp her i gården, så du kan få fullt utløp for klagingen igjen Pokkers smiley-politi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 28. februar 2010 #554 Del Skrevet 28. februar 2010 Ååå jeg misunner dere som kan strikke eller sy, virker som en grei hobby, noe å dille med. Oi bryllup altså?? Det er bare det flotteste minne jeg har, det og da datteren min ble født GLED DEG!! Godt du får snakket med lege snart! Rart tanta aldri kommer.. Håper helgen var fabolous!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. februar 2010 #555 Del Skrevet 28. februar 2010 Bilder tar man jo på den store dagen, og et brudebilde med brudekjole på er vel ikke å forakte når det skal være et minne i flere år Jeg vet at jeg hadde angret noe enormt hvis jeg hadde giftet meg på tinghuset i det stille å ikke fikk være ordentlig brud.. Det ville vært som en jul uten gaver det Ta på deg brudekjole med god samvittighet, det er din og mannen sin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. mars 2010 #556 Del Skrevet 1. mars 2010 Selvfølgelig kan du ha brudekjole selv om det bare er dere to Skjønner at det kan føles litt rart, men den dagen dere gifter dere så kommer du bare til å se bort fra alle rare tanker, alt er bare helt fantastisk :rødme: Jeg tror jeg hadde mistet litt bryllupsfølelsen hvis jeg ikke hadde noe form for brudekjole.. men det finnes jo veldig mange forskjellige typer da Jeg har en klar til deg! (Har endelig bestemt meg for å selge min... huff, skikkelig vemodig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 1. mars 2010 #557 Del Skrevet 1. mars 2010 Slenger meg på støtten og oppmuntrende ord om at du selvfølgelig kan ha kjole selvom det bare er dere to :rødme: Er da DERES dag og dere som betyr noe!! Og dette uansett om det er gjester der eller ikke... Godt du har fått deg en legetime hvertfall...merkelig at tanta bare skal stikke sååååå langt avgårde da...trengte liksom ikke stikke sååå langt når det ikke er en spire der da....for det er du sikker på ikke sant?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #558 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Ååå jeg misunner dere som kan strikke eller sy, virker som en grei hobby, noe å dille med. Det er veldig kjekt å ha som en greie - så kan man ha noen prosjekter i blant og prøve litt forskjellige ting. Og det funker fint å strikke foran tv-kos om kvelden, eller på lange bilturer der jeg tvinger mannen til å kjøre så jeg kan komme meg videre på mitt seneste strikke-prosjekt Bilder tar man jo på den store dagen, og et brudebilde med brudekjole på er vel ikke å forakte når det skal være et minne i flere år Jeg vet at jeg hadde angret noe enormt hvis jeg hadde giftet meg på tinghuset i det stille å ikke fikk være ordentlig brud.. Det ville vært som en jul uten gaver det Ta på deg brudekjole med god samvittighet, det er din og mannen sin dag Jeg tenkte nok som deg da jeg var litt yngre, men med årene har jeg blitt mer blyg , så nå høres det adskillig mer forlokkende ut å gjøre det i det stille. Og vi har en plan for et spektakulært bryllups-bilde uansett - så jeg er ikke bekymret for at vi ikke skal få fine bilder å vise barnebarna iallfall Men takk for kjolestøtte uansett da Jeg tror jeg hadde mistet litt bryllupsfølelsen hvis jeg ikke hadde noe form for brudekjole.. men det finnes jo veldig mange forskjellige typer da Jeg har en klar til deg! (Har endelig bestemt meg for å selge min... huff, skikkelig vemodig) Dersom vi skulle hatt et vanlig norsk kirkebryllup så er jeg helt enig. Da hører det med å ha en flott kjole, men vi skal jo dra til utlandet, og ikke ha noen gjester (faktisk skal vi ikke fortelle det til noen før det er unnagjort ). Men som du sier så finnes det jo mange ulike typer, så kan jo ha en litt mindre voldsom variant selvsagt Høres ikke helt greit ut å selge kjolen stakkars Husker mamma tviholdt på sin i alle år - ble riktig gul og lekker med årene Men det kan jo være koselig å tenke på at noen andre får bruk for kjolen din også da kanskje? Selvom du selger den, så er det jo alltid "din" kjole likevel? Godt du har fått deg en legetime hvertfall...merkelig at tanta bare skal stikke sååååå langt avgårde da...trengte liksom ikke stikke sååå langt når det ikke er en spire der da....for det er du sikker på ikke sant?? Ja, gudene vet hvor tanta har blitt av - snart 3 måneder nå - kan ikke huske å ha hatt det sånn før jeg begynte på piller heller :klø: Har ikke testet på lenge nå, men er sikker uansett - tempen er nemlig lav, så ikke noe tegn på at det har foregått noe i kroppen nei Timen er mot slutten av uka, så blir spennende å høre hva legen sier Jeg mistenker PCO, men det finner de vel ikke ut av før en eventuell GU uansett? :klø: Og man tar vel ikke GU hos fastlegen? (GU-uvitende - kun hatt 1 i hele mitt liv ) Endret 2. mars 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. mars 2010 #559 Del Skrevet 2. mars 2010 Joda, man kan ta GU hos fastlegen. Jeg gjorde det forrige gang. Nesten 3 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #560 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Da har vi fått bekreftet dato for bryllup Da er det bare en milliom ting omtrent som må på plass før den tid :dåne: Synes det er alt for mye å tenke på jeg, og vi skal jo ha et så enkelt bryllup som mulig Det blir liksom litt mer avansert når man drar utenlands fant jeg ut... Mye papirarbeid og slikt i forkant må jo ordnes i landet vi skal til, og jeg er ikke akkurat lommekjent der Så nå frykter jeg at denne dagboka kan utarte til bryllupsdagbok i like stor grad som prøving Håper dere kan leve med det - vet jo at det er mange eks-bruder her iallfall Legetime i morgen - gruer meg faktisk litt jeg Skummelt hva legen kan finne dersom det foretas noen undersøkelser Og en annen ting, dere som har vært prøvere lenge, eller er gravide eller alt født, dere har sikkert hatt en HAUG med GU'er. Hvordan forbereder dere GU'en? Bare møter dere opp som ingenting? Jeg synes liksom litt synd på den stakkars legen som må i nærkontakt med hele området der nede jeg Jeg skal dit på ettermiddagen, og har jo da vært en hel dag på jobb, hva da med *kremt* intimhygiene? :klø: Før jeg skal til tannlegen pusser jeg jo tenna, men vanskelig å vaske seg nedentil når man kommer rett fra jobb Og hva med, ehm, friseringen? Pleier noen av dere å bry dere om slikt? (Mener ikke at man skal møte med nyfrisert plen altså, men kanskje ikke hippi-style heller? ) Jeg vil jo helst se velstelt ut liksom - vet jeg at jeg skal til legen for å sjekke en tå, så klipper jeg tåneglene liksom Er det bare jeg som er rar? Og hva gjør dere andre? :klø: *Edit* Vet at legen sikkert er profesjonell og ikke bryr seg stort uansett, men tenkte mer for egen selvfølelse. Og hva som er vanlig blant dere andre.... Endret 3. mars 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå