Gjest Marmot Skrevet 7. februar 2012 #3261 Del Skrevet 7. februar 2012 Så spennende tid du har forran deg. Masse, masse lykke til, Zia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. februar 2012 #3262 Del Skrevet 7. februar 2012 Nei mer enn 14 dager må det ikke gå. men hvis du har begynt å kjenne litt nå så kanskje lillegutt begynner å forstå poenget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. februar 2012 #3263 Del Skrevet 7. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 7. februar 2012 #3264 Del Skrevet 7. februar 2012 Hmm, nei, du fikk jo ikke fortalt takket være tidenes sladris Jeg går til lege fordi jeg ikke fant tonen med jordmor. Hadde nok heller valgt jordmor enn lege om vi hadde klikket, men det var null kjemi der dessverre. Om han skal komme i dag må det begynne å skje ting snart, og håper ikke på det, siden jeg er fryktelig trøtt i dag Men lurte litt på om du kunne få rett i natt altså, for da hadde jeg noen skikkelig ubehagelig kynnere/maserier. Har ikke blitt noe mer ut av det så langt, så gjenstår å se... Hehe, tror ikke man døøøøøør av å ikke få vite ting med en gang, men man blir jo så indelig spent og glad på de andres vegner her inne Dårlig kjemi ja, det er vel ikke det beste da nei! Var der ikke flere å velge mellom heller da? Veldig spent på om jeg tipper riktig jeg, selv om det begynner å bli knapt med tid :gjeiper: Her er ihvertfall fullmånen DIGER i kveld og lyser opp hele nabolaget Krysser ihvertfall fingrer og tær for at du slipper å holde på i flere dager når det først begynner Du får hvile deg så godt du bare klarer nå i innspurten! Tenk om bare kort tid er du mamma..... Om tippedatoen min går forbi legger jeg inn ny tipping på søndag 12 - morsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. februar 2012 #3265 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg har tippet at lillegutt skal komme idag så..... kjenner du noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 8. februar 2012 #3266 Del Skrevet 8. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #3267 Del Skrevet 8. februar 2012 Så spennende tid du har forran deg. Masse, masse lykke til, Zia! Takk for det Marmot Nei mer enn 14 dager må det ikke gå. men hvis du har begynt å kjenne litt nå så kanskje lillegutt begynner å forstå poenget? Tja, begynte å lure i går, for da hadde det jo vært litt murringer og slikt hele natta, og i tillegg var han helt vanvittig aktiv i går, men det ser dårlig ut i dag altså Dårlig kjemi ja, det er vel ikke det beste da nei! Var der ikke flere å velge mellom heller da? Veldig spent på om jeg tipper riktig jeg, selv om det begynner å bli knapt med tid :gjeiper: Her er ihvertfall fullmånen DIGER i kveld og lyser opp hele nabolaget Krysser ihvertfall fingrer og tær for at du slipper å holde på i flere dager når det først begynner Du får hvile deg så godt du bare klarer nå i innspurten! Tenk om bare kort tid er du mamma..... Om tippedatoen min går forbi legger jeg inn ny tipping på søndag 12 - morsdagen Det er jo flere jordmødre, men synes det var ekkelt å be om en annen, når jeg da kom til å se denne jordmoren hver gang jeg skulle til den andre... Beklager altså Ruccola, men tippinga di røyk Får notere deg for dato nr 2 - alle burde egentlig få en mulighet til når man går på overtid Jeg har tippet at lillegutt skal komme idag så..... kjenner du noe? Kjenner pent lite - litt nedpress/stikninger tror jeg, men ikke noe uvanlig egentlig... Beklager Tror ikke jeg ville belaget meg på noe spenning i dag altså, men skal aldri si aldri. Håper ikke han kommer i dag, for formen er elendig. Har sovet nesten 12 timer, men likevel føler jeg meg helt utslitt. Tror rett og slett jeg har sovet for mye - får være flinkere i natt og heller ha på vekkeklokke på morgenen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. februar 2012 #3268 Del Skrevet 8. februar 2012 Sov så mye du kan før han kommer ut og holder deg våken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. februar 2012 #3269 Del Skrevet 8. februar 2012 Han har enda tid på seg, ca 6 timer, lillegutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. februar 2012 #3270 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg tror du skal lytte til kroppen din Zia! Sov om den sier du skal sove! Og gå gjerne på kino eller restaurant i helgen om dere venter enda og har ork, for dere blir aldri mer bare dere to ÅÅÅååå dette her er så spennende at jeg til og med drømmer om deg Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. februar 2012 #3271 Del Skrevet 9. februar 2012 Jaja, så ble det ikke igår han valgte å vise seg frem, men uansett så er det bare litt over en uke til han er ute om han vil eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. februar 2012 #3272 Del Skrevet 9. februar 2012 Han kommer i morra! Helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 9. februar 2012 #3273 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg drømte i natt at han var kommet og du var inne og oppdaterte selv fem minutter etter fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #3274 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Kommer sterkere tilbake for kommentering av innleggene deres, men tenkte å slenge ut et raskt magebilde, 40+5, og ingen tegn til at lillegutt vil ut i dag heller *edit* Bildet fjernet Endret 13. februar 2012 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. februar 2012 #3275 Del Skrevet 9. februar 2012 Fine magehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. februar 2012 #3276 Del Skrevet 9. februar 2012 Så fin mage! Skjønner jo hvorfor han trives så godt inni der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. februar 2012 #3277 Del Skrevet 9. februar 2012 Så flott mage Du er jo ikke sånn kjempestor, så det må være deilig Kan tenke meg den lille koser seg godt inni der, men håper jo at han bestemmer seg for å komme ut å hilse på veldig snart også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. februar 2012 #3278 Del Skrevet 9. februar 2012 Fiiin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. februar 2012 #3279 Del Skrevet 9. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. februar 2012 #3280 Del Skrevet 9. februar 2012 Nydelig Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå