Pjusk Skrevet 28. desember 2011 #3121 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg har kjøpt inn blenda sensitiv som vi kommer til å bruke til lillegutt, i tillegg til Milo uten parfyme som vi kommer til å bruke på ulltøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #3122 Del Skrevet 29. desember 2011 Takk for tips - har skjønt at det enten er Neutral eller Blenda Sensitive som gjelder, og Milo uten parfyme til ull, eventuelt Nøstebarn sin ullsåpe. Så da får vi se hva vi finner i butikken, så vi kan begynne å vaske litt Den siste uka har det blitt stadig tyngre å puste - mulig mini i perioder ligger å presser mot lungene. Slitsomt altså Maksimalt 8 uker igjen nå - som virker som en eeeeevighet Satser heller på fødsel rundt månedskifte jan/feb - det virker mer til å holde ut med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 29. desember 2011 #3123 Del Skrevet 29. desember 2011 Hm, ser jeg har svart litt kjapt her Vi bruker Neutral tøymykner ja, men Blenda sensitive vaskepulver Milo kjøpte jeg uten parfyme, men den bruker jeg ikke mer! Syns ulltøyet luktet fjøs Så da får vi heller tro snuppa tåler den vesle dosen med parfyme, for jeg eeeeeelsker duften av den rosa miloen! Har også en dyr ullvask/ullshampo men den bruker jeg bare til ullteppet og hjemmestrikkede plagg Man skal ikke bruke skyllemiddel på ull, men jeg bruker alltid en ørliten skvett, for ellers bli tøyet så statisk elektrisk! Så trasig at det begynner å ta på pusten da Zia. Det skal hjelpe å ha det litt kjøligere i rommet, og å ta det med ro når du er tungpustet. Husk at du puster inn oksygen for to så forbruket er også større i tillegg til at lungene har mindre plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. desember 2011 #3124 Del Skrevet 30. desember 2011 Tenk at du er kommet så langt Zia! Det er helt utrolig! Mellom 4 og 8 uker igjen til du er innenfor normalen Ha et godt nytt år, dere har det største mirakelet fremfor dere i det neste året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #3125 Del Skrevet 30. desember 2011 Ulltøy som lukter fjøs høres veldig lite fristende ut, Ruccola Lollipop, ja, det er helt utrolig. Om drøye to uker er jeg 37 uker, og da er ikke tassen prematur lenger Men jammen kjennes det at han ikke virker særlig prematur lenger heller. Tror han har begynt å ligge stadig oftere med bena opp, altså hodeleie, hvilket jo er bra. Men samtidig har han funnet ribbeina mine, og det er mindre bra Blir spennende å se om han skjønner at han skal snu seg permanent snart. Foreløpig turner han fremdeles alle veier. Kjenner stadig spark mot sidene, og hikking motsatt side Særlig om natten, når jeg ligger. Mon tro for en raring som skjuler seg der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #3126 Del Skrevet 30. desember 2011 Oi, jeg er visst høygravid i dag jeg - 40 dager igjen Jaja, nok en bekreftelse på at det nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 30. desember 2011 #3127 Del Skrevet 30. desember 2011 Bare kjapt innom og :hoppe: for at du er Høygravid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. desember 2011 #3128 Del Skrevet 30. desember 2011 Høygravid allerede Tiden går virkelig fort Nyt den siste tiden der det bare er dere to, sov lenge, gå ut og spis, dra til frisøren osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 31. desember 2011 #3129 Del Skrevet 31. desember 2011 for høygravide Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. desember 2011 #3130 Del Skrevet 31. desember 2011 Høygravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 31. desember 2011 #3131 Del Skrevet 31. desember 2011 for høygravid! Ha en flott nyttårsfeiring i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 31. desember 2011 #3132 Del Skrevet 31. desember 2011 Innom for å ønske deg og dine et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. desember 2011 #3133 Del Skrevet 31. desember 2011 Woohoo Høygravid Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 31. desember 2011 #3134 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nytt år høygravide Zia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 1. januar 2012 #3135 Del Skrevet 1. januar 2012 Høygravid! Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #3136 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nyttår jenter Kjenner jeg er sliten i dag etter en stressende dag i går. Formen var helt elendig da vi endelig fant puta i 3-tiden. Og når formen er dårlig ved leggetider, så blir det heller dårlig søvn, så stup-trøtt i dag! Kanskje like greit, så blir det lettere å komme inn i normal døgn-rytme før jobb Dagen i dag har i stor grad blitt benyttet til å få oversikt over foreldrepenge-søknad. Tror jeg har på plass det meste nå - må ringe NAV med noen få spørsmål, samt avklare et par ting med arbeidsgiver, og så er det bare å sende i vei Siden man får mer utbetalt ved 100 % dekning, så lurte vi litt på den varianten og deretter søke min jobb om ubetalt permisjon, slik at lengden på mitt fravær totalt sett blir som ved 80 % dekning. Noen som har gjort dette? Eventuelt noen som vet hva man da bør tenke på i forold til rettigheter som forsvinner etc? Jeg mister vel kanskje rett til sykepenger og den slags? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 1. januar 2012 #3137 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg har også tenkt litt på den løsningen med 100% utbetaling og ulønnet permisjon siden det vil utgjøre minst 10000 for min del. Det med rettigheter i forbindelse med sykdom og ferie og sånn har jeg ikke tenkt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. januar 2012 #3138 Del Skrevet 1. januar 2012 Tenk at du er høygravid, herlig! Spark mot ribbene ja, det har denne tassen begynt med også Godt nytt år til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #3139 Del Skrevet 1. januar 2012 Alabama, ja, det er en del penger faktisk. La inn ca tall i den veilederen på sidene til NAV, og da ble det 13-14000 for vår del. Trolig vil mannen gå enda mer opp i lønn innen hans permisjon begynner, og da blir det muligens enda mer å tjene på det Får google det litt tror jeg, men synes uansett det er vanskelig å finne alt for mye informasjon om det... Lucky - stakkars deg som har en tass som alt nå har funnet ribbeina dine Vet at noen babyer er flinkere enn andre der Tror jeg har sluppet ganske billig fra det i forhold til mange Til uka skal vi ut og shoppe inn de siste store tingene til tassen, og jeg skal begynne å rydde inn klærene hans i skapet, og klargjøre rom, senger etc. Det kommer til å bli helt utrolig koselig - gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #3140 Del Skrevet 4. januar 2012 Hmm, de siste par dagene har kynner-aktiviteten plutselig tatt seg opp kraftig. Jeg har vært hjemme et par dager, og ryddet/vasket en del, og da ble det fryktelig mye kynnere. Har ikke hatt det så ofte tidligere i svangerskapet, så det føles litt skummelt Det roer seg når jeg setter meg ned og hviler, men med en gang jeg er oppe og gjør noe, så begynner det igjen... Er det egentlig farlig om det blir en del kynnere nå? Kan det utløse en tidlig fødsel? Jeg er jo uansett såpass langt at det neppe er stor risiko for mini om han kommer nå, men jeg kunne godt tenke meg at han holder seg inne litt lenger, så vi blir litt mer klare her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå