Zia Skrevet 17. november 2011 Forfatter #3041 Del Skrevet 17. november 2011 Hmm, det var visst ikke bare-bare med den vondten nei, lurer på om jeg forstrakk noe... Var veldig nær en legevakt-tur i går, for tror nesten aldri jeg har hatt så vondt jeg... Har lokalisert seg mer til side/rygg nå, så skal høre med legen på kontroll i dag. Er jo helt håpløst vondt Merkelige greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 17. november 2011 #3042 Del Skrevet 17. november 2011 uff da. bra du får sjekket det da, skal jo ikke gå rundt med masse vondt Lykke til og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 17. november 2011 Forfatter #3043 Del Skrevet 17. november 2011 Sikker på at det hadde hjulpet mer med ibux, men det kan man jo ikke ta som gravid... Hva man ikke går gjennom for den lille... Håper legen har noen fine piller jeg kan ta ta som ikke skader tassen. Jeg har ikke tatt noe medisiner så langt i svangerskapet, bortsett fra hostesaft noen få ganger. Litt surt å måtte ta noe nå, men må man, så må man... Har prøvd paracet nå, men begrenset virkning av det, så vet ikke om det er noen vits... Auuuuu *klage* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 17. november 2011 #3044 Del Skrevet 17. november 2011 Hvordan gikk det hos legen Zia? Har skrevet litt om mine erfaringer med ull, og tenkte å dele dem med deg Har ull i Joha, janus, tom og trine(sparkjøp) stilongs, devold, cubus og name-it. Joha syns jeg er suveren! Har bodyer og formsydde strømpebukser. De er like flotte etter mange vask! ser ikke brukt ut engang! Tynn og deilig til å ha under andre plagg Hadde også en selebukse i str 50 helt i starten. denne vokste hun raskt ut av, men det har hun gjort i helplagg fordi hun er lang Men den buksa var superfantastisk god! Janus har vi kun bodyer i. De er også like fine etter mange vask! Myke og gode Tom og Trine har jeg hjelmlue, en tykkere ullfrottèdress som jeg har kjøpt selv, og så har jeg noen bodyer og et ullfrottesett som vi har arvet. hjelmlua er like fin etter et par vask, ullfrottèdressen har jeg ikke vasket enda, men den nuppper seg endel allerede, så vil tippe på den nupper endel i vask også. For det ullfrottèsettet jeg arvet er ihvertfall godt nuppete Men det er ubeskrivelig mykt og godt da! Bodyene er like fine Stilongs har jeg en body og en stilongs de er like fine men bare vasket to ganger enda jeg arvet en nattdrakt og en body, i Teddystilings tror jeg det heter. de er veldig nuppete, men ble kjempebra etter en runde med nuppemaskinen! Devold elsker jeg! Har heldrakt og body i den tynne ulla (multisport-røde esker) og en stilongs i den tykke (active-blå esker) like flotte etter mange vask! Cubus har tynn heldrakt, hjelmlue og bodyer. like fine etter flere vask tynne og gode Name-it har bodyer, ullsokker og en strømpebukse. Bodyene ser veldig bra ut (er forresten store i str ) mens sokkene og strømpebuksa er innmari nuppete! Men veldig myke og gode, og jeg har tatt nuppemaskinen på dem et par ganger, da kommer de seg litt. Det som er så flott med Ull er at det er godt og tøyelige og kan fint kjøpes litt stort så har man dem leeeenge! Bare bretter opp armen Vi bruker ulla mye lenger enn bomullsbodyene ihvertfall! Har bare pakket vekk 2 ullbodyer sålangt Husk forresten på å vere litt forsiktig når en åpner knappene, vet de lett rakner der, husker det fra barnehagene Det var mine erfaringer og synspunkter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. november 2011 #3045 Del Skrevet 17. november 2011 Hvordan går det nå Zia? Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 18. november 2011 #3046 Del Skrevet 18. november 2011 Merker jeg blir litt redd når du ikke har vert innom her igjen jeg.... Håper alt er bra med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. november 2011 #3047 Del Skrevet 18. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 18. november 2011 #3048 Del Skrevet 18. november 2011 Håper det var en uskyldig muskelstrekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 18. november 2011 Forfatter #3049 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Oi oi, unnskyld jenter! Ikke meningen å bekymre noen! Dagen i går gikk med til å prøve å holde ut vondtene - legetimen ble utsatt, så først kommet til legen i dag. PC-surfing var ikke veldig aktuelt i går, siden jeg knapt orket å stå, ligge eller sitte For det første er alt bra med tassen - han har det storveis, og boltrer seg rundt og rundt nedi der. Legen fant nesten ikke hjertelyden hans i dag, siden han lå ekstremt langt ut på den ene siden Det er dog verre med meg - altså ikke noe farlig, men fryktelig vondt. Og kan ikke ta noe annet enn paracet, som hjelper omtrent ingenting. Legen mente det var en låsning, men er ikke så mye å gjøre med det annet enn å se ann noen dager om det roer seg. Om jeg ikke er bedre om noen dager må jeg evtentuelt til en kiropraktor eller noe, men håper det skal roe seg. Litt surt å vite at paralgin forte og ibux sikkert kunne gjort det helt smertefritt, men det er jo bare sånn når man har en liten i magen... Får ikke gjort stort nå heller, så dagen består mest i å prøve å lindre vondtene i alle mulige merkelige posisjoner Paraceten gir meg maks en time med tilnærmet null smerter, men kan jo bare ta det hver 8. time Så nok klaging herifra nå - får bare bite tenna sammen og holde ut - alt for nurket i magen! SF-målene mine var helt gjennomsnittlige, og urinprøven fin-fin, så selvom mor ikke er i form, er iallfall tassen i form, og det er det eneste som betyr noe Må avlyse et planlagt vennebesøk til Vestlandet i helgen da, og mannen vil helst ikke dra alene, men har fått overtalt han nå - jeg er jo ikke mye til selskap uansett, så da blir det hjemme-alene-helg i paracet-rus her Endret 18. november 2011 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 18. november 2011 #3050 Del Skrevet 18. november 2011 Det var jammen godt å høre Zia! la meg med en dårlig følelse i magen i går nemlig Da ønsker jeg deg supergod bedring og håper det går over like plutselig som det kom! Håper helgen blir noenlunde bra tross alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. november 2011 #3051 Del Skrevet 18. november 2011 Godt å høre at det går greit med deg sånn etter forholdene Håper du får en så flott helg som mulig sammen med paracet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. november 2011 #3052 Del Skrevet 19. november 2011 Uff de vondtene høres ikke gode ut Men godt alt står bra til med lillegutt God bedring til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 20. november 2011 #3053 Del Skrevet 20. november 2011 Så fint at alt stod bra til med den lille, selv om det ikke høres godt ut å være deg akkurat nå. Du får ta det pent noen dager. Er det forresten annen dosering av paracet for gravide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 20. november 2011 Forfatter #3054 Del Skrevet 20. november 2011 Legen sa at det var samme dosering som gravid, men prøver uansett å begrense det så godt jeg kan. Har fått den ene søsteren min til å flytte inn for helgen, i mannens fravær, så får god pleie i allfall - sitter for det meste helt i ro i tv-stua, og kommanderer "tjeneren" min til å hente alt mulig rart til meg Kjekt med slekt Heldigvis er lillegutt i magen snill med mor, og sparker minimalt i retning ryggen/siden der det gjør vondt - han er så søt altså Fordelen med ryggvondt, så lenge det er på et visst nivå, er at man får gjort usedvanlig mye stille-aktiviteter a la strikking og tv-titting, så produksjonen er upåklagelig, og jeg er særdeles oppdatert på tv-fronten Mannen har fått instrukser om å kjøpe med påfyll av garn, slik at jeg ikke skal gå tom til uka. Redd for å gå tom allerede i kveld, siden han først er tilbake i morgen, men får vel overleve det Så alt i alt - en grei helg, med litt hjelp av tjener, paracet, tv'n og strikkepinnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 20. november 2011 #3055 Del Skrevet 20. november 2011 Skjønner at du ikke vil ta for mye smertestillende, men det er ikke bra å ha vondt heller. Håper det gir seg snart! Kos deg med strikkingen og tjeneren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. november 2011 #3056 Del Skrevet 21. november 2011 for fornuftig bruk av "dødtid"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. november 2011 #3057 Del Skrevet 23. november 2011 Håper ryggen er bedre Godt du fikk god hjelp fra søster i helgen, godt med gode venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 24. november 2011 #3058 Del Skrevet 24. november 2011 Hvordan går det Zia? Håper ryggen er bedre! Har dere tenkt på navn til bebisen forresten? Tar gjerne imor en PM med alternativene deres om dere har noen (Nyskjerrig ) Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. november 2011 #3059 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Håper søt står bra til med dere Har dere tenkt på navn til bebisen forresten? Tar gjerne imor en PM med alternativene deres om dere har noen (Nyskjerrig ) Natta! Er nysgjerrig jeg også Endret 25. november 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. november 2011 #3060 Del Skrevet 27. november 2011 Håper ryggen blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå