Tinio Skrevet 3. oktober 2011 #2881 Skrevet 3. oktober 2011 Det der har jeg også kjent, at de prøvde å sparke seg ut igjen. Og så er det lite deilig når de bruker blæra som trampoline, det er nesten verre! Og de hopper hardere jo tyngre de blir.
Zia Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #2882 Skrevet 3. oktober 2011 Ja, nevnte for mannen at når den lille har slik kraft med vekt på en knapp halv-kilo, så kan jeg ikke si at jeg ser mer frem til at vekta skal 7-dobles Men for all del - det er jo litt av et luksus-problem, så skal nok overleve det altså
*Lollipop* Skrevet 3. oktober 2011 #2883 Skrevet 3. oktober 2011 Leser selv om jeg ikke skriver så mye...
Tinio Skrevet 3. oktober 2011 #2884 Skrevet 3. oktober 2011 Hehe vi får håpe lillegutten skjønner at han må snu seg med hodet ned igjen etterhvert når han er blitt større. Jeg hadde føtter både oppe og nede, og må si det var mest behagelig å bli sparket oppe altså. Men det er jo mest herlig med denne sparkingen da! Det betyr jo at de koser seg inni magen.
Gjest Ruccola Skrevet 3. oktober 2011 #2885 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg hadde en snuppe som var så rolig i magen jeg. Hadde kanskje bare ca 10 ninjaspark totalt. Men så lå hun med hodet ned hele veien, og var sikkert festet veldig tidlig for så lenge jeg har kjent henne tydelig, har hun lagt på samme sted. Jeg er i tillegg ganske lang i ryggen, så selv om jeg ikke er høyere enn 170 så hadde hun bra med plass tror jeg
Zia Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #2886 Skrevet 3. oktober 2011 Leser selv om jeg ikke skriver så mye... Det skjønner jeg godt! Tinio: Ja, håper han bare turner rundt mens han kan, og snart skjønner at opp-ned er best Ruccola: Så rolig vesla må ha vært da! Sikkert deilig å slippe de kraftsparkene, så lenge du likevel kjente henne greit. Jeg er nok ikke særlig lang i ryggen, så blir nok dårlig med plass her etter hvert
Pjusk Skrevet 3. oktober 2011 #2887 Skrevet 3. oktober 2011 Må si jeg liker det best når h*n sparker oppover jeg også. Luringen her har en tendens til å bruke blæra som trampoline, og det er ikke akkurat behagelig Men det er veldig koselig med spark da
Småkjekset Skrevet 3. oktober 2011 #2888 Skrevet 3. oktober 2011 Herlig med bevegelser, men kan skjønne at disse kraftsparkene ikke er noe særlig. for 22 uker!
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2011 #2889 Skrevet 3. oktober 2011 Bare vent til sparkene oppover blir til harde karatespark som nesten knekker ribbeina, så får vi se hvilken vei dere foretrekker Er veldig koselig med spark! Men må si jeg ikke liker sparkene hvor det kjennes ut som om føttene kommer ut av magen, eller at ribbeina blir mørbanket
Zia Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #2890 Skrevet 3. oktober 2011 Skjønner at vi ikke skal klage over bruk av blære som trampoline og forsøk på å sparke ut underliv nei... Vi har tydeligvis værre ting i vente Fant en søt babygym på en norsk nettside nå, men aner ikke om det er noe poeng å ha. Tenkte uansett ikke å kjøpe det før etter tassen er født, men om jeg snubler over en nå som er fin, så kan det jo ikke skade å være tidlig ute... Er det noe poeng å ha slike babygym'er tro? Eller ser det bare fancy ut? Hvor gamle er småtassene når de evt får noe utbytte av å ligge der og underholdes?
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2011 #2891 Skrevet 3. oktober 2011 Har du link til den siden med babygym? Jeg har heller ikke kjøpt enda, vet heller ikke hvilken jeg skal kjøpe. Eneste jeg vet er at jeg skal ha en med masse sterke farger. Har sett noen som er veldig fargenøytrale, blant annet en som var på ene babybutikken her, men føler det blir litt bortkastet, da babyen tiltrekkes av sterke farger, ikke bare av utformingen på lekene som henger der. Aner ikke når de får utbytte av babygym, jeg. To måneder gammel, kanskje?
Zia Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #2892 Skrevet 3. oktober 2011 Teriyaki, jeg fant en del på lekmer.no. Den jeg synes var søt var fra Infantino, og ligger ute med pris på rett over kr 500,-. Her er den: http://lekmer.no/barn-og-baby/babylek/babygym-og-lekematter/infantino-babygym-vintage-twist-n-fold Den så veldig søt ut synes jeg, og masse farger, samt søte bamser. Og virker smart at den kan "brettes" liten Nå er den ikke tilgjengelig akkurat nå, men man får vel tak i den en plass, evt at de får den inn igjen senere
*Lollipop* Skrevet 3. oktober 2011 #2893 Skrevet 3. oktober 2011 Visste ikke at det fantes så mange forskjellige babygym
Gjest Ruccola Skrevet 3. oktober 2011 #2894 Skrevet 3. oktober 2011 Vi har en lignende den der, og den er super! Vesla elsker å ligge å titte seg i speilet Har ikke helt oppdaget lekene som henger enda - de henger litt for høyt, så vi har forlenget festene på dem litt Men hun begynner å få litt mer kontroll på hendene sine nå, så hun veiver med armene og dulter til figurene
TuttaV Skrevet 3. oktober 2011 #2895 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har ikke tenkt til å kjøpe babygym jeg... Det vil jo være mest interessant for dem i den perioden hvor de aktivt følger ting med øynene og prøver å gripe etter dem. Så fort de begynner å bli litt bevegelige kan det bli krøll med at de blir liggende helt feil osv. Ser for meg at dette er max et par mnd, så når jeg ikke synes de er spesielt pene å se på og i tillegg tar mye plass, så dropper jeg det helt. Frøkna skal heller få ligge på magen litt og strekke seg etter ting, også fins det en lekesak som går an å feste til vippestolen vi skal kjøpe. Tenker at det holder... Så koslig med masse bevegelser om enn på uheldige steder. I natt kjørte M show i magen min, så ut som den levde sitt eget liv
Pupsilure Skrevet 3. oktober 2011 #2896 Skrevet 3. oktober 2011 Min gutt brukte babygymmen aktivt fra 2 mnd til 6-7 mnd. Ville aldri vært foruten! Han lå opptil en time av gangen, flere ganger hver dag. Syns den var veldig fin, den du linket til Det finnes også en veldig fin en fra Lamaze med en snurreplate på, så babyen kan ligge på magen og snurre seg rundt. Den vil jeg ha til nestemann
Zia Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #2897 Skrevet 3. oktober 2011 Oi, skjønner at dette er nok et område der jeg har null kunnskap - igjen strålende med tips Skjønner at du blir satt ut Lollipop - man lærer noe nytt hver dag Bra at babyene deres, Pupsi og Ruccola, likte babygymen da Snurreplate hørtes veeeeldig fancy ut Har sett mange varianter jeg ikke synes er fine i det hele tatt - veldig mye grelle farger og plastikk. Mulig det er suksess for babyen, men ikke like mye for meg, så skjønner hva du mener Tutta Vi har uansett god plass til en slik sak i stua, og synes egentlig 500 kr var ganske billig, så ingen krise om det ikke brukes, eller om han hater den. Har sett noen uten så mye farger også - men da synes jeg liksom poenget forsvinner - det kan da ikke være så artig å ligge på et ensfarget pledd liksom
Gjest Alabama Skrevet 3. oktober 2011 #2898 Skrevet 3. oktober 2011 Visste ikke at det fantes så mange forskjellige babygym Ikke jeg heller!
Susan Sto Helit Skrevet 4. oktober 2011 #2899 Skrevet 4. oktober 2011 Den så fin ut den. Praktisk at det var speil på siden. Det er fint når de snur seg over på magen. Mener også å huske at det var fra 2 mnd til de kunne åle seg at babygym var morsomt. Vår kunne brukes på to måter da. Man kunne feste lekene både i bøylen over ungen, OG i en kant rundt, sånn at det var noe å se på når man snudde seg på magen og. Noe av det viktige er at lekene kan flyttes/byttes ut. Så ikke babyen blir lei.
Zia Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #2900 Skrevet 4. oktober 2011 Jammen meg litt å tenke på med babygym også Tror jeg må slutte å tenke så mye jeg, og bare gjøre i stedet Susan: Å kunne bytte ut leker er sikkert viktig ja - skjønner jo at det kan bli kjedelig å kikke på de samme tingene i evigheter - da hadde jeg og blitt lei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå