Teriyaki Skrevet 5. september 2011 #2761 Skrevet 5. september 2011 Her har jeg jammen meg ikke fått med meg at det var i dag du hadde UL! Tenk at du er kommet så langt på vei, da! Litt kjedelig at dere ikke fikk vite kjønn! Men desto mer spenning. Viktigste er jo at den lille er frisk og fin. Jeg vet ikke om noe særlig om det du spør om, men jeg vil tro du egenltig ikke trenger å bekymre deg så veldig i alle fall. Siden det i de fleste tilfeller går bra
Småkjekset Skrevet 5. september 2011 #2762 Skrevet 5. september 2011 Så flott at alt stod bra til på ul Dere får se om det blir ny ul etterhvert for å se hva som skjuler seg der inne
Zia Skrevet 6. september 2011 Forfatter #2763 Skrevet 6. september 2011 Vi vurderer sterkt en ny UL ja - spørsmålet er bare om vi skal ta en med en gang, eller vente til 3D om ca 10 uker. Klarer iallfall ikke vente helt til fødsel, som Ruccula - guri så imponerende det var Forøvrig har jeg hatt et snev av matlyst igjen de siste dagene Lenge siden jeg har hatt LYST på noe mat i det hele tatt, men nå er det faktisk enkelte ting som til og med kan friste litt Håper det er nå knallformen i andre trimester (som man hele tiden hører om, men ikke ser noe til ) virkelig skal slå til
TuttaV Skrevet 6. september 2011 #2764 Skrevet 6. september 2011 for matlyst! Jeg hadde heller aldri klart å vente til fødsel med første... Det blir litt annerledes med nummer 2 tror jeg, for da er alle innkjøp o.l. gjort. Men aldri førstemann Håper du får en fin tirsdag
Lucky? Skrevet 6. september 2011 #2765 Skrevet 6. september 2011 Så godt matlysten er på vei tilbake Så det er en liten sjenert baby du har i magen Får håpe den viser seg frem neste gang dere skal å ta en titt da
Zia Skrevet 6. september 2011 Forfatter #2766 Skrevet 6. september 2011 Godt å se flere utålmodige sjelder når det gjelder kjønn Lucky, jeg vet ikke om h*n er så blyg, for den lå nesten på trass og spriket med bena i alle mulige retninger, men den sørget hele tida for at navlestrengen var plassert strategisk Så min teori er at det er en liten rampete luring, og ikke en blyging - iallfall ikke om den har arvet noen gener fra faren sin Satte ny middagsrekord i dag også - og så langt har det ikke kommet opp igjen
Zia Skrevet 6. september 2011 Forfatter #2767 Skrevet 6. september 2011 Ser forøvrig ut til at tassen liker mat, for nå kjente jeg bevegelser der inne ja
Småkjekset Skrevet 6. september 2011 #2768 Skrevet 6. september 2011 Ser forøvrig ut til at tassen liker mat, for nå kjente jeg bevegelser der inne ja
Lucky? Skrevet 6. september 2011 #2769 Skrevet 6. september 2011 Så herlig Gleder meg til jeg kan kjenne bevegelse der inne også
Becky1 Skrevet 6. september 2011 #2770 Skrevet 6. september 2011 Hva mener du med i dyp sete? Morkaka mi lå og foran, men det flyttet seg opp i god tid før fødsel M ville heller ikke vise seg frem første gang, men jordmor trodde det var jente (selv om hun ikke sa det da). Dette viste seg jo å stemme Å, det er så gøy å få vite kjønn. Husker jeg ble litt lei meg på gutten sine vegne, men og kjempeglad for at jeg fikk jente. Ønsket meg jo begge deler på hver sin måte. Du får nok vite det på enten 3D eller neste UL
Pjusk Skrevet 6. september 2011 #2771 Skrevet 6. september 2011 Ser forøvrig ut til at tassen liker mat, for nå kjente jeg bevegelser der inne ja Det er så koselig å kjenne bevegelser fra den lille
*Lollipop* Skrevet 7. september 2011 #2772 Skrevet 7. september 2011 Det må være helt fantastisk å få kjenne livet som rører seg der inne
Zia Skrevet 8. september 2011 Forfatter #2773 Skrevet 8. september 2011 Hva mener du med i dyp sete? Morkaka mi lå og foran, men det flyttet seg opp i god tid før fødsel M ville heller ikke vise seg frem første gang, men jordmor trodde det var jente (selv om hun ikke sa det da). Dette viste seg jo å stemme Å, det er så gøy å få vite kjønn. Husker jeg ble litt lei meg på gutten sine vegne, men og kjempeglad for at jeg fikk jente. Ønsket meg jo begge deler på hver sin måte. Du får nok vite det på enten 3D eller neste UL Dypt sete betyr at morkaken sitter langt ned, men ikke foran åpningen. Hun fikk ikke sett helt ordentlig, men så tydeligvis at den var langt nede iallfall, så da ble det krysset av for "dypt sete" på skjemaet... Hun regnet med at alt var fint, og det tror jeg også - den har jo god tid til å flytte seg oppover, som din Så moro at M var helt lik. Om jordmor tippet rett her, så kan det jo fort bli en M på oss også Tenker akkurat som deg jeg og - at jeg blir lei meg for å "miste" det andre kjønnet, uansett hva det blir. Man vil liksom ha begge deler, skjønner akkurat hva du mener Kjenner rett som det er noen små dult der inne nå - det ser så koselig Føles nesten som om det er først nå man virkelig begynner å faktisk knytte bånd til den lille - vi kan liksom ha litt "kontakt"
Becky1 Skrevet 8. september 2011 #2774 Skrevet 8. september 2011 Min lå og akkurat ikke over åpningen. Fikk beskjed om at den ikke kunne bevege seg feil vei, altså over åpnningen, heller andre veien - noe den gjorde Ja, stemmer det. Dere vil jo ha samme navn som min lille M Herlig med små spark Snart blir de riktig så harde
Zia Skrevet 9. september 2011 Forfatter #2777 Skrevet 9. september 2011 Håper dere alle sammen får en flott helg også Ser iallfall ut til å bli her - så lover godt for nydelig høstvær hele helgen!
Neytiri Skrevet 9. september 2011 #2778 Skrevet 9. september 2011 Hehe nå trodde jeg du skulle få gutt da du skrev tassen i boka til Becky. Lenge siden jeg har vært innom og gurimalla du nærmer deg jo halveis Så hærlig med spark og dulting da, er faktisk det eneste jeg savner ved å ha magen Håper formen din stiger da, jeg vet alt for godt hvordan det er å ikke kunne spise eller føle seg kvalm Ha en fin helg
Lucky? Skrevet 9. september 2011 #2779 Skrevet 9. september 2011 Så herlig med små dult Ha en fin helg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå