Zia Skrevet 1. september 2011 Forfatter #2741 Skrevet 1. september 2011 Jeg har forresten forelsket meg i denne, fra Gjestal: Om det blir en liten jente her, så spørs det om den må produseres etter hvert. I og med at det er større størrelse får jeg iallfall god tid på meg
Lucky? Skrevet 1. september 2011 #2742 Skrevet 1. september 2011 Så nydelig strikke jakke Fin farge også, veldig glad i lilla Vet ikke hvor tidlig det kan sees på ultralyd egentlig jeg, tenkte å spørre i sta, men glemte det... Lurer også veldig på om det er en gutt eller jente...har litt guttefølelse jeg også
Pupsilure Skrevet 1. september 2011 #2743 Skrevet 1. september 2011 Vi fikk beskjed om at man muligens kunne se kjønnet i uke 13, men da vi kom tilbake kunne han ikke se det allikevel. Men i uke 16 ble det avslørt Klarte ikke å vente til den ordinære ulen engang
Zia Skrevet 1. september 2011 Forfatter #2744 Skrevet 1. september 2011 Jeg har også hørt at det KAN være mulig i uke 13, men tror det er vanskelig å si noe presis da, og så bør man vel ha en god porsjon flaks...
Teriyaki Skrevet 1. september 2011 #2745 Skrevet 1. september 2011 Det blir spennende å høre når du har vært på UL! Det er så fantastisk, og så koselig å få vite kjønn! Nå når jeg har vist at jeg venter gutt i 11-12 uker, så hadde det vært veldig rart om det plutselig skulle kommet ut en jente. Men vi VET at det er gutt..Er virkelig ingen tvil etter å ha vært på 3D Jordmora filmet til og med utstyret hans, så vi har en film av det, vi..hehe.. Og det er jo som du sier, to helt forskjellige opplevelser. Man blir nok like glad i barnet enten det er gutt eller jente, likevell er det forskjeller. Jeg ser for meg han dra på fisketur med pappaen sin, spille fotball og digge pelle politibil.. Hadde jeg ventet en jente, så hadde jeg nok sett for meg andre ting. Men så klart, for alt jeg vet så blir han superhekta på balettdansing og dukkeleking
FrkHøne Skrevet 1. september 2011 #2746 Skrevet 1. september 2011 Så morsomt med ordniær UL snart Den strikkejakken var kjempefin! Muligens stjele den idéen
TuttaV Skrevet 4. september 2011 #2747 Skrevet 4. september 2011 Jeg vil også tippe! Jeg gjetter på en liten pjokk Håper du har en god helg
Gjest Ruccola Skrevet 4. september 2011 #2748 Skrevet 4. september 2011 Jeg tror du har en jente i magen din Ziamor
Gjest Ruccola Skrevet 5. september 2011 #2750 Skrevet 5. september 2011 (endret) Jeg har forresten forelsket meg i denne, fra Gjestal: Om det blir en liten jente her, så spørs det om den må produseres etter hvert. I og med at det er større størrelse får jeg iallfall god tid på meg Fantastisk nydelig! Ser ut til at vi har veldig lik stil Jeg også liker det enkelt, uten mye farger og dillerier Er det lov å spørre om mønsteret ligger på nett noe sted...? Eller om du har det hjemme og kan sende meg....? Den der hadde vert flott på snuppa mi utenpå finkjolen til 17 mai.... (vi bor jo ikke i nærheten av hverandre så det må vel gå greit ) Endret 5. september 2011 av Ruccola
Småkjekset Skrevet 5. september 2011 #2752 Skrevet 5. september 2011 Masse lykke til på ul Zia, uansett om det er i dag eller i morgen
Zia Skrevet 5. september 2011 Forfatter #2754 Skrevet 5. september 2011 Fantastisk nydelig! Ser ut til at vi har veldig lik stil Jeg også liker det enkelt, uten mye farger og dillerier Er det lov å spørre om mønsteret ligger på nett noe sted...? Eller om du har det hjemme og kan sende meg....? Den der hadde vert flott på snuppa mi utenpå finkjolen til 17 mai.... (vi bor jo ikke i nærheten av hverandre så det må vel gå greit ) Ja, ikke sant den er nydelig? Synes fargen var pen også, men der kan man jo alltids variere. Men jeg er fryktelig svak for lilla for tiden altså... Jeg har ikke mønster dessverre, og tror ikke det ligger på nett - tror det må kjøpes enten direkte fra Gjestal, eller hos en forhandler. Det er bare å "stjele" i vei altså - jeg er IKKE nærtagende på slikt - bare glad til om jeg finner noe fint jeg kan dele! Og så er det jo supert om du kan være prøvekanin for meg da
Zia Skrevet 5. september 2011 Forfatter #2755 Skrevet 5. september 2011 Og så da... Dagens UL-update! Vi holdt på å komme for sent - KRISE!! Det var jo min feil igjen det da - jeg tror jo alltid vi har så fryyyyktelig god tid... Jordmor var veldig hyggelig, og tok seg god tid. Hun forklarte hva alt var, og målte og målte. Alt så flott ut, så kjente at det var godt å få det unnagjort. Enda lettere til sinns nå - vi har en aktiv liten mini-bebis i magen, og den vinket til og med til oss i det jordmor tok bilde Ingen stor endring i termin. Jeg er i følge jordmor 18+1 i dag, og termin ble satt til 6. februar. Og så da - det dere alle sikkert har ventet i spenning på Gutt eller jente? *trommevirvel* VI VET IKKE !! Den lille vrange luringen lå med navlestrengen MIDT mellom bena, og nektet plent å gi noen hint om noe som helst Jordmor kikket og kikket, men neeeeeida Om hun skulle velge, så tippet hun jente, men det var ikke akkurat særlig sikkert, så vi er like usikre enda. Så dermed blir visst tippelisten min stående åpen enda litt lenger ser det ut til....
Pjusk Skrevet 5. september 2011 #2756 Skrevet 5. september 2011 jeg tror det må være noe med februar-babyene våre. Vår hadde også navlestrengen i veien men godt å vite at bebisen deres så ut til å ha det fint i allefall
TuttaV Skrevet 5. september 2011 #2758 Skrevet 5. september 2011 for tisseluring med navlestrenging.... Men kjempefint å høre at alt sto bra til! Blir det ny UL på dere?
Pupsilure Skrevet 5. september 2011 #2759 Skrevet 5. september 2011 Men fint at alt ser bra ut da, det er jo tross alt det viktigste Stemmer for ny ul
Zia Skrevet 5. september 2011 Forfatter #2760 Skrevet 5. september 2011 Vi vurderer ny UL ja Vi hadde jo kanskje tenkt oss på 3D i uke 28, men det virker litt lenge til nå synes jeg Jeg ble uansett satt opp på ny UL i uke 32 pga morkake på fremre vegg, i dypt sete... Har googlet det litt og synes det virker litt skummelt med potensiell blødningsfare. Det ser jo ut til at det vokser seg til hos de fleste, men frem til neste kontroll synes jeg det blir litt ekkelt med lange flyturer etc... Er jeg i overkant pysete?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå