Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Ja, du får prøve å gomse i deg det du klarer nå. Prøv å kos deg med litt lakris og kjeks på sengekanten :jepp: Hvor ofte kam man gjøre det med god samvittighet liksom ;)

Spennende med UL :hoppe: Vil dere vite kjønn? Har du/dere noen følelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra du gleder deg sånn da lollipop - skjønner følelsen :fnise:

Vi vil vite kjønn ja - all ære til de som klarer å ikke vite når de har muligheten - det hadde jeg ALDRI klart :daane:

ER supernysgjerrig på hva det er som skjuler seg der inne :hoppe:

Har alltid innbilt meg at det blir en gutt, men det var liksom sånn lenge før jeg i det hele tatt ble gravid også, så det er vel egentlig ikke en følelse knyttet spesielt til dette svangerskapet...

Har egentlig ingen stor følelse den ene eller andre veien nå - noen dager tenker jeg at det MÅ være gutt, men så neste dag, så får jeg en jente-feeling :vetikke:

Jeg har tippet gutt da, på tippelista mi - må jo velge en av delene så... :ler:

Håper at den lille er medgjørlig på UL'en iallfall, men så langt har det vist seg å være en luring, og det ligger visst i familien også, så skeptisk til om vi får vite :snurt:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare kommentere at jeg sitter her med et stoooort smil om munnen! Blir så glad hver gang jeg går inn i boka di Zia. Hvis jeg blir gravid en gang i tiden så vil jeg ha deg som sladrisen min, bare sånn at du er forberedt på et spørsmål :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig skrevet av deg, Lollipop :klemmer:

Og selvsagt vil jeg være sladris for deg, NÅR du blir gravid! Det skal jo bli junibaby har jeg bestemt nå, men om dere bestemmer dere for noe annet, så skal jeg med glede sladre uansett altså :nigo:

Jeg klarer ikke helt å forstå at vi faktisk skal ha en liten en enda heller - jeg kjenner jo ingenting, og ikke har jeg mage enda heller.

Med litt godvilje en bitteliten bulk, og kanskje noen pussige romlinger/bevegelser i magen, men det er liksom for lite til at ting er virkelig. Det skal jo være plass til en 17 cm lang tass der inne nå - 17 cm :overrasket: Det er faktisk ganske mye!

Jaja, så lenge det går opp for oss før ungen kommer, så er det tross alt det viktigste - godt man har 9 måneder på seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk også en sterk gutte-følelse på deg, Zia :jepp: ikke det at tippe-statistikken min er så mye å skryte av da :fnise:

Jeg skjønner forresten godt hva du mener med at det ikke helt har gått opp for deg enda at det er en liten tass inni magen din. Har ikke helt gått opp for meg enda heller, enda jeg kjenner liv omtrent hver dag og har en godt synlig mage allerede :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fy søren altså, 17 cm er ganske mye! :overrasket:

Så morsomt at du har guttefølelsefølelse, Pjusk! Blir spennende å se altså!

Her er lista med de som har tippet:

:babygutt:

Marmot

GUNS

Lollipop

Tinio

Lucky

Pjusk

:babyjente:

Becky

Alabama

Mary Poppins

Spatula

FrkHøne

Selvom jeg ikke helt klarer å tro at det er noe der inne, så har jeg likevel begynt å snakke til den :fnise:

Her forleden dag beklaget jeg til den at jeg ikke lagde bedre forhold for h*n, siden jeg er i så sjaber form om dagen... :rolleyes:

Jaja, godt man ikke har blitt tussete :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg tipper du har en liten jente i magen :jepp:

Blir spennende for dere å vite det om ikke så mange dagene :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker da Lilletassen var 18 cm i fjor sommer og da kjøpte jeg en bamse som var 18cm for å gi til mannen :fnise: Helt utrolig når jeg ser den nå og tenker at Lilletassen var i magen da og var såpass liten...

Jeg tipper jente på deg forresten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er tippelisten oppdatert - og det er faktisk helt jevnt for gutt/jente.

Så takk for hjelpen da jenter - jeg som er så i tvil selv, og tydelig at dere er det også :lol:

Jeg prøvde å fortelle mannen om lengden til den lille i dag, men tror ikke han synes det er like fasinerende :fnise: Spørs om jeg får prøve trikset ditt Dine, og finne noe med samme lengde og gi til han :ler: Disse mannfolka er vel ikke alltid så gode til å visualisere :roll:

Tror kanskje at jeg har begynt å kjenne litt liv nå (har jeg skrevet det før i dag tro..?) Har iallfall kjent litt av den samme rare følelsen flere og flere ganger nå, og begynner å mistenke at det er tassen :hoppe:

Blir spennende å se fremover hvordan det utvikler seg, så jeg kan få bekreftet om det faktisk er tassen eller bare min egen mage-moro :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv det - bamsen funket her hvertfall :fnise: Da gikk det mer opp for han hva som faktisk var der inne (størrelse messig altså, hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff - ser på en dokumentar på TV2 - sikkert flere som ser/har sett den - grusomt at vi i 2011 fremdeles ikke har bedre ting å tilby til de som trenger assistanse av ulike årsaker.

Det må være forferdelig å være funksjonshemmet, men helt klar i hodet, og bli plassert på bosteder under slike forhold som fremkommer i dokumentaren.

Det er jo betegnende som hun ene sier - at det føles som hun sitter i fengsel for noe hun ikke har gjort. Og for et personale på stedet hun bor på - makan til respektløst, hespetre skal man lete lenge etter. Ikke akkurat noe som bedrer situasjonen...

Virkelig noe til ettertanke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at ordinær ul nærmer seg da :strix: Vi vil også vite hva som gjemmer seg der inne, er altfor nysgjerrig til å vente til h*n kommer ut :sjenert:

Moro at du tror du har begynt å kjenne liv da, det er jo tid for det nå så det er nok det :hjerte:

Så ikke dokumentaren, men sett "reklamen" for den. Helt utrolig at det er slike forskjeller i dag. Men det gjelder nok overalt dessverre og jeg ser det i den jobben jeg har. De som er ressurssterke får mest! Sånn skal det ikke være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er alltid resurssterke som får karret til seg mest, selv der det egentlig skal være likestilt. Synes det ble ekstra gripende å se sånne forskjeller også mellom likestilte, bare beroende på tilfeldigheter... :sukk:

Over til noe hyggeligere igjen :)

Er så spent på UL'en og kjønn - har flere strikkeprosjekter jeg skal kjøpe garn til, bare den lille avslører seg :jepp:

Mulig jeg venter til vi har vært på ferie da, i tilfelle jeg finner noe enda finere der, men tviler på at jeg klarer :lol: Kan jo kjøpe begge deler i såfall? :sjenert:

Lucky, dere kan jo snart få se kjønn, om dere fortsatt skal på mange UL'er? :hoppe: Det er så spennende!

Tenker hele tiden på det: "skal jeg bli jentemamma, eller skal jeg bli guttemamma?" - Det blir liksom to litt ulike verdener føler jeg, begge like spennende, men likevel ulikt. Iallfall om man får en typisk gutt eller jente da. Kan jo få en skikkelig pyse-gutt eller en skikkelig macho-jente :ler:

Kjenner noen med en gutt i nevnte kategori - tror de er litt fortvilet imellom. Han er livredd for alt, velger alltid rosa med mest mulig jentestæsj på, og vil helst leke med dukker... :ler:

Og ei nabojente her vi bor er veldig macho i leking og tøffhet, men samtidig skal hun alltid ha på et ballerina-skjørt :fnise:

Det er med andre ord mange morsomme kombinasjoner.

Og vi er så spent på hva VÅR lille tass er?!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...