*Lollipop* Skrevet 8. august 2011 #2621 Skrevet 8. august 2011 14 uker! Dette går den riktige veien Zia. Skjønner at du er bekymret med alle her inne som har opplevd mye vondt, og når dere har lengtet så etter spiren som du endelig har i magen. Men du er faktisk gravid!! Du skal bli mamma om et par få måneder! Dette går bra hele veien skal du se
pusilus Skrevet 8. august 2011 #2622 Skrevet 8. august 2011 Skal legen ha ferie , det går da ikke an Synes ikke leger, akupunktører, fysioterapeuter eller frisører kan unne seg en slik luksus, de må da vite at vi trenger dem akkurat når vi bestemmer oss for det 14 uker Zia
Zia Skrevet 8. august 2011 Forfatter #2623 Skrevet 8. august 2011 Bare det begynner å bli liv der inne tror jeg at jeg skal kunne slappe av litt mer. Er ganske avslappet nå også altså, men merker jeg blir litt stresset igjen av at "alle" nå vet om det Det føltes trygger så lenge det vare vår egen lille greie. Men har 90 % tro på at vi faktisk blir foreldre til en liten tass i februar 2012, så synes egentlig det er ganske bra jeg Er så utålmodig for hver eneste dag nå - vil bare spole meg frem til alle høydepunktene - kjenne liv, og begynne å bli kjent med den. Og kunne kalle den "han" eller "hun", og ikke "den"
Zia Skrevet 8. august 2011 Forfatter #2624 Skrevet 8. august 2011 Ja, pusilus, det er rett og slett en uting med ferie når JEG trenger noen For jeg er aaaaaaldri borte når noen trenger meg her....
pusilus Skrevet 8. august 2011 #2625 Skrevet 8. august 2011 Ja, pusilus, det er rett og slett en uting med ferie når JEG trenger noen For jeg er aaaaaaldri borte når noen trenger meg her.... Jeg er også alltid tilstede når noen trenger meg på jobb :gjeiper: Nå er det bare å hive på seg regntøyet og dra for å leke nålepute, akupunktøren er heldigvis ferdig med ferien sin nå
TuttaV Skrevet 8. august 2011 #2627 Skrevet 8. august 2011 for 14 uker i dag! Hvordan går det med magen? Begynt å titte frem?
Zia Skrevet 8. august 2011 Forfatter #2628 Skrevet 8. august 2011 Ingen mage enda gitt, men nå har jeg gått ned i vekt også, så det kan jo være at magen holder seg på samme nivå pga mindre fett og mer baby Synes snart jeg kan få en liten kul - gleder meg jo til å se synlige spor etter tassen der inne, og ikke bare kjenne på all uvelheten den sørger for
Teriyaki Skrevet 8. august 2011 #2629 Skrevet 8. august 2011 Kjenner meg igjen i dette med de første 16 ukene i svangerskapet. Det er nesten bare venting på alt det spennende som blir å skje. Som å kjenne liv, ordinær UL, begynne å få skikkelig mage osv. Men tiden går jammen fort!
Becky1 Skrevet 8. august 2011 #2630 Skrevet 8. august 2011 Hurra for vel overståtte 12 uker Husker det føltes ut som jeg ljugde selv om jeg hadde sett et bitte lite menneske på UL etter 12 uker. Var først da hun lå på brystet mitt at jeg virkelig skjønte at det var en eklte baby . Altså, jeg skjønte det, men klarte ikke forestille meg det. Sånne angster/irritasjoner som at "alle" ver det pga ei som nysgjerrig blir mye verre som gravid. For det første så er du hormonella For det andre så er det en veldig spent situasjon du er i nå. Husker jeg ble lei meg og irritert for ALT. Tror det kommer mye av at man er sliten og. Det tar på å lage et annet menneske Sjekk ut boka mi ang treff. Slutter du tidlig på jobb en dag f.eks?
Lucky? Skrevet 8. august 2011 #2631 Skrevet 8. august 2011 Teite legen som tar ferie da Makan! 14 uker er jo helt supert! Begynner ikke en del å kjenne liv rundt uke 17 tro? Går nok fort dit
Susan Sto Helit Skrevet 9. august 2011 #2632 Skrevet 9. august 2011 Teite legen som tar ferie da Makan! 14 uker er jo helt supert! Begynner ikke en del å kjenne liv rundt uke 17 tro? Går nok fort dit Jeg kjente liv regelmessig før jeg var på ul ca uke 18 med første. Da morkaka var bak. Tipper første lille følelsen av sommerfuglvinge/lemus i magen var rundt uke 12-14... Men det er veldig tidlig til å være førstegangs. Man skal vel kjenne liv hver dag fra ca uke 22-24, tror jeg.
TuttaV Skrevet 9. august 2011 #2634 Skrevet 9. august 2011 Ingen mage enda gitt, men nå har jeg gått ned i vekt også, så det kan jo være at magen holder seg på samme nivå pga mindre fett og mer baby Synes snart jeg kan få en liten kul - gleder meg jo til å se synlige spor etter tassen der inne, og ikke bare kjenne på all uvelheten den sørger for Helt sikkert mer baby og mindre fett. Kroppen er heldigvis laget slik at babyen får alt den trenger fremfor mor Er stas når det blir en liten kul ja Men allikevel ser man bare småfeit ut i begynnelsen. Har hatt flere som har overhørt at jeg har blitt gratulert og som så har kommet og gratulert meg og sagt at de ikke turte å si noe tidligere av frykt for at jeg bare hadde spist godt i sommerferien
Zia Skrevet 10. august 2011 Forfatter #2635 Skrevet 10. august 2011 Becky, svarer deg om treff i boka di senere i stedet jeg Tror ikke jeg er helt hormonella enda, men har sett at mannen har sett litt små-sjokkert ut over utbruddene mine et par ganger, så hvem vet Leser om flere i januarklubben på et annet forum som kjenner masse liv. Flere har til og med kjent den lille på utsiden av magen. På mandag er jeg jo allerede 15+0, så nå kan jeg jo kanskje kjenne noe om få uker Prøver å kjenne etter når jeg ligger rolig, men pulsen min ødelegger. Prøver å holde pusten, men da blir jeg så ufokusert at jeg ikke klarer å høre etter lollipop Tror ikke jeg er helt i småfeit-perioden enda heller, men bruker mest vide klær da. Med ettersittende klær er det jo forsåvidt definitivt småfeit Har fått en slags mystisk mage-fasong som jeg lurer på om skyldes bolla. I profil, så er magen ujevn, den buler bittelitt mer ut under navlen enn over Kan ikke huske at det har vært sånn før Spennende tider
Susan Sto Helit Skrevet 10. august 2011 #2636 Skrevet 10. august 2011 Den bulen er helt typisk tidlig gravidmage. Det er jo der nede babyen er fortsatt.
Pupsilure Skrevet 10. august 2011 #2637 Skrevet 10. august 2011 Jeg kjente liv i uke 16, mens jeg lå på magen, så godt mulig at du kjenner noe snart.
Gjest Marmot Skrevet 10. august 2011 #2638 Skrevet 10. august 2011 Jeg husker jeg kjente det veldig god da jeg lå på magen på stranden i uke 15.
Zia Skrevet 10. august 2011 Forfatter #2639 Skrevet 10. august 2011 Den bulen er helt typisk tidlig gravidmage. Det er jo der nede babyen er fortsatt. Ja, fant ut det på forrige UL Men synes liksom ikke alle har sånn ujevn mage i starten likevel, så tenkte kanskje at det var mer vanlig med en jevn magekul Jeg kjente liv i uke 16, mens jeg lå på magen, så godt mulig at du kjenner noe snart. Jeg husker jeg kjente det veldig god da jeg lå på magen på stranden i uke 15. Dette lover jo godt jenter! Blir veldig spennende
Zia Skrevet 10. august 2011 Forfatter #2640 Skrevet 10. august 2011 (endret) En liten ting - hvor nære et vindu tåler bebisen å sove? Er de veldig vare for trekk? Min senge-side ligger ved vinduet, og om vi skal ha tassen der, så blir det jo midt i trekken, og kanskje kaldt når vi lufter. Tåler de slikt, eller er det bedre å ha tassen på andre siden av senga, altså lengst bort i fra vinduet? Logisk sett høres det ikke bra ut å la den ligge trekkfullt og kaldt, men det er mer pes å ha den på andre sida, så spør for sikkerhets skyld jeg Endret 10. august 2011 av Zia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå