Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Det hørtes ut som en fantastisk helg Zia! Håper du har kost deg masse :klemmer: Godt å være uten mannen litt innimellom og bare være jente-jente, og få kjenne på savnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest boobla

Hei! jeg er på en dagbok runde. D er lenge siden, så litt å lese gjennom *pjhu* Ser det er mye diskusjon rundt det å være barnløs, ja. Uff, det er ikke enkelt! Adopsjon er fint. Jeg har også lest om det! D er også en lang prosess selfølgelig, men håpet om å få barn er jo der, så da er jo det en fin måte å lage en famolie på :rodmer:

Ser du har fått forfremmelse på jobb- gratulerer! :) Håper helgen har vært fin! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :vinke:

Håper alle har hatt en stråååålende helg! :nigo:

Her er alt topp! Jeg har bare kost meg med shopping, venninner og avslapping i hele helgen, så føler meg godt uthvilt og klar for ny uke!

Bare halvannen uke igjen til vi skal på Riksen nå - det går nok fort! Samtidig venter jeg i spenning på hva som skal skje denne syklusen. Håper på ekstremt tidlig EL, slik at det ikke blir i konflikt med daten med riksen. Mannen må nemlig levere enda en prøve da, og man skal forut for dette være avholden i minst 2 dager. Passer jo særdeles dårlig i så tilfelle.

Får ringe de å spørre om jeg ikke har hatt EL til "fasten" hans må begynne, for han leverte jo en prøve til de for bare en liten måned siden, så mistenker at den de nå skal ha bare er rutine, og ikke strengt tatt nødvendig :Nikke:

Satser dog på ekstremt tidlig EL, gjerne NÅ! :tommelsmil:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingerne for at el dukker opp tidlig slik at det ikke kommer i veien for prøvene til mannen :)

Høres ut som en herlig helg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan han ikke bare utsette timen en ukes tid? Best å være på den sikre siden! :jepp:

Tror ikke det går - står på skrivet at det er viktig at prøven leveres med en gang man kommer dit, slik at den er ferdig analysert til enkelt-timene man skal ha noe senere den dagen.

De vil sikkert ha informasjonen klar til da, så de kan få lagt behandlingsløpet med en gang :vetikke:

Men får høre med sykepleierne om det blir en problemstilling - det må da finnes en løsning på slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg med sædprøve osv. Nå er det ikke lenge igjen til samtale vel? 1 uke?

Blir spennende å høre om det blir AIH eller IVF/ICSI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg med stormskritt Zia! Krysser fingrene alt jeg kan for at det klaffer for dere enten nå eller med AIH/IVF neste mnd :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en dårlig dag :(

Jeg og mannen kranglet i går, og var heller ikke venner før vi dro på jobb i dag. I tillegg var tempen min høy i dag morges, og siden jeg var borte i hele går kveld, forut for kranglingen, ble det ingen sengemoro heller. Håper i det lengste at tempen bare er en liten oppsving, og ikke varig pga EL, men har en dårlig følelse :(

Og som om ikke det var nok, så sov jeg utrolig dårlig i natt siden det blåste så mye at jeg våknet hele tiden. Og når jeg sover dårlig, så drømmer jeg... Drømte at vi skulle på forsamtalen på Riksen. Vi kom 5 minutter før timen, og så fant jeg ut at jeg hadde glemt å shave legger :roll: Jeg fikk helt panikk i drømmen, og dro med meg mannen ut av sykehuset igjen, i desperasjon etter å finne ut hvordan jeg skulle løse dette. Kunne jo ikke ha GU med ubarberte legger må vite :sjenert: Det hele endte med at jeg innså at jeg bare måtte overleve det, så vi gikk tilbake til sykehuset, men da hadde de andre parene og lege/sykepleier alt begynt på samtalen. Vi fikk en slags samtale etter hvert, men ikke så bra som de andre. Og i tillegg sa legen at eggstokkene mine var dårlige :grine: Det så visst absolutt ikke bra ut i det hele tatt. Så da fikk jeg en skikkelig dårlig følelse for mannen, og tenkte i drømmen at vi måtte gjøre det slutt, så han kunne få barn med en annen :(

Våknet av vekkerklokken, og mannen hadde alt dratt på jobb, og tempen var høy :cry3:

Ingen god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men har dere :sengekos: jevnlig denne mnd da?

Nei, vi har ikke rukket en eneste runde. Tanta stakk jo først mandag, og så var mannen borte, og så var jeg borte og vips, så var det høy temp :grine:

Jeg kommer til å ødelegge noe i sinne om jeg faktisk har hatt EL nå!! :sur: Ille nok at vi ikke fikk med oss første runde etter lap, men da trodde vi det kunne være infeksjonsfare enda, så den er enklere å leve med. Men denne - DEN blir sur :(

Er det logisk at jeg skal få så super-korte sykluser bare pga en lap da? På pergo har jeg jo ligget på 30-dagers sykluser, og innbiller meg at det er normal-lengden min jeg da, om jeg hadde vært normal :roll:

:(

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen orka/ville ikke :sengekos: en dag rundt EL den gangen det klaffa. Jeg var så sint. Husker jeg egentlig bare ville grine av utmattelse. Var han sliten? Så da måtte jeg gjøre jobben ;) Var ikke spesielt fristende, for å si det sånn ;) Men det var verdt det :jepp: Tror ikke det var den gangen det funka, men man vet jo aldri. Poenget er, uansett hvor sur du er på mannen nå. Bare se å få gjort det, så får du være sur på ham seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...