Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med min hårføner! Husker ikke hva den heter selvfølgelig, men den kom med sånn rund sak som du prater om og jeg har prøvd den utallige ganger uten at det hjalp noenting dessverre :sjenert: Kanskje jeg bare bruker den feil...

Da valgte jeg den uten sånn rund sak, takket være din erfaring med den. Frykter at det hadde gått med meg som med deg :fnise:

Åjsann, må jo :hoppe: litt for side 100 Zia!

(Om dette innlegget i det hele tatt rekker det før neste side!!! :fnise: )

Tenk at alle disse sidene er passert, men det er NÅ det virkelig begynner å bli spennede for dere! Krysser alt jeg har for å få lov å gå gravid sammen med deg noen mnd! :nigo:

:strix: :strix: :strix:

Du rakk det akkurat :fnise:

Var ikke helt målet mitt med 100 sider i denne boka, men som du sier, nå har jeg jo kommet så langt at det må bli noe action snart :dåne: Vi kan si det slik at side 100 egentlig er side 0, så det er først NÅ vi begynner! :danser:

Ingen stor peil på hårfønere....ikke så ofte jeg bruker det :sjenert:

Håper dagen har vært fin :klemmer:

Ikke så stor peil jeg heller, bruker det bare fordi jeg ikke orker å vente på at håret skal lufttørke, og så blir det mye mindre medgjørlig når det lufttørker :nei:

Forøvrig har jeg hørt at mange prøverørere blir fryktelig svimete når de begynner på nesedråpene som er en del av hormonene man tar forut for IVF og ICSI. Tror jammen jeg har blitt påvirket av hormonene bare ved å lukte på de i det fjerne jeg altså, for jeg er alvorlig susete om dagen.

Det seneste eksemplet var fra i dag tidlig. Jeg parkerte på jobb, og skulle legge parkeringsbeviset i ruta og mobilen i veska. Men på et vis endte mobilen i ruta, og parkeringsbeviset i veska... Jepps, det så sikkert lurt ut :flau:

Men det topper ikke den gangen jeg skulle rydde bort etter mat og satte osten i kjøkkenskapet, og knekkebrødpakken i kjøleskapet. Knekkebrødene overlevde jo fint, men osten var en annen sak :sjenert:

Så tenk når jeg blir ENDA værre med hormonspray - hjelpes! :dåne:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Er bare fordi du har så mye å tenke på for tiden Ziamor :kose:

Det kommer seg når du har fått plassert alle tankene dine rundt at NÅ er det deres tur! :nigo:

Jeg har nemlig bestemt at Zia er gravid innen utgangen av Mai, og det helt av seg selv! :hoppe:

Så kan jeg sende mld og vekke en overtrett og hormonell Zia midt på natten midt i august, med beskjed om at Ruccoliten er på vei. Og neste morgen, mens hun sitter på KG for å bringe nyheten videre, så kjenner Zia sin egen liten spire banke på for aller første gang, mens neste mld fra meg tikker inn om at lille Ruccoliten er født :hjerte: *drømme*

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nemlig bestemt at Zia er gravid innen utgangen av Mai, og det helt av seg selv! :hoppe:

Så kan jeg sende mld og vekke en overtrett og hormonell Zia midt på natten midt i august, med beskjed om at Ruccoliten er på vei. Og neste morgen, mens hun sitter på KG for å bringe nyheten videre, så kjenner Zia sin egen liten spire banke på for aller første gang, mens neste mld fra meg tikker inn om at lille Ruccoliten er født :hjerte: *drømme*

:rodmer:

:hjerte:

Snille, søte Ruccola :klemmer:

Har jeg forresten sagt at jeg ELSKER Ruccola? :fnise: Tenkte primært på salat-utgaven, men begynner jammen å nærme seg på KG-utgaven også :ler:

Forøvrig har jeg litt tro på at vi kan få det til nå dersom lap'en hjelper noen sykluser. Jeg har nemlig mye høyere temp i lutealfasen nå enn tidligere. Kanskje jeg rett og slett har produsert for små/umodne egg under tidligere EL, slik at det igjen ikke ble så mye progesteron, og dermed ikke så høy temp? :vetikke:

Tror jeg skal plage legene på Riksen litt med den teorien når vi skal dit. De synes sikkert det er KJEMPE-GØY å svare på alle slike ufaglærte selv-diagnoser fra desperate prøvere :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir en interessant dag - tempen sank i dag ganske voldsomt til meg å være, men puppene er fremdeles noe ømme. Magen derimot kjennes litt ut som om noe er på gang i magen. Så om ting stemmer, som jeg har antatt, så skal tanta melde sin ankomst i løpet av dagen, og senest i morgen :Nikke:

Gjør den det derimot ikke, så blir jeg bare forvirret :snurt:

Så, konklusjonen er at jeg heier på tantebesøk i dag! :duskedame:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Takk for heiing! Er bare i prøvedagbøker man driver med noe så sykt som å heie på tanter :ler:

Har ikke sjekket status enda, men magevondten har tatt seg opp siden i dag morges. Stikker og murrer noe alvorlig. :hoppe:

Trodde egentlig ikke den skulle dukke opp før senere i uka, så var på hyttetur deler av helgen på fjellhytte uten innlagt vann, og selvsagt da uten bind eller tamponger. Det kunne ha blitt riktig så artig :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Heier frem tanten ;) Mye rart man gjør her i prøverdagbøkene ja :fnise: Greit å slippe tantebesøk når man er på hyttetur uten innlagt vann ja :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du smakt roccula på pizza, Zia? Det er kjempegodt :jepp:

Jeg heier og på tantebesøk :duskedame: og :hoppe: og :strix: litt for at dette blir siste besøk på mange måneder :jepp::klemmer:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekcy, vi pleier faktisk i blant å lage pizza med spekeskinke og ruccola - kjempegodt! Og når jeg skal ha lettvint helgelunsj slenger vi litt pizzafyll på et pitabrød, og lager mini-pizza med spekeskinke og ruccola - supernam! :spise:

Heiingen deres, jenter, har hjulpet! Jeg har fått besøk :danse: Får skaffe meg en syklus-ticker en dag, nå som jeg har sjansen på sykluser igjen :fnise: Passer fint med tanta nå, så blir ventetiden kortere etter forsamtalen på sykehuset, før vi kan begynne første AIH-syklus (om det blir til det da :sjenert: *håper håper håper* :pls:)

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Hurra!! Nå funker det som det skal! :strix: Nå vet du hva du har å gjøre de neste ukene.. ;)

Eller blir det AIH nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...