Gjest Alabama Skrevet 10. desember 2010 #1701 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Det var jo gode nyheter! Er det pp8 nå? Endret 10. desember 2010 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. desember 2010 #1702 Del Skrevet 10. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #1703 Del Skrevet 10. desember 2010 Er i PP8 nå ja Sier noe om syklusene mine når det nærmer seg halvannet års prøving, og jeg kun er i PP8 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 10. desember 2010 #1704 Del Skrevet 10. desember 2010 Huff men du hadde jo en helt forferdelig lang periode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 10. desember 2010 #1705 Del Skrevet 10. desember 2010 Er i PP8 nå ja Sier noe om syklusene mine når det nærmer seg halvannet års prøving, og jeg kun er i PP8 :dåne: Da vi hadde prøvd halvannet år var vi i pp5, da sluttet jeg å telle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. desember 2010 #1706 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg har også sluttet å telle pp.... Lange sykluser er noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. desember 2010 #1707 Del Skrevet 11. desember 2010 Bare innom for å ønske deg en riktig god helg og sender masse babystøv i din retning også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 11. desember 2010 #1708 Del Skrevet 11. desember 2010 Så hyggelig med ferieplaner Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #1709 Del Skrevet 11. desember 2010 Halvannet år og PP5? Stakkars deg Iril Men så har det endt godt nå også da - heldigvis Lurer litt på om EL var i går (hvilket jeg VIRKELIG ikke håper, for da har vi ingen aktive svømmere inne ) - tempen var veldig lav i går morges, og det pleier den ofte dagen før tempøkningen kommer. I dag var tempen noe høyere, men det kan jo ha en viss sammenheng med det faktum at jeg kun hadde sovet to timer før klokke ringte for temptagning kl 6 i dag morges Men så har jeg sånn verking i eggstokkområdet i dag også, og det hadde jeg på EL-dag forrige syklus. Blir uansett spennende å se hva som skjer, om det skjer noe Dagens oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 11. desember 2010 #1710 Del Skrevet 11. desember 2010 Halvannet år og PP5? Stakkars deg Iril Men så har det endt godt nå også da - heldigvis Det morsomme var fastlegen min som mente vi måtte prøve i 12 sykluser før vi kunne få hjelp. Bytta fastlege, og hun nye skjønte ikke hvorfor jeg hadde giddet å vente så lenge som jeg hadde gjort engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #1711 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Trodde det var visse minimumsstandarder for å klare å karre seg gjennom medisinstudiet, men i blant kan man virkelig begynne å lure 12 sykluser for en PCO'er uten hjelp... Fastlegen min var litt mer oppegående heldigvis - hun skjønte at det liksom ikke fungerte så bra med prøve-i-et-år-policyen når man faktisk ikke har mensen Fint lite prøving da Det har faktisk nå gått temmelig nøyaktig et år siden jeg fikk mensen i den syklusen som varte i det uendelige. Fikk vel neste mens i april ellerno, etter primolut. Ingen planer om noen ønske-reprise av den syklusen nei Endret 11. desember 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. desember 2010 #1712 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg er så dårlig på å følge med for tiden Så bra at svømmeknappen er bestått og at du har hatt EL Krysset fingrene for at det ikke er noe mer rusk i forgasseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 12. desember 2010 #1713 Del Skrevet 12. desember 2010 Innom med en søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #1714 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Ingen tegn til EL så langt Ikke så mange dager igjen før det begynner å bli litt sent for EL denne syklusen, så håper på et lite temphopp snart Forøvrig tror jeg at jeg har lykkes i å lure mannen med på et privat prøverørs-prosjekt i ventetiden til det offentlige (om det blir prøverør). Jeg kjenner at jeg IKKE er motivert for 5 måneders venting uten at det skjer NOE. Og om vi har uflaks, så får vi ikke noe tid for oppstart før etter sommeren igjen, og da er vi antaglig på ferie, så da blir det først start i oktober 2011 - DET går ikke altså Mannen har vært litt skeptisk til privat - han synes det er bortkastede penger bare fordi man er litt utålmodig. Jeg prøver å forklare han viktigheten av alder, og at det fort kan bli lenger enn 5 måneder å vente, og ikke minst, at vi jo gjerne vil ha flere unger, og at det er en fordel å ikke være for gammel for unge nr 2, og kanskje nr. 3 (foregriper begivenhetenes gang her noe nå, men pytt ). Tror det sitter litt langt inne for han å innse at vi trolig må betale penger for å få til barn. Økonomien er det ingen ting i veien med, det er bare at han nok ser det som litt nedtur. Skjønner jo det, men samtidig må man innse realitetene, i stedet for å lure seg selv så lenge at man har redusert sjansene ved prøverør også... Jaja, mye rør i dag, sorry jenter Har vært litt engstlig for dette med mannen, så lettet for at han omsider åpner litt for fortgang i ting Endret 14. desember 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 14. desember 2010 #1715 Del Skrevet 14. desember 2010 Så godt at han er med på tanken Blir litt lettere å være deg også nå vil jeg tro? Slippe å bære på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #1716 Del Skrevet 15. desember 2010 AAAAARGH! Hva er greia med gamle damer (og sikkert menn og), som tror at de kan gjøre som de vil, bare fordi de er gamle??! Stod i kø i en butikk i sted, og merket at en gammel dame med rullator prøvde å komme seg forbi meg. Jeg slapp henne ikke forbi, fordi jeg synes hun kan vente som alle andre. Jeg hadde dårlig tid i og med at jeg var der i arbeidstiden. Men hva gjør gamla?? Joda, hun går til kassen ved siden av, der det ikke er kø i det hele tatt fordi det heller ikke står noen ansatte der og ekspederer. Så stiller hun seg pent opp der og ser gammel og uskyldig ut, og som ventet, så går butikkdamen rett i baret. Med en gang hun er ferdig med vedkommende foran meg i køen, så snur hun seg mot gamla for å hjelpe henne. Jeg hadde stått der 5 minutter før gamla kom, og hun prøvde bevisst å snike. Og tror dere hun var raskt ferdig da? Neeeeida :dåne: Sååå mye om og men, og så trengte hun hjelp til å finne noe, og med rullator-farten hennes tok det jo evigheter Ok, det er sikkert noen som synes jeg er urettferdig og ufin som ikke lar en gammel skrøplig dame gå foran meg. Men poenget er jo at jeg HADDE latt henne gå foran meg, om hun hadde spurt meg pent om å få lov. Bevisst sniking derimot, som liksom skal være tillatt fordi hun er gammel Hva mener dere? Kan man virkelig gjøre som man vil bare man passerer 70? Hadde jeg snakket til henne hadde helt sikkert hele butikken sett på meg som om jeg var det ondeste vesenet på planeten - de fikk jo ikke med seg snikingen forut for dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 15. desember 2010 #1717 Del Skrevet 15. desember 2010 Skjønner deg godt!! Og kan ikke tenke meg at gamla hadde så dårlig tid heller, liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. desember 2010 #1718 Del Skrevet 15. desember 2010 Kan ikke si annet enn at jeg er helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. desember 2010 #1719 Del Skrevet 17. desember 2010 Godt at mannen er med på tanken God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 17. desember 2010 #1720 Del Skrevet 17. desember 2010 Hvor mye koster egentlig prøverør? Privat altså. ER helt med på tanken om å få fortgang på ting. Skjønner deg kjempegodt. Tror jeg hadde gjort akkurat det samme selv. Hva tenker du forresten om å få flerlinger? Det kan jo hende, både med pergo og prøverør. Helt enig ang gamlemor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå