Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaaa, heier alt jeg kan for at du skal ha termin 2.august! Spesiell dag for meg det

Dette er diiin mnd Zia! Jeg krysser fingrene alt jeg kan og håper så inderlig at dere får det etterlengtede barnet deres nå

Takk Buffy, skulle gjerne slått til med termin på dagen din, men ser ikke så lovende ut :sukk: Har hatt mensmurringer helt siden fredag, og i går kveld kom litt mørk gul/brunt sekret. I dag har det kommet mer, men litt mer tyntflytende, og mer svak brunt enn i går. Så regner med tanta kommer snart. Det som er litt rart er at det drøyer sånn :klø: Har ikke gitt opp håpet helt enda, siden det foreløpig ikke kommer noe mer, men har ikke troa lenger :riste:

Åh, jeg skjønner så godt denne her :scorpis: :dåne:

Man vil helst vite hva som skjer NÅ. Litt av dne nerveprriende tid du er i nå. Jeg heier og håper som alltid , men prøver å ikke ha for høye forhåpninger for da jeg blir stakkars meg så skuffa

Jeg trøster meg med at det nok går når dere får ordentlig hjelp og mannen er utreda. Mange muligheter igjen. Det går til slutt

Var dette et selvsentrert innlegg?

:fnise: Tar det som et kompliment at du bryr deg så mye jeg :klem: Så bare vær selvsentrert du :jepp:

Tar meg en :danser: i ventetiden.

Håper dette er måneden deres

:fnise: Takker - håper det hjelper :fnise:

Å så spennende Zia!

Hååååååååååååper så inderlig, inderlig på at du (også) har klart det!!!!!!!

:strix: Gratulerer her inne også! Det er SÅ fortjent!! Håper du klarer å nyte det fullt ut! :klemmer:

2.august høres ut som en kjempe flott tid å få baby på

Har du testet i dag eller når tenker du å teste nå..?

Er kjempe spent!!!!! (Og legger selvfølgelig igjen masse babystøv!!!)

Har ikke testet nei - våknet jo i dag med litt lysbrunt sekret, og litt mindre ømme bryster, så tenkte at da er det like greit å vente å se hva som skjer... :Nikke:

Skulle det ikke bli noe mer ut av sekretet innen morgendagen er over, DA blir det testing tror jeg :fnise:

Takk for babystøv!!

Synes det er skummelt spennende her for tiden!

:fnise: Tror spenningen snart er over :roll:

Jeg sender deg masse prima babystøv, augustbabyer er verdens fineste barn

:klemmer:

og en dæsj babystøv

Tusen takk Aries! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at det føles litt tyngre denne gangen at tanta ser ut til å være på vei :sukk:

Av en eller annen grunn hadde jeg litt større tro på at det skulle fungere denne gangen. Og så er det vel sikkert redslen for hva som skjer videre som gjør det tyngre også. Tidligere har jeg jo hatt en plan for flere sykluser med Pergo. Nå var det siste Pergo-syklus. Fungerer det ikke nå, eller i pause-syklusen som kommer, så blir det vel enten lap eller prøverør.

Selvom jeg vet at det har ligget ann til det, så føles det likevel tungt når det stadig kommer nærmere. :sukk:

Gleder meg ikke så veldig til en masse hormoner, og sprøyter og egghøsting. Og ikke blir det særlig romantisk heller. Føles ikke akkurat som et "kjærlighetsbarn", iallfall ikke prosessen med å lage barnet da :fnise: Barnet blir jo desto mer et kjærlighetsbarn når det endelig kommer, så etterlengtet som det er :Nikke:

Får bare svelge skuffelsen, og se fremover. Tross alt er vel smertene man må gjennom ved prøverør peanuts i forhold til en fødsel :fnise: OG ved prøverør er jo oddsene mye bedre, så kanskje det blir litt VIRKELIG spenning :Nikke:

Melder inn så snart tanta melder sin ankomst, eller om hun eventuelt glimrer med sitt fravær i morgen og :lur:

:vinke:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo akkurat kjærlighetsbarn det blir, siden dere går igjennom så mye for å få det til :jepp:

Kanskje du kan se positivt på at det evt bare er en syklus igjen med pergo: Da er det en syklus nærmere å den hjelpen dere trenger. Kanskje er det ikke pergo som funker for dere. Da er det kjedelig å bruke mye tid på det.

Synes du er utrolig sterk som holder ut og det med stil. Du har lov til å bli både lei deg, sint og frustrert nå. Det er virkelig slitsomt å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Ingen tante i løpet av natten heller :vetikke:

Blir spennende å se hva som skjer utover dagen :Nikke: Har jo hatt murringer hele helgen, og litt lysbrun-farget utflod i går. Men puppene er mindre ømme, og tempen gikk litt ned i dag, selvom den fremdeles er over coverline.

Jeg er helt håpløs altså, for nå går jeg bare og er redd for at tanta IKKE kommer (for jeg er ikke gravid i hodet mitt vet dere :roll:), og hva hvis tanta ikke kommer? Da har jeg jo ikke hatt EL, eller; hva om jeg har hatt EL, ikke er gravid, og tanta ikke kommer?? :sprettoy::bond:

Jepps, da er det offisielt - jeg har virkelig blitt gal :fnise:

Og jada, jeg tar en test i dag eller i morgen om tanta faktisk ikke kommer... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klaffet for oss i "pausemnd." på den siste pergo-kuren vi fikk lov å ta, så jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Og du er ikke gal, jeg hadde akkurat de samme tankene.

Krysser alt som krysses kan for at jeg kommer tilbake til gode nyheter i morgen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Ingen tante i løpet av natten heller :vetikke:

Blir spennende å se hva som skjer utover dagen :Nikke: Har jo hatt murringer hele helgen, og litt lysbrun-farget utflod i går. Men puppene er mindre ømme, og tempen gikk litt ned i dag, selvom den fremdeles er over coverline.

Jeg er helt håpløs altså, for nå går jeg bare og er redd for at tanta IKKE kommer (for jeg er ikke gravid i hodet mitt vet dere :roll:), og hva hvis tanta ikke kommer? Da har jeg jo ikke hatt EL, eller; hva om jeg har hatt EL, ikke er gravid, og tanta ikke kommer?? :sprettoy::bond:

Jepps, da er det offisielt - jeg har virkelig blitt gal :fnise:

Og jada, jeg tar en test i dag eller i morgen om tanta faktisk ikke kommer... :fnise:

:troest:

Krysser fortsatt alt jeg har jeg da! :klemmer::klemmer:

Håper du får en fin dag (i tankekaoset) Zia! :klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er så slitsomt å prøve. Skjønner at det blir mange tanker. Du vil ikke at tanta skal komme, for da kan du være gravid. Samtidig så vil du at den skal komme, for da fungerer kroppen. Omg :bond:

Sier meg veldig enig i Cypress sin kommentar :jepp:

:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Og en masse babystøv: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...