Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott at tanta kom helt av seg selv! Satser på at det fortsetter sånn :)

Håper at vi begge lykkes med Pergo, slik at vi slipper prøverør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :klemmer:

Travel uke, så ikke mye KG-tid :snurt:

Men dere - jeg blir helt forvirret her! Hva er egentlig klokken nå?

Jeg trodde man skulle stille den en time tilbake natten som var, men det stemmer jo ikke med klokken på tekst-tv eller på nett-klokker eller noe?

Hva har jeg gått glipp av? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roligere uke nå, men like fullt ikke så aktiv i egen dasgbok iallfall... :sjenert: Er ikke så mye nytt å melde. Temper og venter på om EL kommer eller ikke :hoppe:

Vi har satt inn innspurten allerede - bedre for tidlig enn for sent :Nikke:

:fnise:

Blir spennende å se om tempen hopper opp i løpet av et par ukers tid. Denne syklusen skal jeg jo ta blodprøver for å bekrefte EL, aå artig å se om tempen faktisk stemmer eller ikke :jepp:

Melder tilbake så snart jeg har noe mer spennende å komme med :fnise:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heier på deg :duskedame: . Det må bare klaffe snart, for jeg føler nesten at jeg blir mer skuffa enn deg hver gang det ikke går :klaske::fnise: Jeg håper alltid så veldig for prøverne jeg følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :klemmer:

Ser ut som om vi blir EL og IKM buddies denne gangen Zia :nigo:

:hoppe: Så spennende! Jeg mistenker at jeg havner litt bak deg. EL her pleier sjelden å være presis :roll: Om den er der i det hele tatt da :blink:

Blir iallfall spennende! Håper på en fiiiiin november-avslutning for oss begge :nigo:

Jeg heier på deg :duskedame: . Det må bare klaffe snart, for jeg føler nesten at jeg blir mer skuffa enn deg hver gang det ikke går :klaske::fnise: Jeg håper alltid så veldig for prøverne jeg følger.

:fnise:

Kjenner følelsen, for jeg er nesten mer skuffet for andre enn for meg selv :ler: Har liksom forventninger til at jeg skal kjenne at jeg er gravid den dagen det skjer. Og så er jeg jo jevnt over pessimistisk til at vi skal klare det selv også da... Håper jo selvsagt, og har ikke mistet motet, men innerst inne har jeg mine tvil, så da er heller ikke håpet så skyhøyt at skuffelsen blir for stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ruccola

Fortsatt ikke positive EL tester hos meg. :(

Hvordan ligger du an i løypa Zia? :)

Tenk så koselig om det nå klaffer for oss begge to etter laaaang tids prøving :rødme:

Må jo bare holde humøret oppe, selv om det til tider er råtungt! :filer:

Gooood lørdags-> :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :vinke:

Spennende dager nå altså - EL-jakten er i full gang :fnise:

Jeg har ikke merket noe økt sekret, og tempen min hopper opp og ned som en jojo, men de siste dagene har den gått jevnt nedover, hvilket den kan ha en tendens til når EL nærmer seg. Og i går kveld hadde jeg noe slags verk/stikninger helt nederst i magen på høyre side. Innbiller meg at det var omtrent der eggstokkene sitter :vetikke: Så blir veldig spennende å følge tempen de neste dagene fremover nå. Den var noe høyere i dag, men ikke sånn typisk etter-EL-høy heller :sjenert:

Vi får bare stå på, og sende inn en haug med soldater, så egget ikke klarer å lure seg unna :fnise:

Håper vi får det til denne gangen Ruccola - særlig du! Synes så synd på deg med tanke på det du har gått gjennom i prøvehistorien din :troest: Må være fælt å hele tiden tenke på hva som kunne ha vært... Om du gjør det da. Jeg hadde nok gjort det iallfall, og deppet masse pga det :sukk:

Håper det ordner seg, NÅ! :klemmer:

Men tilbake til "jobb"! Er utenbys på kurs, så nyter litt halvslappe dager - behagelig det og i blant :fnise: Fikk sendt inn masse soldater i dag før jeg dro, så de skal klare seg til jeg er hjemme hos mannen igjen for påfyll i morgen :ler:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...