Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Positivt ja :hoppe:

Vi har åpnet en del av gavene, men skal ha enda en fest før det hele er over, og da vanker enda flere gaver :hoppe:

Veldig fornøyd med det vi har fått så langt :jepp:

Uansett blir vi alltid glade for gaver uansett hva det er fordi det viser omtanke. Så det viktigste er ikke gaven i seg selv, men at den er et symbol for omtanke fra andre, og det er jo bestandig hyggelig! :hjerte:

Når det gjelder prøvingen er jeg imidlertid litt sur altså :sur: Mannen og jeg hadde en liten disputt i går som gjorde at :sengekos: utgikk da ingen var særlige interesserte ettersom det oppstod en mindre trivelig stemning :filer:

Så om EL var i går, så blir jeg :snurt: Satser på at de andre dagene har gjort susen, og at vi kan rett opp "skaden" i dag :lur:

:fnise:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan fint funke med :humpe: i dag dersom EL var i går.. ;)

Skjønner godt dere ikke hoppet i høyet i går, for å si det sånn.. Det er ikke særlig fristende å ha seg når man har kranglet, uansett hvor mye prøving man ønsker.

Men prøv i dag, så kan det være den sitter snart vettu ;) Har du testet etter EL forresten?

Heldige dere er med flere fester og kan pakke opp selv! :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Må le av høne-smiley'en - den ser så pussig ut og morsom på en gang :fnise:

Jeg har ikke testet etter EL denne syklusen eller forrige. Med så uregelmessige sykluser ble det håpløst. Og så ble jeg helt tussete når jeg endelig trodde jeg fikk en positiv strimmel-test, for så og kontroll-teste med en digital test som viste negativt :filer: Strimmel-testen var faktisk positiv, til og med skeptiske mannen var enig. Men den digitale mente jo noe annet... Så da følte jeg dobbelt opp med odds i mot meg, både uregelmessige sykluser, OG luremus-strimmeltester :snurt:

Neste syklus skal jeg på Pergo igjen, så kanskje jeg drister meg til EL-testing da. Forrige Pergo-syklus var jo som kjent UNDER 30 dager :overrasket: Da begynner det jo å kunne kalles normalt :lol:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig nærmer vi oss snart et år siden første VIRKELIGE PP startet... Sluttet på pillen i august 2009, men begynte ikke å tenke over EL og den slags før i november 2009. Selvom det i perioder er ganske kjedelig å tenke på at vi kunne hatt en 3 måneder gammel tass nå, så er det samtidig oppløftende, fordi jeg føler at oddsene stadig bedres, og at vi er enda nærmere en liten skrikende og umulig tass :rødme:

Litt absurd kanskje, jeg burde jo heller tenke at oddsene blir dårligere siden vi ikke har lykkes på så lenge, men jeg tenker altså motsatt. Har ikke tro på at det store skjer før vi får skikkelig hjelp, så da føles det som en opptur at det nærmer seg akkurat den hjelpen :jepp:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du dropper testingen når syklusene er såpass lange. Jeg hadde jo sykluser på nærmere 60 dager de første månedene og da er det helt umulig å teste og få positivt..

Krysser fingrene og sender masse babystøv din retning hvertfall - så klaffer det snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse tester liggende som du kan få hvis du vil :) Becky ble gravid da jeg sendte henne digitalt termometer :jepp::lur: Og både jeg og Dine ble gravide etter å ha kjøpt hostesaft, uten å ha rukket å tatt den :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville tatt imot tilbudet fra Pupsilure Zia... hehe

Det er sant, vi ble begge gravide etter vi hadde kjøpt hostesaft uten å bruke den enda.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse tester liggende som du kan få hvis du vil :) Becky ble gravid da jeg sendte henne digitalt termometer :jepp::lur: Og både jeg og Dine ble gravide etter å ha kjøpt hostesaft, uten å ha rukket å tatt den :opplyser:

Ja, det ble egentlig veldig bortkastet for deg. Du kunne jo ha brukt det som febertermometer (som vi gjør nå.. :sjenert: ). Vil du ha det tilbake? Hvis ikke kan jeg godt kjøpe et nytt til deg :jepp:

Det hjelper å få ting tilsendt. Kenghuru ble gravid da jeg sendte graviditetstester. Tror og jeg fikk positiv EL-test da Iril sendte digital EL-test (selv om den ikke virka, så fikk jeg kjøpt meg en ny samme syklus) . Sending virker!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: kanskje jeg skulle sendt graviditetstester da :lur:

Neida, Becky, jeg trenger det ikke, vi har to stk fra før vi, så det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: kanskje jeg skulle sendt graviditetstester da :lur:

Neida, Becky, jeg trenger det ikke, vi har to stk fra før vi, så det går bra :)

Ok, tusen takk. Veldig snilt. Det funka ihvertfall for oss :jepp: . Ja, graviditetstester hjelper nok. Dessuten er oktoberbølgen i gang allerede. Lily ble førstemann. Nå føler Zia, Alabama og mange andre :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene og sender masse babystøv din retning hvertfall - så klaffer det snart! :)

:klemmer:

Høres ut som jeg må ta med meg hostesaft i handlekurven i dag da :fnise:

Takk for tilbud om tester, jeg har noen liggende fremdeles som jeg burde ha brukt opp, men kanskje jeg tar tar opp tilbudet ditt om tester etter hvert :jepp:

Jeg ville tatt imot tilbudet fra Pupsilure Zia... hehe

Det er sant, vi ble begge gravide etter vi hadde kjøpt hostesaft uten å bruke den enda.. :sjenert:

:fnise: Utrolig hva psyken tydeligvis får ordnet i stand :fnise:

Sending virker!! :ler:

Okai, om spiren ikke sitter innen tredje pergorunde, DA skal jeg gå rundt i alle dagbøkene her inn og tigge etter sendinger. Pupsilure står først i køen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene har tempen min steget litt, og i dag gjorde den et lite hopp :sjenert:

Det har jo skjedd i tidligere sykluser at tempen helt klart stiger, så jeg blir lurt til å tro at jeg har EL, men så kommer aldri tanta, og tempen synker igjen, for så å bli helt jo-jo etter et par ukers tid :klø: Håper ikke på en reprise av DEN varianten nå :snurt:

Blir spennende og se om jeg får tante på besøk neste uke eller ei :hoppe:

Gleder meg ekstremt mye til helga nå kjenner jeg. Vi har tatt første storvask i dag siden vi kom hjem fra ferie, og merker at kroppen min ikke var mentalt forberedt på sjokket :lol: Alvorlig talt, vi MÅ få oss vaskehjelp :dåne:

:fnise:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...