Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

*masse gode tanker sendes*

Husk at det ikke er noen ting du kan gjøre med det. Sånt pleier å hjelpe meg. Noen blir mer stressa av det, så kanskje gjorde jeg vondt verre? :klaske:

Håper, håper, håper det ordner seg. Skjønner veldig godt at du er frustrert. Hvorfor måtte det skje akkurat nå, liksom?! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*sender mange gode tanker og håper at alt går som normalt i morgen slik at dere kommer dere avgårde*

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei å nei... hva er det de streiker for nå da?!!? Vet de ikke at du skal reise i morgen og lage bryllupsreisebebiss??!?! :sur:

Håper det ordner seg!!! *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke det blir noe av denn streiken! :sukk:

Vi MÅ jo være på plass der vi skal gifte oss en viss tid før vielsen fordi vi må ha papirer som MÅ være utstedt et visst minimum av tid forut for vielsen. Kjenner panikken brer seg her :sprettoy::bond: Jeg er kontrollfrik, og liker IKKE slike uforutsette morsomheter.

Det verste er vel at det muligens heller ikke dekkes av reiseforsikring, så da blir vi sittende med en haug utgifter selv :overrasket:

Ok, roe ned nå - det ordner seg sikkert......*puster rolig*

:pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Nei nei nei for no tullball!! De kan da ikke finne på det!! *Sender masse tanker for at det ordner seg og brullypsreisebaby kan bli produsert :lur: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Ser ut som om streiken ordner seg ZiA :nigo::hoppe:

Da kan du endelig roe ned igjen, og bare nyte at du snart er på tur OG DU SNART SKAL BLI FRU!!!!!! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan puste lettet ut nå ja :nigo:

Da drar vi snart, så da får dere ha det fortreffelig her i mitt fravær :strix:

Håper når jeg kommer tilbake å kunne lese om mange lykkelige mamma'er med verdens skjønneste små bebiser, en HAUG nygravide (inklusiv meg selv :pls:), og ikke minst at stå hos alle som allerede er gravide er ENDA bedre enn nå! :strix: :strix: :strix:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ikke ble streik! :strix:

GOD TUR!!!!! Gleder meg til du er tilbake og vi får høre hvordan dere har hatt det!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hei Zia :)

Innom for å ønske deg en riktig god bryllupsreise og prøving for bryllupsreisebaby :hjerte:

Gleder meg til oppdatering når du kommer tilbake!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*savne Zia* :klem:

Jeg også!!! :klemmer:

Ser ut som dere koser dere max!

Hååååper du kommer hjem med en huleboer!!!!!

Nå syns jeg jammen det er på tide vi blir bebodde altså!

Tar gjerne imot litt :spy::fise::vekt::pisk::sove: og ikke minst stoooooooooor ----> :gravid:

:nigo:

(edit: Da mener jeg søvfølgelig kvalme, luftig mage, vektoppgang, humørforandringer og stooor mage! Bare sånn i tilfelle noen ikke skjønte det... :) )

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...