Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Oi, med så mye babystøv og støttende ord må jo dette bare gå veien! Bliri helt rørt jeg :grine:

Tror PMS'en sitter i litt fremdeles, så sikkert derfor jeg er litt lett-rørt :fnise: Jeg pleier aldri å bli spesielt gær'n i PMS-tiden, men denne gangen ble jeg helt mongo på lørdag, dagen før tanta meldte sin ankomst. Plutselig ble bare ALT såååå trist at jeg begynte å stortute. Mannen forstod natuligvis ingenting, og ikke jeg heller :fnise:

Faktisk litt flaut i grunnen - føltes virkelig ikke som om jeg hadde kontroll på følelsene når det kom så brått på. Jeg er ganske følelses-stabil til vanlig :biggrin: Så ser med gru til den siden av et fremtidig svangerskap ja :fnise:

Nå er det bare to-tre dager til vi drar. Vi har fremskyndet avreisen litt, så da er det egentlig bare innspurten igjen før vi stikker :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så gøy at dere snart skal dra til fiiiine stedet og du skal snart bli kone! :hjerte: Selv om det å gifte seg ikke innebærer så mye forandring i hverdagen så er det jo noe helt spesielt likevel. Syns det er så koselig med bryllup jeg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

God tur Zia :klemmer:

Håper dere får en strålende flott og minnerik dag og selvfølgelig en fantastisk bryllupsnatt :lur:

Litt mer babystøv kan vel ikke skade når jeg først er innom en gang til :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, er det så knapp tid? Vet ikek hvorfor, men så for meg at dere dro rett før vielsen. Ååååå, det kommer bare til å bli helt fantastisk :yvonne: . Kjempeglad på dine vegne :strix: . Hvor lenge blir dere borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så gøy at dere snart skal dra til fiiiine stedet og du skal snart bli kone! :hjerte: Selv om det å gifte seg ikke innebærer så mye forandring i hverdagen så er det jo noe helt spesielt likevel. Syns det er så koselig med bryllup jeg

Ja, det skal bli veldig koselig, selvom det ikke blir så annerledes som du sier. Det er jo bare koselig i tanken liksom :fnise: Tenk at jeg skal bli en Fru :overrasket: Føler meg litt gammel da ja - kommer til å slå ned noen om de kaller meg det :fnise:

Håper dere får det vidunderlig på turen! Lykke til!!

Takk Alabama :klem:

God tur Zia :klemmer:

Håper dere får en strålende flott og minnerik dag og selvfølgelig en fantastisk bryllupsnatt :lur:

Litt mer babystøv kan vel ikke skade når jeg først er innom en gang til :strix:

Juhuuu, masse mere babystøv :hoppe: Tar med meg hvert minste korn :jepp:

Å, er det så knapp tid? Vet ikek hvorfor, men så for meg at dere dro rett før vielsen. Ååååå, det kommer bare til å bli helt fantastisk :yvonne: . Kjempeglad på dine vegne :strix: . Hvor lenge blir dere borte?

Ja, ikke lenge igjen nå - må være der noe tid før vielsen før å ordne en del praktisk - papir-ting :filer:

Vi blir borte nesten en måned faktisk :dåne: Har aldri hatt så lang ferie før - skal bli super-deilig :nigo:

I morgen begynner jeg på Pergo allerede :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja følelsen av å være gammel kommer ganske kjapt når man blir kalt kjerring iallfall :sjenert: Jeg liker ikke å bli kalt det så mannen min får ikke lov til å si det. Men min svigerfar sier det om alle damer som er gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Bare innom og slenger avgårde en KJEMPE :klemmer: til Ziamor som snart drar i fra oss en stund :fnise:

Ønsker dere begge en fantastisk fin tur, og så krysser vi alle fingrer for at alt går som planlagt :lur::lur:

(Og dere vet hva DET vil si damer!!!)

GOOOOD TUUUUR ZIA!!!

:klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykkeønskninger fra meg også!!! :strix::danser::hoppe:

Jeg håper dere får en flott tur, et herlig bryllup, og at resultatet av bryllupsnatten blir noe du må passe på, bekymre deg for og betale for en 18-20 års tid... :lur:

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får en kjempe flott tur, og at dere får det helt fantastisk sammen :rødme:

:hoppe::strix: God tur :strix::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå svarte jeg akkurat i boka di, men så forsvant det :kjefte:

Så deilig å være borte så lenge :jepp: . Er du hjemme innen 22/9? Hvis ikke må du innom boka mi å tippe kjønn :jepp: . Kan ikke ha en tippeliste uten deg :)

Håper dagen og reisen blir alt du ønsker deg og litt til. Skal tenke masse på deg på den store dagen.

Masse god tur, lykke til og gratulerer på forskudd :bolledeig::strix::hoppe::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja følelsen av å være gammel kommer ganske kjapt når man blir kalt kjerring iallfall :sjenert: Jeg liker ikke å bli kalt det så mannen min får ikke lov til å si det. Men min svigerfar sier det om alle damer som er gift.

:fnise: Tror jeg hadde mislikt det jeg også altså, så mannen får kun lov til å si det på spøk. Om han for alvor går rundt og kaller meg kjerringa si, så blir jeg arg :kjefte:

:fnise:

Ikke lenge igjen til du også blir fru nå nei

Ønsker dere god tur og masse lykke til

Takk for lykkeønskninger :klem: Vi gleder oss masse! :hoppe:

Bare innom og slenger avgårde en KJEMPE til Ziamor som snart drar i fra oss en stund

Ønsker dere begge en fantastisk fin tur, og så krysser vi alle fingrer for at alt går som planlagt

(Og dere vet hva DET vil si damer!!!)

GOOOOD TUUUUR ZIA!!!

:hoppe: Når jeg kommer hjem vil jeg lese i boken din at du er gravid! Jeg finner meg ikke i noe annet, så versågod jobb! :fnise:

Denne gangen skal det klaffe for oss begge!

:klem:

God tur Zia, håper dere får et fantastisk bryllup og et minne for livet

Takk, Pusilus :klemmer:

Masse lykkeønskninger fra meg også!!!

Jeg håper dere får en flott tur, et herlig bryllup, og at resultatet av bryllupsnatten blir noe du må passe på, bekymre deg for og betale for en 18-20 års tid...

:fnise:

Ja, enda så ille det høres ut så er det ikke noe jeg håper mer på :ler: Merker hvor bekymret jeg er for mannen sånn til vanlig når han skal ut å kjøre langt eller slikt, og tenker med gru på hvordan det blir med egne barn :overrasket: Jeg som alltid har ledd av mamma som ikke fikk sove før vi var hjemme for natten i vår ungdom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere får en kjempe flott tur, og at dere får det helt fantastisk sammen :rødme:

Takk, Småkjekset :klemmer: Jeg er sikker på at det blir helt supert :strix: :strix:

Æsj, nå svarte jeg akkurat i boka di, men så forsvant det

Så deilig å være borte så lenge :jepp: . Er du hjemme innen 22/9? Hvis ikke må du innom boka mi å tippe kjønn :jepp: . Kan ikke ha en tippeliste uten deg :)

Håper dagen og reisen blir alt du ønsker deg og litt til. Skal tenke masse på deg på den store dagen.

Masse god tur, lykke til og gratulerer på forskudd

Åh, så kjedelig når man har skrevet noe som forsvinner. Blir aldri det samme å skrive det på nytt :roll::fnise:

Jeg rekker ikke tippe før UL'en, så skal gå sporenstreks inn i boka di nå og servere tippe-følelsen! :jepp:

Takk for lykkeønskninger på forhånd :klemmer:

God tur, kos dere masse!

Takk, Iril :klem:

Zia-mor :klemmer:

Ha en suuuper tur, kos dere på deres fantastiske bryllupsdag! sier som beckygratulerer på forskudd!

Takk Buffy :klemmer: Det er så hyggelig å få så mange koselige hilsener altså. Tror jeg må gjøre dette oftere :fnise: Men med samme mann da :roll:

:ler:

I morgen er avreise, men er ganske ferdig pakket, så regner med det blir en avslappende kveld i dag likevel :Nikke:

Sitter på jobb nå og forsøker å få unna siste rest av ting som MÅ bort før jeg drar, men motivasjonen mangler litt i dag og gitt... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, siste dag på jobb før ferie er alltid litt tøff.. Skal heie litt på deg jeg:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

Oh no, leser på flere nettaviser at det kan bli streik i morgen som gjør at Gardermoen ikke får levert drivstoff til flyene, og at dette i verste fall kan føre til en rekke kanselleringer og forsinkelser :grine:

Herregud - jeg blir stressa av slikt :grine:

Alle sammen send gode tanker til partene som sitter og forhandler akkurat nå :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...