Zia Skrevet 9. august 2010 Forfatter #1281 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Da fikk jeg endelig kjøpt noen blomster til prøve-bukett. De var fremdeles for gul-hvite i forhold til hva jeg helst vil ha, men regner med de har vesentlig bedre utvalg der vi skal gifte oss Dessuten var de litt små-skrantete også, men de var jo bare teste-roser, så da hoppet jeg over alle feilene Buketten gikk greit, selv om jeg klønet adskillig mye mer enn proffene på youtube I prosessen knakk jeg noen også , så det ble en litt mindre bukett en ønskelig, men da har jeg iallfall testet *edit* bilder fjernet Endret 12. august 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. august 2010 Forfatter #1282 Del Skrevet 9. august 2010 Hjertet mitt hoppa skikkelig først her. Trodde det stod at du var gravid . Gleder meg til jeg leser det på ordentlig Hvis du har hatt EL da du hadde så mye mensmurringer og spiren evt sitter, er det da farlig å ta primolut? Uansett, da er det 2-3 uker til mulig EL og 4-5 uker til mulig positiv GT Beklager å skremme deg - ikke pent å gjøre slikt mot gravide Tok en test i sted, siden jeg begynner med Primolut i kveld (piller for å få tanta på besøk så jeg kan begynne på Pergo). Testen var selvsagt negativ, så PP5 here I come - selveste bryllups-PP'en må vel jammen meg bety suksess Hmm, du må fortelle resultatet av de babyfeet-sakene for det hørtes jo veldig deilig ut å få myke føtter Føttene mine er mye mykere allerede etter en dag, men det er bare fordi de ble badet i fuktighet i to timer i går da Selve virkningen ser jeg først om at par uker, når alt det ekle flasser av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. august 2010 #1283 Del Skrevet 10. august 2010 Så nydelig bukett Greit å ha prøvd den ut før dere reiser De babyfeet greine hørtes jo helt supert ut! Kanskje jeg får prøve meg på det Liker ikke sånn skrubbesaker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. august 2010 #1284 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Buketten ble kjempefin!! Og den blir sikkert enda finere hvis det er enda flere blomster i, nå som du har lært deg å ikke knekke blomstene.. Jeg er en sucker for nye hudpleie-ting, så jeg kjenner at jeg ble VELDIG interessert i de babyfoot-greiene!! Hvor selges slikt?? Parfymeri, helsekost, apotek??? Eller nett?? Lykke til med Primolutkuren!! Edit: googlet litt og fant ut at det selges på Vita og Parfymelle! Endret 10. august 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 10. august 2010 Forfatter #1285 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) dobbel... Endret 10. august 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 10. august 2010 Forfatter #1286 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Skal kjøpe inn blomster nok med gooood margin på selveste dagen iallfall, så har jeg litt knekke-margin Det er faktisk 18 blomster i buketten, men det ser ikke slik ut - de blir seendes mye mindre ut. Har lest at sånn ca 25 bør bli en pen bukett Disse Babyfoot-greiene kjøpte jeg på en Life-butikk tror jeg - det er vel en slags helsekost-ting? :klø: Kostet 200 kr, så ikke all verden, og særlig ikke om det fungerer! Prøvde å lete etter det på ebay også, men fant det ikke der. Tror det er japansk eller noe slikt, så burde finnes på ebay bare man klarer å søke riktig Endret 10. august 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 10. august 2010 #1287 Del Skrevet 10. august 2010 Ville bare litt, klarer ikke helt følge med for tiden, men heier på deg ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 10. august 2010 #1288 Del Skrevet 10. august 2010 Har du tatt vekk blomsten nå? Ser den ikke. God nyhet: Ei på jobben, som har vært prøver 8 år, er nå 4 1/2 mnd på vei . Fikk akkurat vite det. Det går til slutt . Nå må nok ikke du vente så lenge da. Er jo i bryllupsperioden det skla skje. :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. august 2010 #1289 Del Skrevet 10. august 2010 Kjempefin bukett du har laget! Fant frem noen bilder av min. Jeg øvde ikke på forhånd, men skulle ønske jeg hadde gjort det. Den største feilen med min bukett var at det ble nivå-forskjeller på rosene. Det kommer dessverre ikke frem på disse bildene, da jeg selvsagt tok de fra beste vinkel Men på endel av de andre bildene fotografen tok av oss syns det ganske godt. Er spent på baby-føttene dine Man kan kanskje få kjøpt det på eBay også? Mine føtter trenger hvertfall litt pleie nå. Merker veldig godt at jeg har gått opp endel kilo, for jeg har fått så mye hard hud som jeg aldri har hatt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 10. august 2010 Forfatter #1290 Del Skrevet 10. august 2010 Ville bare litt, klarer ikke helt følge med for tiden, men heier på deg ennå. Helt i orden det - heiing holder langt på vei Har du tatt vekk blomsten nå? Ser den ikke. God nyhet: Ei på jobben, som har vært prøver 8 år, er nå 4 1/2 mnd på vei . Fikk akkurat vite det. Det går til slutt . Nå må nok ikke du vente så lenge da. Er jo i bryllupsperioden det skla skje. :klø: Jeg ser blomsten enda jeg, så aner egentlig ikke hva som kan være galt siden du ikke ser den Har lagt ut to bilder - i går vare begge to kjempestore, og i dag er et av de på mystisk vis mye mindre :klø: Koselig med sånne suksesshistorier som hun på jobben din! Håper jeg slipper å bli en suksesshistorie, jeg vil helst bare være vanlig Men ok, når vanlig-tersklen snart er nådd, så tar jeg til takke med suksesshistorie Kjempefin bukett du har laget! Fant frem noen bilder av min. Jeg øvde ikke på forhånd, men skulle ønske jeg hadde gjort det. Den største feilen med min bukett var at det ble nivå-forskjeller på rosene. Det kommer dessverre ikke frem på disse bildene, da jeg selvsagt tok de fra beste vinkel Men på endel av de andre bildene fotografen tok av oss syns det ganske godt. Er spent på baby-føttene dine Man kan kanskje få kjøpt det på eBay også? Mine føtter trenger hvertfall litt pleie nå. Merker veldig godt at jeg har gått opp endel kilo, for jeg har fått så mye hard hud som jeg aldri har hatt før. Åh, så fin buketten din var!! Du har funnet roser som er mer åpne (og i tillegg ikke småvisne som mine ), så da blir det mye jevnere uansett. Slet også litt med nivåforskjeller, så begynte på nytt en gang, men fikk raskt bedre taket på det Synes uansett din bukett så veldig fin ut jeg altså! Hvor mange roser brukte du i din? Og forresten super-søte perler i blomstene Jeg har pynt i min og, men mer i stil til antrekket mitt Apropos antrekk, så prøvde vi det i går, sånn i tilfelle det ikke passet eller noe. Og min har visst blitt litt stor Ikke tid til å gjøre endringer nå, men fikk reddet det inn med belte i midjen som jeg bare fikset på så det ble mindre. Mannen er veldig vekt-stabil, så hans antrekk satt som et skudd Skal si i fra om jeg finner baby-føttene på ebay - om det virker vel å merke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. august 2010 #1291 Del Skrevet 10. august 2010 Tror det er rundt 15-18 roser jeg. Prøvde å telle. Men de var digre da! Har nesten ikke sett så store roser før jeg. Billige var de også, men sånt er jo ofte billigere i utlandet enn Norge Jeg plukket av det meste jeg fant av stygge roseblader og grønne blader, men angret litt etterpå for at jeg ikke hadde vært enda nøyere. Og jeg var så dum at jeg ikke tok med silkebånd hjemmefra, og det skulle vise seg å bli umulig å få tak i der nede Veldig fin pynt i dine roser også! Gøy når man får det i samme stil som antrekket Jeg pynter roser med perler nå også jeg Har ikke opplevd at de har visnet noe fortere av den grunn. Og gjør det litt ekstra hyggelig. Godt du fikk reddet antrekket da!! Er det lenge til dere drar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 10. august 2010 Forfatter #1292 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Ja, herregud Jeg kunne jo bare nappet bort de visne bladene - snakk om korttenkt Jeg måtte uansett bruke lang tid på å åpne de, da de var ganske lukkede da jeg kjøpte de. Satt en halv time og prøvde å dra alle bladene litt ut liksom (takk igjen, youtube ) Silkebånd er innkjøpt på ebay, så har alt pakket det klart Litt tidlig ute ja, siden vi først drar om drøye to uker Tror forresten jeg må kjøpe inn mer slik blomsterpynt til hjemme-bruk senere, og da noe mer bling Fint å ha til spesielle anledninger Endret 10. august 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 10. august 2010 #1293 Del Skrevet 10. august 2010 Så nyyydelig bukett Zia! Kjempefin pynt i dem! Bryllupspp'en blir selveste pp'en hvor alt klaffer, selvfølgelig! Det er dette spiren har ventet på, å få bli til under bryllupsreisen. Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 10. august 2010 #1294 Del Skrevet 10. august 2010 Nydelig bukett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 12. august 2010 Forfatter #1295 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) *edit* Gjenkjennelses-paranoia Endret 12. august 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. august 2010 #1296 Del Skrevet 12. august 2010 Så bra at det ordnet seg . Har selv vært med å akkurat rekke flyet i Frankfurt. Neste fly hadde gått en uke senere. Er forferdelig stressende. Det var på bryllupsreisen vår. Skjønner godt du vil rekke ditt eget bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 16. august 2010 Forfatter #1297 Del Skrevet 16. august 2010 Håper alle har hatt en fin helg og kost seg masse Ikke så mye nytt å melde her (som vanlig). Men for de av dere som lurer litt på Babyfeet/foot-prosjektet mitt (gelesokker som skal gi babymyk hud på føttene), så kan jeg melde om at jeg nå flassker helt abonormt store flak på bena Beklager litt ekle fot-detaljer her altså Det er jo meningen at man skal begynne å flasse ca 1 uke etter man brukte sokkene, og det stemmer godt. Så enn så lenge ser det veldig lovende ut. Skal rapportere igjen når flass-helvete er over, og jeg ser det endelige resultatet Ellers er jeg inne i de siste dagene med Primolut, så tanta skal komme innen slutten av uka. Og da blir det ny Pergo-kur fra CD3 God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 16. august 2010 #1298 Del Skrevet 16. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 16. august 2010 #1299 Del Skrevet 16. august 2010 Litt treig...men, utrolig flott bukett Zia Heier på tanta og ikke minst på at det nå er din tur :strix: Lurer på om ikke jeg noterer meg ned tipset om babyføttene dine...det høres så utrolig digg ut å bli kvitt hard og kjip hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. august 2010 #1300 Del Skrevet 16. august 2010 Fotprosjektet høres jo lovende ut Spennende med pergorunde igjen da Begynner du alltid på dag 3? Skal du ha enkel eller dobbel runde denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå