VirreVapp Skrevet 1. august 2010 #1261 Del Skrevet 1. august 2010 Før jeg ble gravid hadde jeg murringer konstant fra midt i syklusen til jeg testet positivt. Trodde hele tida det var tanta som kom for tidlig da jeg var overbevist om at jeg ikke var gravid.. Så er virkelig ikke lett å bli klok på dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. august 2010 Forfatter #1262 Del Skrevet 1. august 2010 Nei den kroppen kan virkelig forvirre Ganske frustrerende i blant ja Og apropos frustrerende så tror jeg mannen lider av litt manne-pms. Han kom hjem i kveld etter guttetur fra i går til i dag, og starter hjemkomsten med en helt IDIOTISK urimelighet Håpløst å diskutere med folk som har bestemt seg for hvordan ting er, og så blåse det SÅ ut av proporsjoner da Det er virkelig en skikkelig fillesak, og så klarer han å lage så mye ut av det. Kjenner jeg må telle maaaaaange ganger til 10 her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. august 2010 #1263 Del Skrevet 2. august 2010 Hmf.. Mannfolk! Håper han har kommet over det nå da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 2. august 2010 #1264 Del Skrevet 2. august 2010 Hehe, slikt kan være maks irriterende, men forhåpentligvis går det fort over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. august 2010 #1265 Del Skrevet 2. august 2010 manne-pms vet jeg altfor mye om om dagen En litt stresset samboer om dagen her hjemme ja.... Håper det gikk for over hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. august 2010 Forfatter #1266 Del Skrevet 3. august 2010 Manne-PMS'en har passert, så nå er han tilbake i sitt vante svært-så-gode humør Denne syklusen har jeg forøvrig gitt opp - glemte å tempe i dag til og med :dåne: Så til helgen blir det Primolut Jeg vil bli graviiiiiiiiid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. august 2010 #1267 Del Skrevet 3. august 2010 Krysser fingrene såå for at du skal få den lille etterlengtede spiren så fort som overhodet mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. august 2010 #1268 Del Skrevet 3. august 2010 Det går snart Zia!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. august 2010 #1269 Del Skrevet 3. august 2010 Husk å ta en test før du begynner med Primolut da, bare for å være heeeelt sikker!! Så kan vi jo hååååpe på at du opplever det samme som meg når du gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 4. august 2010 #1270 Del Skrevet 4. august 2010 Savnet deg og trodde du ikke hadde skrevet på lenge, og fant til min store forskrekkelse ut at jeg ikke har deg på mine innlegg!!!! :haar: baklager vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. august 2010 Forfatter #1271 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Krysser fingrene såå for at du skal få den lille etterlengtede spiren så fort som overhodet mulig! Det går snart Zia!!! Takk jenter Husk å ta en test før du begynner med Primolut da, bare for å være heeeelt sikker!! Så kan vi jo hååååpe på at du opplever det samme som meg når du gjør det... Ja, det er kanskje lurt å ta en kontrolltest, just to be safe. Hadde ikke plaga meg så veldig mye akkurat om jeg opplever det samme som deg Savnet deg og trodde du ikke hadde skrevet på lenge, og fant til min store forskrekkelse ut at jeg ikke har deg på mine innlegg!!!! :haar: baklager vennen! What?? Uhørt Du er tilgitt - selvsagt! Sånn går det når man får for mange på mine innlegg-lista - har vært borti det selv og Og ellers... ingenting nytt - i prøveverden iallfall Ellers skjer det heldigvis mye da, så har jo plenty av ting i hverdagen som får tiden til å gå I går kom noen slike blomsternåler jeg har bestilt på ebay, som skal dekorere buketten litt, så tenkte å kjøpe inn en haug roser i dag og prøve-lage bukett. Da har jeg en unnskyldning ovenfor mannen for å kunne ha friske blomster hjemme også. (Må bare huske å fjerne bånd og pynt i tilfelle vi får besøk da - litt vanskelig å forklare seg bort i fra en brudebukett i stua liksom ). Litt usikker på om jeg vil ha litt offwhite-fargede roser, eller helt plaine røde, så kanskje jeg må prøve begge deler Endret 4. august 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 4. august 2010 #1272 Del Skrevet 4. august 2010 Ah, alltid fint med friske blomster. Der gav du meg en ide faktisk. Får kjøpe inn litt slik at det er fint her hjemme til helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. august 2010 #1273 Del Skrevet 4. august 2010 Hvordan ble resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. august 2010 #1274 Del Skrevet 5. august 2010 Skal du lage buketten din selv? Spennende! Jeg skal ha offwhite roser og orkideer i min, gleder meg til å se den Alltid deilig med friske blomster i huset da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 6. august 2010 Forfatter #1275 Del Skrevet 6. august 2010 Godt jeg kan inspirere flere her til å kjøpe friske blomster De hadde ingen i riktig farge som var åpne nok, så prøver å stikke innom en større forretning i dag Lucky: Vi gifter oss i utlandet, ingen stor greie, bare oss to, så da fant jeg ut (etter gode tips her inne ) at det var like greit å lage egen bukett. Skal bare ha noe helt enkelt, og det ville uansett ha blitt et alvorlig styr å finne en florist på forhånd dit vi skal. Leste dog gode tips på nett i går for å åpne roser når man ikke har tid til å vente på at det skal skje av seg selv, så kanskje jeg drister meg til å prøve det i dag, om jeg ikke finner noen åpne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. august 2010 #1276 Del Skrevet 6. august 2010 Så spennende!! Det fins mange tips for å åpne rosene ja, blant annet skal man vel blåse inni dem og såvidt ta hånden nedi kvelden før. Rosene i min bukett måtte det motsatte, måtte holde dem sånn at de ikke åpnet før bryllupet og da ble de satt i kjøleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 8. august 2010 #1277 Del Skrevet 8. august 2010 Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 8. august 2010 Forfatter #1278 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Helgen har vært topp så langt, men enda ikke fått tak i noen blomster da - det viser seg å være vanskelig å finne noen i helt vanlig offwhite-farge Vil helst prøve med riktig farge og, så jeg får sjekket om den passer til antrekket eller ikke Prøver igjen på mandag - da skal jeg kjøre innom samtlige blomster-forretninger på østlandet før jeg gir meg Forøvrig prøver jeg ut en morsom fot-pleie-sak nå. Jeg har gått i alt for mye små jente-sko med omtrent ingen såle i sommer (til tross for mannens strenge advarsler om at slikt ikke er bra for føttene ). Resultatet er at jeg har fått hard hud enkelte steder under bena, for første gang ever Kan jo ikke ha det på selveste brullupsreisen vår, så etter litt nett-research har jeg kjøpt noe som heter Babyfoot (eller var det Babyfeet? ikke sikker ). Det består av to slags plast-sokker med noe gele-greier inni, og så skal man ha på disse i to timer. Har snart gått med de i en time nå - skikkelig svømmeføtter fått En uke fra nå skal gammel moro begynne å flasse av, og et par uker deretter igjen - BABYFØTTER Det høres jo helt utrolig ut, men jeg har lest mange gode erfaringer med denne på nett, og damen i butikken der jeg kjøpte den roste den opp i skyene hun og (etter at jeg hadde betalt, ikke i et salgsforsøk). Så dette skal bli spennende Endret 8. august 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. august 2010 #1279 Del Skrevet 8. august 2010 Så til helgen blir det Primolut Jeg vil bli graviiiiiiiiid Hjertet mitt hoppa skikkelig først her. Trodde det stod at du var gravid . Gleder meg til jeg leser det på ordentlig Hvis du har hatt EL da du hadde så mye mensmurringer og spiren evt sitter, er det da farlig å ta primolut? Uansett, da er det 2-3 uker til mulig EL og 4-5 uker til mulig positiv GT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. august 2010 #1280 Del Skrevet 8. august 2010 Hmm, du må fortelle resultatet av de babyfeet-sakene for det hørtes jo veldig deilig ut å få myke føtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå