Gjest Iril Skrevet 6. juli 2010 #1201 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg har også lest at det er stor sjanse for feil utslag når man har PCOS, men jeg trodde det var slik at man i såfall fikk falsk positiv test, fordi man hadde forhøyet LH-nivå mer eller mindre hele tiden, eller noe slikt Da skulle vel helst den digitale testen også ha vist positivt :klø: Om du brukte samme urinen, er det vel sikkert slik at de digitale trenger mer enn de stripsene før den slår ut da. Men så du på den pinnen som er inni den digitale? Mine ble gradvis mørkere, og da den digitale ble positiv var det to like sterke streker på pinnen inni også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. juli 2010 #1202 Del Skrevet 6. juli 2010 Har nok ikke skjedd så mye nytt her nei, ikke prøvere nå i sommer, men prøvde jo i nesten ett år og hadde EL-tester nesten hver syklus og da har jeg alltid fått veldig positive Men ser ut til at det er unormalt her inne Uansett, jevnlig er det tryggeste, så kan man jo teste hvis man vil i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #1203 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Når vi begynnte prøvingen sa jeg det til legen min at jeg hadde jo kjøpt in EL tester og skulle tempe(noe jeg gjorde aldri)......da fikk jeg svar tilbake "DET BLIR IKKE BARN UT AV EL TEST, ER NOK BARE SOM FÅR DET TIL" Hahaha, ja, jeg skjønner godt at legene helt sikkert er møkklei av å sitte og prøve og forklare for en over-ivrig prøver de mange merkelige resultatene av EL-tester og litt ssånn halvnøyaktig temping Det enkle er ofte det beste, så vi satser uansett på minimum annen hver dag. Holdt den linjen hele forrige syklus, og så langt denne, så her skal ingen egg slippe unna EL-tester var ikkeno for meg heller. Funka bare en gang. Det tryggeste er nok uansett jevnlig , så må man treffe til slutt. Om du brukte samme urinen, er det vel sikkert slik at de digitale trenger mer enn de stripsene før den slår ut da. Men så du på den pinnen som er inni den digitale? Mine ble gradvis mørkere, og da den digitale ble positiv var det to like sterke streker på pinnen inni også. Ja, jeg tok ut selve den test-stripsen av den digitale etter den var ferdig analysert, og da så jeg jo de to strekene. De var ikke like mørke, men tror jeg må snike meg ned i søppelbøtta etterpå å kikke Har nok ikke skjedd så mye nytt her nei, ikke prøvere nå i sommer, men prøvde jo i nesten ett år og hadde EL-tester nesten hver syklus og da har jeg alltid fått veldig positive Men ser ut til at det er unormalt her inne Uansett, jevnlig er det tryggeste, så kan man jo teste hvis man vil i tillegg Leste inne på bloggen din - har ikke fått med meg at dere har planer om å prøve igjen etter hvert - spennende Heldiggrisen deg som faktisk får positive EL-tester da - som du sier er du en av få Tempen min er merkelig stabil for tiden også - Charten - håper det er et godt tegn og at det betyr at kroppen lader seg opp til fest Forøvrig skal mannen ta svømmeprøve en dag det passer nå, men siden han ble syk for litt siden har han gått på Apocillin. Kanskje ikke så lurt å teste svømmerne rett etter det, eller? :klø: Tenkte å ringe legesenteret der han skal avlegge testen for å høre, men om noen vet noe om dette så kom gjerne med innspill Innbiller meg at svømmerne ikke akkurat er på topp etter sykdom, og at apocillinen gjør noe rart med de Tror mannen hadde fått en real knekk i manne-egoet med dårlige prøveresultater, så ingen vits i å risikere å ta prøven på "feil" tid... Endret 6. juli 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. juli 2010 #1204 Del Skrevet 9. juli 2010 Innom for å ønske deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 9. juli 2010 #1205 Del Skrevet 9. juli 2010 Tror nok jeg ville ha ventet et par dager etter endt apocillin kur før testing av smømmere ja.. Er jo umulig å si om sånt virker inn, men greit å vere på den sikre siden! Manne-egoet må jo passes godt på Goood helg Ziamor! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. juli 2010 #1206 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg lurer på om det ikke sto noe i det brevet vi fikk da mannen min skulle levere sædprøve, om at man måtte vente så og så lenge etter å ha brukt enkelte medisiner. Tror penicilin var en av dem. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #1207 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Takk Småkjekset og Smaragd Venter nok litt til med svømmeprøver - ingen umiddelbar hast uansett. Her tusler dagene som vanlig - endelig litt ferie nå - skal bli deilig Ingen EL enda, men tempen har gått ned et par dager nå, så håper på en pre-EL-dip Hadde en god følelse for denne syklusen da den begynte, men i og med at jeg er på CD 24 nå, uten at noe har skjedd, så er jeg ikke så sikker lengre Så venter tålmodig videre I mellomtiden koser vi oss med sol og sommer, og ferie/bryllupsplanlegging - det er jo ikke så ille det heller Endret 9. juli 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 10. juli 2010 #1208 Del Skrevet 10. juli 2010 Håper du får en strålende helg, kjære Zia . Blir spennende å høre hva en evt sædprøve vil vise. Som jeg sa til Alabama: skulle det vise deg at kvaliteten er dårlig, så får du si at sædcellene hans er ekstra dyrebare og sjeldne, og dermed enda mer ettertrakta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. juli 2010 #1209 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Håper du får en strålende helg, kjære Zia . Blir spennende å høre hva en evt sædprøve vil vise. Som jeg sa til Alabama: skulle det vise deg at kvaliteten er dårlig, så får du si at sædcellene hans er ekstra dyrebare og sjeldne, og dermed enda mer ettertrakta Det er så sant som det er sagt Endret 10. juli 2010 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #1210 Del Skrevet 13. juli 2010 Faen faen faen! Jeg jobber jo på en sørens babyfabrikk Jeg tuller ikke, men ALLE kolleagene mine i alder 25-35 (og det er en del) har enten fått barn eller blitt gravide i løpet av det siste året. Det popper jo ut unger her en gang i uka I dag var det ikke så hyggelig med nok en påminnelse kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 13. juli 2010 #1211 Del Skrevet 13. juli 2010 Uff det er ingen god følelse i det hele tatt Nå har du vel snart ferie, kan være litt godt det å få kommet unna arbeidsplassen når det blir sånn. Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 13. juli 2010 #1212 Del Skrevet 13. juli 2010 Du kommer til å bli endel av den babyfabrikken du og, selv om det ikke føles sånn akkurat nå. Babyen din har nemlig tenkt å time det helt perfekt, sånn som min har gjort. Babyen din vil ikke ødelegge bryllupet ditt og har derfor tenkt å melde sin ankomst rett etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #1213 Del Skrevet 15. juli 2010 Takk jenter Jeg har faktisk ferie allerede - leste om det på facebook Fremdeles intet nytt her - tempen min gikk litt opp i dag, men ikke nok til at jeg mistenker EL. Har fryktelig magevondt om dagen, men kjennes mer ut som mageknip, så er neppe EL-relatert det heller CD30 i dag Er i litt bedre humør i dag uansett da! Vi har nemlig ENDELIG bestemt oss for ringer. Og så fant jeg de på nett til 5000,- mindre enn i butikk Så i morgen skal jeg bestille, må bare ringe nettbutikken og spørre om litt småtteri først. Blir stas å få ringene :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. juli 2010 #1214 Del Skrevet 15. juli 2010 Ikke noe koslig å bli påminnet noe som er høyt ønsket hos en selv, men som tar litt tid. Sender deg en stor med ønske om at du koser deg i ferien med bryllupsplanlegging, og at mannens svømmere er av prima kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 15. juli 2010 #1215 Del Skrevet 15. juli 2010 Ja, kjenner til det med at alle kolleger får bebis eller blir gravid. Jeg jobber i et kvinnedomminert yrke og flere på jobben har fått både en og to mens vi har prøvd og prøvd... Men det er også noen som har vært gjennom ivf, så det er en liten trøst Kan tenke meg det blir stas å få ringene! Fortsatt god ferie. Jeg har siste arbeidsdag i morgen og kjenner at det skal bli SUPERT med tre uker fri!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #1216 Del Skrevet 16. juli 2010 Icing og Phobaeticus Snille jentene! Endelig er ringene våre bestilt Fant ut i dag at prisen har gått opp hos produsenten, så da går sikkert prisene opp hos andre forhandlere også, så nå får vi de hele 7000,- billigere enn veil. pris :dåne: Super-glad for det Fikk drømmeringene, og med stor avslag i pris! Så da kan vi finne noe annet spennende å bruke pengene vi sparte på Merker forøvrig at sommerværet, ferietid, og manglende action på prøvefronten gjør at jeg ikke er her så hyppig for tiden Blir litt motløs når alt går i stampe. Håper det går seg til utover sommeren og mot høsten, så jeg blir peppet med optimisme, og er klar for år 2 av prøvingen (blah kjedelig å kunne telle prøvetiden i år ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 16. juli 2010 #1217 Del Skrevet 16. juli 2010 Vanskelig å glede seg på andres vegne når man ikke får det til selv.. Har du link til tempecharten eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 16. juli 2010 #1218 Del Skrevet 16. juli 2010 Huff, jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver om at "alle" rundt det får barn. Det er ekstremt frustrerende og deprimerende når en har det så vanskelig selv. Det er kjedelig å telle prøvetid i år ja, vi nærmer oss 2 år her med stormskritt (september). Men en god ting er at vi har fått brev fra Riksen. Der stod det at mannen måtte ta en tredje sædprøve, og at jeg måtte ta blodprøve på dag 3 i syklusen enda en gang. Jeg ringte inn å forklarte at vi allerede hadde tatt prøvene, henholdsvis to og en gang før, men dama som tok telefonen mente at vi skulle ta dem en gang til siden legen hadde bedt om det. Så da blir vi pent nødt til det. Problemet er jo bare at syklusen min tar ingen ende. Det er 7 uker og 2 dager siden sist TR begynte, og jeg kjenner at jeg er mektig lei av lange sykluser, men det vet jo du alt om Zia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. juli 2010 #1219 Del Skrevet 17. juli 2010 Så fantastsik at dere sparte så mye penger på ringene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. juli 2010 #1220 Del Skrevet 17. juli 2010 Innom med en helge Håper optimismen stiger snart og at dere får kost dere maks med bryllupet og på reisen og alt Og hurra for billige drømmeringer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå