pusilus Skrevet 26. juni 2010 #1141 Del Skrevet 26. juni 2010 Hadde nok ikke stoppet opp for å slå av en prat med gynekologen min midt på gata jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #1142 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Jeg kjøpte oasisen fra en svensk nettbutikk,Wed Shop Ah, der hadde de mye kjekt Mange fine head pins blant annet - tror jeg hat lyst på det i buketten, men tatt antrekket mitt i betraktning kan det ikke være noen som er alt for bling-bling Har bestilt noen fra ebay som på bildet så ut til å kunne passe fint, så blir spennende å se de på ordentlig Han har jo uansett ikke lov å ta kontakt med deg når han treffer deg sånn utenom kontoret, og han er nok godt vant med at folk ikke akkurat stopper og slår av en prat, så han tenkte sikkert ikke på det engang. Huh, ante ikke at de ikke hadde lov til det, men det er vel kanskje ganske logisk. Kjedelig for de som ikke er klar over det, og som bare oppfatter legen som skikkelig overlegen Hadde nok ikke stoppet opp for å slå av en prat med gynekologen min midt på gata jeg heller Bra at det er flere da Forøvrig går syklusen sin vante gang her i gården, CD12 i dag tror jeg, og tempen har kommet seg ned til pre-EL nivå. Det er pussig det der altså - jeg får jo ikke noe tydelig temphopp etter antatt EL-tid, men samtidig ser jeg jo klare skifter i tempene likevel Etter tanta kom på besøk denne gangen har tempen gradvis krabbet nedover, helt til den ligger og lusker rundt 36,0-36,1. Før tanta var den iallfall på 36,3 og mot slutten mellom 36,4 og 36,5. Kanskje jeg har hatt EL likevel :klø: (Ja, jeg vet at jeg er HÅPLØS på å tolke i hjel syklusene mine ) Blir iallfall spennende å se tempen i denne syklusen, om den blir sånn halvnormal i lengde iallfall Har i grunnen en god følelse for denne syklusen - håper den ikke svikter meg nå altså Endret 27. juni 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. juni 2010 #1143 Del Skrevet 27. juni 2010 Selvfølgelig blir denne syklusen en god syklus! Det er jo den syklusen det klaffer Håper du har hatt en fin helg Zia! Er innom deg oftere enn jeg legger igjen beskjed altså... følger med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 27. juni 2010 #1144 Del Skrevet 27. juni 2010 Huh, ante ikke at de ikke hadde lov til det, men det er vel kanskje ganske logisk. Kjedelig for de som ikke er klar over det, og som bare oppfatter legen som skikkelig overlegen De har lov å hilse/prate om DU tar kontakten. Viss ikke skal de late som om de ikke kjenner deg. Sånn er det med leger, psykologer og annet personell med pålagt taushetsplikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. juni 2010 #1145 Del Skrevet 28. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #1146 Del Skrevet 28. juni 2010 Selvfølgelig blir denne syklusen en god syklus! Det er jo den syklusen det klaffer Håper du har hatt en fin helg Zia! Er innom deg oftere enn jeg legger igjen beskjed altså... følger med deg! Du har så rett så rett - det er nå det skal klaffe Er innom deg og oftere enn jeg skriver, så du har min fulle forståelse Uansett koselig med besøk, om man skriver eller ei De har lov å hilse/prate om DU tar kontakten. Viss ikke skal de late som om de ikke kjenner deg. Sånn er det med leger, psykologer og annet personell med pålagt taushetsplikt Jeg har svært lite kunnskap om helsevesenet merker jeg Har vært forskånet fra noe særlig kontakt med leger og den slags, og ikke har jeg utdannelse i nærheten av den retningen heller, så dette har gått meg hus forbi, utrolig nok Men ser jo at det naturligvis må være slik da I dag har jeg faktisk hatt EL-slim Kan umulig være noe annet, for mannen har vært syk noen dager, så tørke på den fronten. Spennende altså, ville i såfall blitt tidenes korteste syklus om det skulle dukke opp noen EL nå :dåne: Men med min PCOS-kropp er det neppe sannsynlig at det blir noe mer ut av det, men spennende uansett Har litt trua på at vektnedgang kan hjelpe bittelitt på syklusene mine også Så kanskje det slår til alt denne syklusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 28. juni 2010 #1147 Del Skrevet 28. juni 2010 Ååh så spennende med kanskje EL-slim! Håååper så for deg Zia, krysser fingrene alt jeg kan!! Det er din tur nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. juni 2010 #1148 Del Skrevet 28. juni 2010 Spennende, tenk om du får EL denne syklusen!? Det hadde vært best, synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. juni 2010 #1149 Del Skrevet 28. juni 2010 El slim i pausemåned da er det bare en ting å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #1150 Del Skrevet 28. juni 2010 Ååh så spennende med kanskje EL-slim! Håååper så for deg Zia, krysser fingrene alt jeg kan!! Det er din tur nå Takk Buffy - håper dere kommer i gang igjen etter hvert og Spennende, tenk om du får EL denne syklusen!? Det hadde vært best, synes jeg! El slim i pausemåned da er det bare en ting å gjøre Already done it Det var litt av en runde - mannen i gammel feberrus og jeg med begynnende feberrus, begge skikkelig slitne, men må man så må man Må skryte litt av mannen altså - det er som en lydig hund; han kommer på kommando uansett lyst og form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. juni 2010 #1151 Del Skrevet 28. juni 2010 hei Zia, titter innom dagboka di, jeg! Lydig mann a gitt, den skal du ha. Da har du iallfall en viktig ting på plass på veien mot målet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 28. juni 2010 #1152 Del Skrevet 28. juni 2010 Så flott med EL slim! Håper mannen føler seg bedre og er feberfri, og at du slipper unna febersyke! Så dere kan mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. juni 2010 #1153 Del Skrevet 29. juni 2010 Så kjekt å ha en så lydig mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #1154 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) hei Zia, titter innom dagboka di, jeg! Lydig mann a gitt, den skal du ha. Da har du iallfall en viktig ting på plass på veien mot målet.. Koselig med besøk da gitt! Velkommen skal du være Har du dagbok selv? Er du prøver selv? Så flott med EL slim! Håper mannen føler seg bedre og er feberfri, og at du slipper unna febersyke! Så dere kan mer! I dag er mannen mye bedre, så da er vi ajour igjen Så kjekt å ha en så lydig mann! Praktisk i disse prøvetider I dag kom jammen meg de første kuppene mine fra ebay, rett i postkassa. Alt var helt perfekt! Jeg Ebay! :hjerter: Lett å bli hektet der altså. Jeg trodde det skulle ta lang tid å få det jeg hadde bestilt, men det har jo bare tatt en liten uke. Har en haug nye pakker på vei også - gikk amok med Smashbox sminke i går blant annet... Spennende Endret 29. juni 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 29. juni 2010 #1155 Del Skrevet 29. juni 2010 Ble litt tvangs her noen ganger og . Hva man ikke gjør for å få en liten en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #1156 Del Skrevet 29. juni 2010 Hva er vel prøving uten tvangs Mangler forresten bare noen head pins fra ebay nå (head pins = noen slags pyntenåler med pynt i den ene enden, til å stikke ned i blomster for litt ekstra bling), så blir det bukettprøving Fikk slikt shiny bånd til å snurre rundt stilkene i dag, og det var helt perfekt farge (øh, altså, bare kremfarget da, men perfekt KREMfarge iallfall ). Gleder meg til å prøvelage - har store forventninger til at det blir superfint Takk til dere som tipset meg om det geniale i å lage egen bukett Tenkte å prøve hele antrekket da samtidig, slik at jeg er sikker på at alt passer. I lys av mitt ned-i-vekt prosjekt kan det jo være at noe må syes inn litt Mannen vil forresten ødelegge antrekket sitt med en mindre pen (i mine øyne) tilbehørssak, som INGEN kan kle : Jobber med å få han på annet spor - normalt pleier det å være tilstrekkelig å si at jeg synes det er mindre pent - men denne gangen virker han mer bestemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. juni 2010 #1157 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei på deg! Jeg har min egen prøvedagbok, ja. Er ikke akkurat en aktiv prøver, for mannen holder litt tilbake. Men jeg følger nøye med og håper på et hendig, lite uhell (må ikke tro jeg er ute etter å lure mannen nå da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 29. juni 2010 #1158 Del Skrevet 29. juni 2010 Flosshatt? Det ville mannen min ha, og han fikk vilja si . Men så ble han ganske stilig likevel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #1159 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei på deg! Jeg har min egen prøvedagbok, ja. Er ikke akkurat en aktiv prøver, for mannen holder litt tilbake. Men jeg følger nøye med og håper på et hendig, lite uhell (må ikke tro jeg er ute etter å lure mannen nå da..) Da skal jeg se om jeg finner dagboken din etter hvert Et uhell hadde sikkert vært greit ja Hvis ikke så blir han nok klar om ikke alt for lenge skal du se Flosshatt? Det ville mannen min ha, og han fikk vilja si . Men så ble han ganske stilig likevel da. Hadde det vært så vel du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. juni 2010 #1160 Del Skrevet 29. juni 2010 Si hva det er daaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå