Pupsilure Skrevet 14. juni 2010 #1061 Del Skrevet 14. juni 2010 Godt å se deg igjen Det var en veldig spontan tur ja Håper dere koste dere masse! Venter spent på testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. juni 2010 #1062 Del Skrevet 14. juni 2010 Velkommen hjem! Det hørtes ut som en utrolig spontan, men veldig herlig og avslappende tur! Spennende å høre hvordan det går med tempen. (Holder den seg over coverline i 18 dager eller mer, er det jo stor sjanse for positiv test! Selv om jeg sist hadde 18 dager fra EL til mens som standard...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. juni 2010 #1063 Del Skrevet 14. juni 2010 Spontan-tur til varmere strøk hørtes helt nydelig ut!!! *litt misunnelig ja!* Men du - test da!!! Og oppdater her!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #1064 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Drukner i jobb i dag etter en ukes fravær, men innom med kort oppdatering. Testen var negativ, som forventet. Det går helt fint, har aldri trodd noe annet heller denne gangen Har time hos gynekologen allerede neste uke, så slipper heldigvis å vente i evigheter på tanta denne gangen. Satser på å ta en Cypress i mellomtiden Endret 14. juni 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 14. juni 2010 #1065 Del Skrevet 14. juni 2010 Testen var negativ, som forventet. Det går helt fint, har aldri trodd noe annet heller denne gangen Har time hos gynekologen allerede neste uke, så slipper heldigvis å vente i evigheter på tanta denne gangen. Men da kan vi fortsatt bli gravide samtidig da . Tviler nemlig på at jeg får positiv test til helga. Ja, alt er fremgang fra å ha over-100-dagers-sykluser. Godt å vite at man får hjelp. Er sikker på at dette kommer til å gå til slutt. Synes og du er fantastisk flink til å se det positive i ting . Jeg heier på deg Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. juni 2010 #1066 Del Skrevet 15. juni 2010 Velkommen tilbake Zia! Så koselig at dere tok dere en spontantur - høres skikkelig deilig ut! Godt at du er tilbake med godt mot. Ha en fortsatt strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #1067 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Hvor var det dere dro? Vi endte i Spania, tror ikke jeg legger ut noe nærmere beskrivelse i fare for å bli gjenkjent Utrolig koselig å ha deg tilbake. Er liksom noe som har manglet når du har vært birte, selv om det jo selvsagt er flere andre superkoselige jenter her inne Så snill du er Becky! Skjønner hva du mener, det er gjerne noen få man får et ekstra "nært" forhold til, selvom det er fryktelig mange trivlige jenter her Du vet da at det vanligste symptomet på graviditet er ingen symptomer!! Skal huske det til senere Spennende å høre hvordan det går med tempen. (Holder den seg over coverline i 18 dager eller mer, er det jo stor sjanse for positiv test! Selv om jeg sist hadde 18 dager fra EL til mens som standard...) Hadde jeg vært sikker på at EL var overstått hadde jeg vært optimist, men mest sannsynlig blir det som forrige syklus, der det kunne se ut som jeg kanskje hadde hatt EL, men så gikk bare tiden og så viste det seg at det bare var naturlige tempsvingninger i stedet Men da kan vi fortsatt bli gravide samtidig da . Tviler nemlig på at jeg får positiv test til helga. Ja, alt er fremgang fra å ha over-100-dagers-sykluser. Godt å vite at man får hjelp. Er sikker på at dette kommer til å gå til slutt. Synes og du er fantastisk flink til å se det positive i ting . Jeg heier på deg Ja, god plan - neste syklus blir vi begge gravide Det er herved bestemt! Sånn ellers lurer jeg litt på om jeg er ute av form om dagen, eller om termometeret mitt ikke tålte å dette i gulvet i Spania (det sluttet å virke, så jeg måtte bruke jente-metoden for å få fart på det igjen, dvs banke det litt mot noe hardt ). I dag hadde jeg kjempehøy temp til meg å være. Kanskje en liten forkjølelse på gang? Charten for spesielt interesserte. Fremdeles rart at tempen denne syklusen var SÅ lik den første syklusen jeg tempet. Bare at da dukket tanta opp på 12 DPO... Fikk forresten to flotte nyheter på jobben i går Lønnsoppgjøret var klart, og det viser seg at jeg faktisk kom best ut på hele avdelingen min I tillegg fortalte sjefen min at jeg mest sannsynlig får en slags forfremmelse over sommeren. Det er ikke helt klart enda, men de var iallfall innstilt på det også på høyere hold i bedriften Det er ikke noe jeg ivrer alt for mye etter, men absolutt en veldig fordel om jeg faktisk får denne "forfremmelsen". Sjefen min er alright i blant altså - tror hun jobber hardt for å beholde meg, siden jeg er den beste avlastningen hennes på avdelingen Så alt i alt, en bra dag! Endret 15. juni 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. juni 2010 #1068 Del Skrevet 15. juni 2010 Ååh Zia, så kjempekoselig å se deg igjen! Har savnet deg så utrolig mye!! Og gratulerer sååå masse med gode jobbnyheter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. juni 2010 #1069 Del Skrevet 15. juni 2010 :klø: Jeg skjønner ikke helt det med tempen din!? Er du sikker på at du ikke er gravid?? Eller kan FF ha tatt feil og gitt deg EL for tidlig?? Kanskje du hadde EL på dag 25? Heier på det første! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #1070 Del Skrevet 15. juni 2010 Buffy! Alabama, jeg håper du har rett, men jeg har mine tvil FF har åpenbart ikke truffet EL, for på 18 DPO skulle man da vitterlig ha fått positivt resultat om man var gravid, eller fått tanta på besøk vel Den seneste teorien min er EL på dag 25, som du skriver - det passer greit det og, men har mine tvil der og - det er jo langt i fra en markert tempøkning, så regner med det bare er naturlige svingninger det og Det verste som kan skje er at jeg har hatt EL for noen dager siden nå, for da traff vi i såfall ikke med Uansett, her er det bare å vente i spenning på hva som skjer, for med mine sykluser kan ALT skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 15. juni 2010 #1071 Del Skrevet 15. juni 2010 Grattis med forfremmelse og lønnsøkning . Skulle nesten bare mangle, du som har jobba så hardt for å dekke fraværet der i det siste. Jeg satser på du følger like etter nå? Håper du får en strålende kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. juni 2010 #1072 Del Skrevet 15. juni 2010 Forlenget lutealfase er ikke uvanlig på pergo, men tror aldri jeg har hørt om noen som har hatt lenger enn 18-19 dager.. Når var siste gang du testet? Om EL var på CD25, må du jo omtrent være gravid sånn som den charten ser ut? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 15. juni 2010 #1073 Del Skrevet 15. juni 2010 Når var siste gang du testet? Om EL var på CD25, må du jo omtrent være gravid sånn som den charten ser ut? :klø: Really?! . Blir nesten mer glad for dette enn for meg selv Så spennede . Det går an å teste positivt over ikm og. Tok du ikke blodprøve for å sjekke om du har hatt EL? De bør du ha fått svar på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. juni 2010 #1074 Del Skrevet 15. juni 2010 Den har steget 0,25 grader til dag 26, og det er jo en del det!? Noe sånt min stiger. Litt dumt at du ikke har tempet hele syklusen, for da kanskje du ville fått en annen coverline.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. juni 2010 #1075 Del Skrevet 15. juni 2010 Grunnen til at FF ikke har flyttet EL-datoen er nok at det er fyllt ut watery og eggwhite sekret rundt den datoen, men ikke senere. Prøv å legge inn eggwhite på CD25 og se hva som skjer? 0,25 grader er en fin stigning, det. Skal jo ikke være så optimistisk at du (eller Becky..) blir skuffet om jeg tar feil, men det ser jo veldig bra ut at tempen fortsetter å stige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. juni 2010 #1076 Del Skrevet 15. juni 2010 Skal jo ikke være så optimistisk at du (eller Becky..) blir skuffet om jeg tar feil, men det ser jo veldig bra ut at tempen fortsetter å stige.. Det sammen tenkte jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #1077 Del Skrevet 15. juni 2010 Grattis med forfremmelse og lønnsøkning Skulle nesten bare mangle, du som har jobba så hardt for å dekke fraværet der i det siste. Jeg satser på du følger like etter nå? Håper du får en strålende kveld Takk snille deg MEN!!! BECKY ER :bolledeig: :bolledeig: HURRA!! Forlenget lutealfase er ikke uvanlig på pergo, men tror aldri jeg har hørt om noen som har hatt lenger enn 18-19 dager.. Når var siste gang du testet? Om EL var på CD25, må du jo omtrent være gravid sånn som den charten ser ut? Jasså, der lærte jeg noe nytt - trodde ingenting kunne rokke ved lutealfase-lengden jeg Håper du har rett i dine gjetninger, men må innrømme at jeg ikke har trua altså Charten min er jo alltid veldig ustabil og opp og ned, og ingen symptomer Tok du ikke blodprøve for å sjekke om du har hatt EL? De bør du ha fått svar på nå? De har sikkert fått svar på blodprøven, men jeg tror ikke jeg gidder å stresse med svarene før jeg skal dit neste uke *stolt over hvor lite stresset jeg er med dette* Den har steget 0,25 grader til dag 26, og det er jo en del det!? Noe sånt min stiger. Litt dumt at du ikke har tempet hele syklusen, for da kanskje du ville fått en annen coverline.. Hmm, ja, du sier noe :klø: Trodde liksom tempen skulle ligge lavt over noen dager før EL jeg, men kanskje jeg bare har en sær syklus Grunnen til at FF ikke har flyttet EL-datoen er nok at det er fyllt ut watery og eggwhite sekret rundt den datoen, men ikke senere. Prøv å legge inn eggwhite på CD25 og se hva som skjer? 0,25 grader er en fin stigning, det. Skal jo ikke være så optimistisk at du (eller Becky..) blir skuffet om jeg tar feil, men det ser jo veldig bra ut at tempen fortsetter å stige.. Prøvde eggwhite dag 25 og da ble coverlinje stiplet i stedet for, så det kan jo være som du sier. Mulig den hadde flyttet det helt om jeg hadde fjernet wwatery/eggwhite rundt antatt EL Takk for optimismen på mine vegne Det sammen tenkte jeg... Søte jentene Men prøvde noe artig nå... på homepagen min jeg linket til lenger opp hadde jeg satt pin cycle on ovulation. Prøvde nå pin på andre dager, dvs antatt EL i første syklusen min, og cd 25 denne syklusen, og sjekk her da: Charten igjen... Jeg synes de var like sånn de var før, men nå var de jo sykt like, bortsett fra at tanta ikke dukker opp og tempen stiger på slutten av denne syklusen Jaja, litt spenning må man jo lage - jeg har vært gjennom dette så mange ganger nå at jeg VET dette ikke er noe, men jammen kan man bli tussete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 15. juni 2010 #1078 Del Skrevet 15. juni 2010 Tusen takk for jubel, kjære deg . Trodde først du skrev at du ble gravid, så ble nesten skuffet når det "bare" var meg . Ja, du er utrolig rolig når det gjelder dette. Men så er jeg og overraskende rolig over min nyhet. Noen ganger har man ikkeno forklaring for hvorfor man er det. Da jeg tok blodprøven fikk jeg beskjed om de skulle ta kontakt hvis noe var i veien. Det betyr at de ikke tar kontakt hvis man har hatt EL. Vet du om det er sånn for deg og? i så tilfelle har du hatt EL og er over IKM nå . Når skal du teste igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. juni 2010 #1079 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg tror jammen du hadde EL på cd25 jeg altså.. Prøv å ta vekk den høye tempen på cd22 da. Den kan jo være helt tilfeldig, jeg hadde masse sånne, men tok de alltid vekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #1080 Del Skrevet 16. juni 2010 Da jeg tok blodprøven fikk jeg beskjed om de skulle ta kontakt hvis noe var i veien. Det betyr at de ikke tar kontakt hvis man har hatt EL. Vet du om det er sånn for deg og? i så tilfelle har du hatt EL og er over IKM nå . Når skal du teste igjen? Jeg tror nok ikke de ringer meg om den viser at jeg ikke har hatt EL - fikk iallfall ikke inntrykk av det Testet i dag morges også, om EL var CD25 er jeg 14 DPO i dag. Testen var, som ventet, negativ. Jeg tror jammen du hadde EL på cd25 jeg altså.. Prøv å ta vekk den høye tempen på cd22 da. Den kan jo være helt tilfeldig, jeg hadde masse sånne, men tok de alltid vekk.. Skal eksprimentere litt med charten senere i dag Men du, dersom man får forlenget lutealfase, betyr det da at man får senere positiv test og da? :klø: Det er liksom ikke logisk, siden egget fester seg vel neppe senere enn det ville gjort i en pergo-fri syklus, og ikke produseres vel hcg noe saktere heller? Så man skulle vel da i teorien teste positivt rundt 14 DPO, selvom lutealfasen skulle vise seg å bli f.eks 18 dager? Som jeg skulle ønske at jeg hadde tilgang til en ekspert på dette som jeg kunne plage med alle de merkelige spørsmålene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå