cypress Skrevet 9. juni 2010 #1041 Del Skrevet 9. juni 2010 Zia?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. juni 2010 #1042 Del Skrevet 9. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. juni 2010 #1043 Del Skrevet 9. juni 2010 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. juni 2010 #1044 Del Skrevet 11. juni 2010 Hei Zia, bare innom for å høre om alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 11. juni 2010 #1045 Del Skrevet 11. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. juni 2010 #1046 Del Skrevet 11. juni 2010 Lenge siden du har vært innom. Håper alt er bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 11. juni 2010 #1047 Del Skrevet 11. juni 2010 Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 11. juni 2010 #1048 Del Skrevet 11. juni 2010 Håper alt står bra til Zia. Du har vel hatt EL nå og fått tatt blodprøver!? Håper du får positivt svar på de!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. juni 2010 #1049 Del Skrevet 11. juni 2010 Håper alt er bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 11. juni 2010 #1050 Del Skrevet 11. juni 2010 Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 11. juni 2010 #1051 Del Skrevet 11. juni 2010 Håper alt er bra med deg Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. juni 2010 #1052 Del Skrevet 12. juni 2010 Håper alt er godt, Zia. Savner ditt blide åsyn her inne Håper du får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 12. juni 2010 #1053 Del Skrevet 12. juni 2010 Nå må du komme tilbake snart altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 12. juni 2010 #1054 Del Skrevet 12. juni 2010 Venter spent på om det har skjedd noe spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #1055 Del Skrevet 13. juni 2010 I'm back! Så hyggelig å se at jeg er savnet her inne da Årsaken til mitt fravær er nok dessverre ikke så spennende (iallfall ikke prøverelatert spennende da ). Vi fant ut forrige fredag klokken 21 på kvelden at det var meldt så kjedelig vær denne uken, så kanskje vi skulle kikke litt på restplasser til varmere strøk. Som sagt så gjort, så klokken 6 neste morgen stakk vi av til sol og varme Takk til fleksible sjefer som på kort varsel sa ok til flytting av en ferieuke Fikk en UTROLIG billig tur :dåne: Betale 1100 pr pers til helt ok hotell rett ved både strand og sentrum. Så da har vi ikke tatt av bryllupsreisebudsjettet iallfall Så nå er vi altså tilbake, mye brunere enn for en uke siden, og klar for nye uker på jobb før mer ferie Internett tror jeg imidlertid var et fremmedord på denne plassen, så har ingen anig om hva som har skjedd i verden (eller på KG ) Over til prøving! Her er jeg usikker på hva som skjer (som vanlig ). Jeg trodde jeg skulle få tanta mens vi var på tur, forutsatt at EL kom da FF spådde. Men ingen tante har kommet. Tempen holder seg over coverline, og ingen nye stigninger som indikerer at EL kan ha komme senere :klø: Jeg hadde med gravitester i tilfelle nysgjerrigheten skulle ta overhånd Men siden symptomene glimret med sitt fravær ble testene liggende pent i kofferten. Tenkte å ta en i morgen tidlig, bare for sikkerhets skyld. Har ikke merket noe annet enn fryktelig ømme bryster for en ukes tid siden, som varte noen dager. Har ALDRI hatt det før, så det kunne jo vært et fin-fint tegn på , bortsett fra at det er omtrent det vanligste av alle pergo-bivirkninger Ellers litt småmurringer, men ikke noe stort. Er også ganske øm på siden av begge lårene, sånn helt uten logisk grunn, omtrent i rompehøyde liksom. Kan det ha noe med bekken å gjøre, eller er det på helt feil sted? :klø: Anyways, nå skal jeg oppdatere FF, og se om det resulterer i noe spennende - snart tilbake for oppdateringsrunde i dagbøker her - håper å kunne lese litt gode nyheter rundt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. juni 2010 #1056 Del Skrevet 13. juni 2010 SÅ godt å se deg igjen her inne Å, en slik ferietur høres kjempe flott ut! Hvor var det dere dro? Gleder meg på oppdatering på testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 13. juni 2010 #1057 Del Skrevet 13. juni 2010 Oi, dette blir bare superspennede . Håper så inderlig at dere har lykkes. Utrolig koselig å ha deg tilbake. Er liksom noe som har manglet når du har vært birte, selv om det jo selvsagt er flere andre superkoselige jenter her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. juni 2010 #1058 Del Skrevet 13. juni 2010 Der var du ja!!! morsomt med sånn spontan tur da! Deilig med litt sol på kroppen tenker jeg Må si disse symptomene var litt spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulrot Skrevet 13. juni 2010 #1059 Del Skrevet 13. juni 2010 Ååå! Det hørtes helt herlig ut med en spontan-sydentur! Vi har så vidt vært innom restplassen, men tenkte at det er ikke no vits å bestille noe ennå siden vi begge har ferie uti juli. Du får oppdatere imorgen etter at du har tatt en test. Håper det er gode nyheter!!! *krysser alt som kan krysses* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 14. juni 2010 #1060 Del Skrevet 14. juni 2010 Har du ikke testet? Du vet da at det vanligste symptomet på graviditet er ingen symptomer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå