*Lollipop* Skrevet 7. mai 2010 #881 Del Skrevet 7. mai 2010 Ååh så bra at du begynner å kjenne besøket! Da får du nok besøk iløpet av helgen og blir ennndelig på dag 1 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. mai 2010 #882 Del Skrevet 7. mai 2010 Håper du får en strålende helg Zia, og at du får det besøket du ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 7. mai 2010 #883 Del Skrevet 7. mai 2010 Så bra! Da har denne lokkedansen min virket så bra at jeg jammen må legge den ut enda en gang - bare for å vere heeeelt sikker på at tanta får den med seg! .:duskedame:. .......... ............... ........... ..................... ........ .... ...... ......................... ........ :duskedame: . . ...... .... ................ Ønsker deg en fantastisk helg Zia, med skikkelige magevondter og tilhørende hyppige toalettbesøk!!! *fnise* *god klem* . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 7. mai 2010 #884 Del Skrevet 7. mai 2010 Hehe, utrolig bra Zia-heiedans, Smaragd Så spennende dette blir fremover. Hvordan tror du det vil føles å se de første dråpene på papiret eller i trusa? Det er jo et tegn på at nå kan det være veldig kort tid til en spire klorer seg fast og vokser inni deg Hva blir det magiske tallet om tanta kommer som planlagt. Hvis tanta kommer når jeg tror nå, blir mitt tall 70. Hadde rundt 80 da jeg hadde den første lange syklusen min etter p-pilleslutt. Trodde det var 76, men man skal visst telle fra mensen, ikke spotting. *puh* Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. mai 2010 #885 Del Skrevet 8. mai 2010 Håper endelig kommer nå! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 8. mai 2010 #886 Del Skrevet 8. mai 2010 Nå kan vel ikke TR være langt unna altså! Er nok like rundt hjørne Jeg for min del sitter å venter på EL. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #887 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Ååh så bra at du begynner å kjenne besøket! Da får du nok besøk løpet av helgen og blir ennndelig på dag 1 igjen Håper du får en strålende helg Zia, og at du får det besøket du ønsker :lur: Så bra! Da har denne lokkedansen min virket så bra at jeg jammen må legge den ut enda en gang - bare for å vere heeeelt sikker på at tanta får den med seg! Ønsker deg en fantastisk helg Zia, med skikkelige magevondter og tilhørende hyppige toalettbesøk!!! *fnise* *god klem* . Magevondter og hyppige toalettbesøk er drømmen Takk for nok en fatastisk lokkedans Hva blir det magiske tallet om tanta kommer som planlagt. Hvis tanta kommer når jeg tror nå, blir mitt tall 70. Hadde rundt 80 da jeg hadde den første lange syklusen min etter p-pilleslutt. Trodde det var 76, men man skal visst telle fra mensen, ikke spotting. *puh* Ha en fin helg Jeg er sannelig ikke sikker på antall dager, men sjekket FertilityFriend nå, og så at syklusen nå er på 148 dager. Håper du ikke setter ny rek da Håper endelig kommer nå! God helg Takk Pupsi! Nå kan vel ikke TR være langt unna altså! Er nok like rundt hjørne Jeg for min del sitter å venter på EL. God helg! Heldiggris som venter på EL - heier litt for deg Endret 9. mai 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #888 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Men så jenter! Dagens (eller halvårets ) gladnyhet; Jeg har fått besøk! :strix: :strix: Det gjør vondt som FY, og ikke kan jeg ta Ibux heller, vil ikke ødelegge noe for sjansene våre, så nå går jeg rundt og har grise-vondt, og er på en syk måte glad for det! :strix: :strix: Endelig kan jeg ha en ticker igjen - Oppstart Primolut, 26.04.10 - Siste pille Primolut, 05.05.10 - Tante Rød melder sin ankomst (håper jeg iallfall ) - Oppstart Pergotime, CD3 - Siste pille Pergotime, CD7 - EL påvist med temp/test () - Blodprøve CD21 - Blodprøve CD23 - Tantebesøk :heks:/Huleboer Endret 9. mai 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. mai 2010 #889 Del Skrevet 9. mai 2010 Hurra for tanta!! :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 9. mai 2010 #890 Del Skrevet 9. mai 2010 . JIPPI!!! Hurra for tanta som endelig ser ut til å gjøre jobben sin!!!!! Krysser alt jeg har (Utenom beina ) for at hun nå ikke bare er innom på et lurebesøk igjen! Ha en gooood søndag Zia! Skjønner godt du er glad for å ha vondt i dag altså! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. mai 2010 #891 Del Skrevet 9. mai 2010 Zia!! For en heeeeerlig nyhet å lese! Jeg er sååå kjempeglad på dine vegne! Høres litt sykt ut kanskje men... Ikke godt med magevondter og det er iallfall ikke noe særlig å ikke kunne ta noe for det, men heldigvis kan du se frem til at du skal få begynt på pergo og få en etterlengtet spire i magen din :rødme: Ha en fin søndag til tross for magevondtene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 9. mai 2010 #892 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Hurra for tanta :hoppe: Håper det blir full klaff for dere denne mnd, det fortjener du!! Ha en fortsatt fin søndag Endret 9. mai 2010 av Jesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 9. mai 2010 #893 Del Skrevet 9. mai 2010 Hurra Kan du bruke paracet da? Eller kan du ikke bruke noen form for smertestillende? Dette blir spenennde!!!!! :) :) Veldig glad på dine vegne Nå er det ikke lenge til spiren sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. mai 2010 #894 Del Skrevet 9. mai 2010 Dette var jo gode nyheter, det var bra de funket de tablettene. Lykke til med Pergo! PS: jeg følger med her selv om jeg sjelden skriver noe, er litt redusert kan man si.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. mai 2010 #895 Del Skrevet 9. mai 2010 Jaaaaaaaa Så bra Nå satser vi på at prego fungerer som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 9. mai 2010 #896 Del Skrevet 9. mai 2010 SÅ BRA!! Gleder meg til fortsettelsen, satser på at det klaffer med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 9. mai 2010 #897 Del Skrevet 9. mai 2010 FOR TANTE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 10. mai 2010 #898 Del Skrevet 10. mai 2010 Så bra at tanta endelig har kommet! Juhu! Håper ikke smertene er altfor ille. Da får du ta deg en paracet eller to i tilfellet. Det er vel ikke like ille som ibux. Lykke til med prøvingen om et par uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 10. mai 2010 #899 Del Skrevet 10. mai 2010 Hurra for tanta! Åja, husker de fæle magevondtene! Jeg gikk på primolut 3 måneder på rad (ikke spør meg hvorfor gynekologen mente jeg måtte det gjøre det...) og det ble verre og verre for hver gang. Siste gangen var det rett før mannen ville ringe legevakten for det var så ille, jeg lå i senga og hylgrein. :gjeiper: Woohoo nå blir det pergo! Og da skal spiren sitte, jeg bestemmer! Og siden du har så lyst på tvillinger kan du jo prøve min oppskrift når EL nærmer seg : 2-3 ganger om dagen fra og med 2 dager før EL. (Har faktisk lest i senere tid at om man har samleie ofte så øker sjansen for toeggede tvillinger, for det er mulig at eggene kan bli befruktet ved hvert sitt samleie) Drikk slimløsende hostesaft Ligg med beina til værs etter samleie med pute under korsryggen Orgasme samtidig eller etter mannen (det skal visst hjelpe svømmerne oppover) Advarsel: Du blir hval innen 6 måneder om dette lykkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. mai 2010 #900 Del Skrevet 10. mai 2010 :duskedame: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå