pusilus Skrevet 18. april 2010 #741 Del Skrevet 18. april 2010 Det var på tide at hun kom, treige tanta. (Har du forresten spurt om hun er trønder? Jeg kjenner noen av dem som aldri møter opp til avtalt tid i alle fall ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. april 2010 #742 Del Skrevet 18. april 2010 JIPPI kjære Zia!!!!!!!! Herlig at tanta endelig kom!!!! Blir bra for deg å uansett gå til gyn og høre hva de sier der. Kan du få vite det samme dag isåfall dersom du har pcos? Da er syklusen på dag 1 i dag!!! Herlig!!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 18. april 2010 #743 Del Skrevet 18. april 2010 Så bra at du fikk begynt på ny syklus da! Jeg hadde mensen under min aller aller første gynekologtime, det var ikke så ille som jeg hadde trodd. Var heldigvis helt på slutten, så det var ikke voldsomme mengder blod. Og det er jo 8 dager til, så om du ikke er ferdig bør du vel være nesten ferdig i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. april 2010 #744 Del Skrevet 18. april 2010 Henge meg med gjengen som jubler for at tanta er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 18. april 2010 #745 Del Skrevet 18. april 2010 Så bra tanta har kommet! Endelig! Krysser alt for at tanta kommer skikkelig med en gang, og er borte igjen før du har gynekologtime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. april 2010 #746 Del Skrevet 18. april 2010 :strix: :strix: Hei på deg J*V*A kjerring.....har du vært askefast???? Grattis med tantebesøk, håper hun drar igjen før timen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 19. april 2010 #747 Del Skrevet 19. april 2010 :hoppe: Det var på tide ja... skal du være tanta til Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 19. april 2010 Forfatter #748 Del Skrevet 19. april 2010 Kan du få vite det samme dag isåfall dersom du har pcos? Ja, det tror jeg da at man får - tror ikke det er noen heksekundt å se :klø: Så bra at du fikk begynt på ny syklus da! Jeg hadde mensen under min aller aller første gynekologtime, det var ikke så ille som jeg hadde trodd. Var heldigvis helt på slutten, så det var ikke voldsomme mengder blod. Og det er jo 8 dager til, så om du ikke er ferdig bør du vel være nesten ferdig i hvert fall. Er det vanlig å gå til gynekologen selv med full tante på besøk...? Stakkars gynekolog da Hei på deg J*V*A kjerring.....har du vært askefast???? Men altså.... OMG, nesten pinlig etter all denne fantastiske responsen.... Tanta har forsvunnet igjen :klø: Jeg har ALDRI i mitt liv, ALDRI, spottet mellom tantebesøkene. Ikke NOENSINNE! Skjønner ikke hva som skjer med kroppen min Jeg har jo svake mensmurringer også, men intet mere tantebesøk. Det vare bare starten, og så ikkeno. Nada, niks, null Bare glad gynekolog-time er satt opp og er under en uke unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 19. april 2010 #749 Del Skrevet 19. april 2010 Men har du fått no sekret i mellomtiden da? Hvis ikke kan det være spotting det som var og at blødningene kommer sterkere tilbake. Sånn pleier det å være for meg.Tror ikke jeg pleier å ha noe sekret i mellomtiden da. Å sammenlikne med tidligere tantebesøk er på en måte meningsløst, da ting har vist seg å ikke være som normalt nå. Så hvem vet, tanta kan komme sterkere tilbake selv om du ikke har opplevd blødningene på den måten før. Uansett, så er det godt at det ikke er lenge igjen til gynekologbesøket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. april 2010 #750 Del Skrevet 19. april 2010 Hva, har hun forsvunnet igjen Makan til frekkhet på henne Håper gynekologtimen gir deg noen svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 20. april 2010 #751 Del Skrevet 20. april 2010 Hm, så kjedelig at ikke TR kom skikkelig i gang da, men da er det kanskje muligheter for en Pergokur rett eller legetimen din - hvis TR kommer tilbake ... Beste ønsker videre - med eller uten TR besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 20. april 2010 #752 Del Skrevet 20. april 2010 Så tanta bare dukket opp og ertet deg litt ja Enda godt det ikke er lenge igjen til gyn-timen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 20. april 2010 #753 Del Skrevet 20. april 2010 Så irriterende med sånn tulletante som bare lurer! Håper du for svar på hvorfor kroppen din bare tuller for tiden når du skal til gynekologen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 20. april 2010 Forfatter #754 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Men har du fått no sekret i mellomtiden da? Hvis ikke kan det være spotting det som var og at blødningene kommer sterkere tilbake. Sånn pleier det å være for meg.Tror ikke jeg pleier å ha noe sekret i mellomtiden da. Å sammenlikne med tidligere tantebesøk er på en måte meningsløst, da ting har vist seg å ikke være som normalt nå. Så hvem vet, tanta kan komme sterkere tilbake selv om du ikke har opplevd blødningene på den måten før. Uansett, så er det godt at det ikke er lenge igjen til gynekologbesøket Litt sekret ja, litt lignende EL-sekret egentlig :klø: Kanskje riktig som du sier - å ikke sammenligne, siden alt er annerledes nå enn vanlig. Hva, har hun forsvunnet igjen Makan til frekkhet på henne Håper gynekologtimen gir deg noen svar Ja, det er så frekt at jeg har ikke ord Hm, så kjedelig at ikke TR kom skikkelig i gang da, men da er det kanskje muligheter for en Pergokur rett eller legetimen din - hvis TR kommer tilbake ... Beste ønsker videre - med eller uten TR besøk! Ja, øyner jo et håp for en Pergo-kur i det minste (forutsatt at hva enn som er feil kan avhjelpes så "enkelt" som med Pergo da, vel å merke) Så tanta bare dukket opp og ertet deg litt ja Enda godt det ikke er lenge igjen til gyn-timen din Ja, gleder meg LITT til gynekologen nå kan du si Så irriterende med sånn tulletante som bare lurer! Håper du for svar på hvorfor kroppen din bare tuller for tiden når du skal til gynekologen. Ja, ikke særlig glad i tanta om dagen Fikk omsider tak i noen hos gynekologen i dag og fikk bekreftet time, men tror dere ikke de tullingene hadde registrert feil adresse da? :dåne: (Riktig adresse stod på henvisningen jeg sendte de, så ren tastefeil fra deres side...). Så det er derfor jeg ikke har fått noe brev fra de med time... Og så har fastlegen min for sikkerhets skyld ikke sendt over prøvesvarene, som han skulle Skal ikke være lett nei... Og om den duste-vulkanen på Island skal ødelegge ferien vår også, så klikker jeg (Heldigvis lenge til vi drar da, men følte dette var dagen for pessimisme ) Endret 20. april 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. april 2010 #755 Del Skrevet 20. april 2010 Vi får være positive så godt vi kan Zia Jeg tror dere absolutt får dratt på ferie Og dere kommer til å kose dere kjempe masse!! Dumme legekontor som har feil adr. Det er kjempe irriterende, fordi du forventer tilbakemelding fra konsultasjon og sånne ting gjør en ofte ekstra nervøs. Men bra dere fant ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 20. april 2010 #756 Del Skrevet 20. april 2010 Åssen står'e til med tanta om dagen? Hu kommer og går som a' vil fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 20. april 2010 Forfatter #757 Del Skrevet 20. april 2010 Vi får være positive så godt vi kan Zia Jeg tror dere absolutt får dratt på ferie Og dere kommer til å kose dere kjempe masse!! Dumme legekontor som har feil adr. Det er kjempe irriterende, fordi du forventer tilbakemelding fra konsultasjon og sånne ting gjør en ofte ekstra nervøs. Men bra dere fant ut av det Som om det ikke var nok surr fra dette legekontoret nå, så hadde de tydeligvis ikke fått med seg at adresse-rotet var avklart, så de ringte enda en gang i ettermiddag Imponerende... Åssen står'e til med tanta om dagen? Hu kommer og går som a' vil fortsatt? Hun går mest dessverre - skulle ønske hun kunne stikke innom litt oftere Men forhåpentligvis får vi "røyket" henne frem i løpet av kort tid I dag var mannen og jeg og så på ringer igjen - og nå tror jeg at vi har bestemt oss Vil ikke bestille de helt enda, siden jeg prøver å gå ned noen få kg først. Kjedelig om ringen blir litt stor før den i det hele tatt blir tatt i bruk. Så nå må jeg bare få kjøpt en badevekt, så jeg kan følge med på fremgangen - for kjedelig å famle rundt i blinde - må se resultatene for å holde motivasjonen oppe Noen som har tips til en god badevekt? :klø: Den vi hadde før viste aldri det samme, så den havnet i sølpa i sinne og frustrasjon over hvor dårlig den var Tips mottas med takk - må jo se ekstra fresh ut for bryllupet og honeymoon'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 20. april 2010 #758 Del Skrevet 20. april 2010 Målbånd er faktisk det beste. Der får de de riktige resultatene. Så sant du ikke er veldig oppblåst da. Vi har en badevekt vi har kjøpt på apoteket som er fryktelig dårlig. Den viser indikasjoner på vekt, men det er det Hvor mye vil du ned? Synes du skrev her en gang at du er normalvektig og at det derfor er vanskelig å motivere seg til å spise sundt.(derfor ble jeg litt overrasket over at du vil gå ned i vekt). Eller blander jeg deg med en annen? Kanskje var det Epica når jeg tenker meg om? Er uansett aldri skadelig å spise sunnere. Jeg er såkaldt normalvektig, men vil stadig ha mindre mage, rumpe, lår, så man blir visst liksom aldri helt fornøyd uansett Vi hørs på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 21. april 2010 #759 Del Skrevet 21. april 2010 Støtter forslaget om målebånd! Jeg bruker det og det gir meg utrolig god motivasjon når cm forsvinner fra mage og lår Vekten min derimot har gått opp... Vår vekt er veldig nøyaktig men tror faktisk vi kjøpte den på en type billigbutikk, europris eller nille eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 21. april 2010 Forfatter #760 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Målbånd er faktisk det beste. Der får de de riktige resultatene. Så sant du ikke er veldig oppblåst da. Vi har en badevekt vi har kjøpt på apoteket som er fryktelig dårlig. Den viser indikasjoner på vekt, men det er det Hvor mye vil du ned? Synes du skrev her en gang at du er normalvektig og at det derfor er vanskelig å motivere seg til å spise sundt.(derfor ble jeg litt overrasket over at du vil gå ned i vekt). Eller blander jeg deg med en annen? Kanskje var det Epica når jeg tenker meg om? Er uansett aldri skadelig å spise sunnere. Jeg er såkaldt normalvektig, men vil stadig ha mindre mage, rumpe, lår, så man blir visst liksom aldri helt fornøyd uansett Vi hørs på torsdag Har tenkt på målebånd, men synes det er vanskelig å måle på eksakt samme sted hver gang, og da stoler jeg ikke helt på målene mine Magen kan være kjempe-oppblåst sånn helt uregelmessig uten grunn, så der blir det håpløst å bruke målebånd Det kan godt være her inne du har lest det du skriver - jeg er normalvektig, dvs ikke overvektig og med normal BMI, men kunne tenke meg å riste av meg noen kg allikevel, slik at jeg heller er i midtre/nedre sjikt for normalvektig, og ikke øvre (som jeg har blitt etter å ha begynt å jobbe i stillesittende jobb etter studieslutt ). Men skader jo ikke å ta mål OG bruke vekt - om det ene ikke viser noe nedgang, så kanskje det andre gjør det. Dobbelt så stor sjanse til å bli fornøyd med seg selv med andre ord Støtter forslaget om målebånd! Jeg bruker det og det gir meg utrolig god motivasjon når cm forsvinner fra mage og lår Vekten min derimot har gått opp... Vår vekt er veldig nøyaktig men tror faktisk vi kjøpte den på en type billigbutikk, europris eller nille eller noe sånt. Spørs om det er litt tilfeldig med vekter da - får bare kjøpe en og ta sjansen rett og slett Og apropos vekt og den slags - noen som har forslag til god og sunn middag bestående av karbonadedeig? :klø: I den grad det blir sunt med karbonadedeig som utgangspunkt da Endret 21. april 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå